*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan jullie eten vnaaf?
Burrito's met sla.
Alle reacties Link kopieren
Aardappels, runderworst, mais voor kind, spinazie-met-Boursin voor mij.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
En Joopp, weet jij het al voor vanaaf?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Nee, wij zitten eerst nog ff te kantelen
Alle reacties Link kopieren
Moet wel eerst nog even de afwas van de afgelopen ehhhh..... heel veel dagen wegwerken, anders kan ik niet koken.



Ow, en ik moet ook dringend een was doen. Ben er weg van dus.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Kon ons niet vinden zo zonder hoofdletters leuk hoor regels zijn regels zonder uitzonderingen. Dit soort acties helpt niet echt om over de forummoeheid heen te komen trouwens. Ook niet de reacties als je als forummer gepikeerd reageert omdat je het niet begrijpt



Ik heb mezelf beter verklaard; koorts is nog niet weg, maar wordt niet erger en andere klachten heb ik ook al niet. Tja dan ben ik er wel klaar mee....



Net niet zo'n leuk bericht gehad: Mijn liefste mama heeft een plekje op haar longen en heeft vandaag diverse onderzoeken gehad en krijgt morgen ook nog wat onderzoeken. Volgende week komen de uitslagen. Ben best wel ongerust, ondanks dat het vanalles kan zijn op dit moment, maar mijn mama heeft jaren stevig gerookt, dus je denkt ook aan het ergste (niet dat het anders minder ernstig is), joehee, leuk begin van het jaar....
Hoi Caylinn, wat een naar bericht over je moeder Kan me voorstellen dat je meteen aan het ergste denkt
Alle reacties Link kopieren
Zelfs als het geen kanker is denk ik aan het ergs, gewoon omdat mam jaren stevig gerookt heeft en al bronchitis heeft door het roken. Nou ja ik kan me gek gaan maken, volgende week dinsdag of woensdag de uitslagen.

Dank voor je knuffel, die doet goed.
Dat worden spannende dagen voor jullie en idd niet zo'n leuk begin van het nieuwe jaar.

Ik hoop met je mee voor het beste!
Alle reacties Link kopieren
Nope, maar goed ongerustheid gaat maar even in de ijskast daar heeft niemand nu iets aan.

Wat is een forum toch fijn; kan hier mijn ongerustheid even kwijt in de topics waar ik schrijf en dat lucht al erg op.
Moggûh Barrers



Er ligt aardig wat sneeuw hier! Dat wordt lopen zo meteen ipv de fiets.



Fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Hier ligt een bescheiden laagje sneeuw, net genoeg om niet te kunnen scooteren, dus wordt ook lopen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Ik zit heerlijk een spelletje te kaarten op de pjoeter met de top 2000 en dat is zoooo genieten.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.

Niet echt terug gelezen, maar kreeg wel mee dat Caylinn een hele dikke knuffel nodig heeft! :hugg:
Blues, ben je werken vanmiddag? Dochter 3 ging met vriendinnetje mee naar de ijsbaan
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

ik wil jullie eerst een heel goed en gezond 2010 toewensen!



Ik denk dat ik zelf voorlopig niet meer schrijf. Het gaat al een tijdje niet lekker met de kerst is het helemaal mis gegaan. Ik ben jullie niet vergeten maar heb ook niet echt een toegevoegde waarde voor mijn gevoel. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat ik weer gezellig mee kan kletsen.

Mail staat open.

Dikke kus en knuffel voor allemaal.



xx
Alle reacties Link kopieren
quote:Caylinn schreef op 29 december 2009 @ 22:47:

Kon ons niet vinden zo zonder hoofdletters leuk hoor regels zijn regels zonder uitzonderingen. Dit soort acties helpt niet echt om over de forummoeheid heen te komen trouwens. Ook niet de reacties als je als forummer gepikeerd reageert omdat je het niet begrijpt



Ik heb mezelf beter verklaard; koorts is nog niet weg, maar wordt niet erger en andere klachten heb ik ook al niet. Tja dan ben ik er wel klaar mee....



Net niet zo'n leuk bericht gehad: Mijn liefste mama heeft een plekje op haar longen en heeft vandaag diverse onderzoeken gehad en krijgt morgen ook nog wat onderzoeken. Volgende week komen de uitslagen. Ben best wel ongerust, ondanks dat het vanalles kan zijn op dit moment, maar mijn mama heeft jaren stevig gerookt, dus je denkt ook aan het ergste (niet dat het anders minder ernstig is), joehee, leuk begin van het jaar.... Stomme vraag misschien, maar rook je zelf ook....?
Alle reacties Link kopieren
Caylinn, ik hoop voor jullie en je moeder op goede uitslagen.

Het wachten op uitslagen is altijd erg moeilijk weet ik uit eigen ervaring.

En ook uit ervaring met mijn moedertje.

Naast een hele boel andere ellende heeft zij afgelopen jaar helaas de diagnose longkanker gekregen.



Ik hoop voor jouw moeder op beter nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Winx, weet niet precies wat er met je aan de hand is maar begrijp dat je een knuffel nodig hebt.

Jammer dat je stopt met barren, hoop je snel weer aan een bitterballetje van moi te zien zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik gaat vast ff voorproeven voor morgenavond hoor.....



Goehoedemiddag!



Winxie balen dat je niet ok bent. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.



Zo Joopp, lekkere ballen
Heb mij net vanmiddag gemeld bij nieuwe ziektekostenverzekering. Dacht dat zij dan de "oude" opzeggen. Dat doen ze ook maar mij werd aangeraden dat ook zelf te doen. Zoek ik net op de site naar mailadres, schrijven ze daar dat je niet kunt opzeggen per mail maar dat alleen per brief kunt doen.



Hoe ouderwets is dat?



Dus toch een mail gestuurd en daarin gezegd dat het bericht ook per post gaat.

Hoop maar dat het goed komt. Ik ben tuuk ook nog helemaal niet echt te laat........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven