*** Bar Too Much *** 182 ***
woensdag 6 januari 2010 om 10:10
Hier schijnt de zon best mooi met die sneeuw.
Ik ga kijken of ik een fwatuur kan kopen. Iets met een nieuwe apk, vijf gordels en zo goedkoop mogelijk. Op dit moment is Man nog thuis, maar als hij straks ineens weer een klus heeft, heb ik een probleem als ik Zoon overal naartoe moet taxiën of ineens op moet halen als het niet gaat.
Ik ga kijken of ik een fwatuur kan kopen. Iets met een nieuwe apk, vijf gordels en zo goedkoop mogelijk. Op dit moment is Man nog thuis, maar als hij straks ineens weer een klus heeft, heb ik een probleem als ik Zoon overal naartoe moet taxiën of ineens op moet halen als het niet gaat.
woensdag 6 januari 2010 om 10:48
woensdag 6 januari 2010 om 13:57
Middag!
Heb ietsje terug gelezen, niet veel.
Genoeg om te vernemen dat Wies lekker van het leven geniet en het is je gegund hoor meis!
Dat Yette er helaas weer een beetje meer zorgen erbij heeft.
Dat Caylinn zorgen heeft om haar moeder, sterkte meis!
Dat Jooppie een langere post voor haar doen heeft gedaan, enne, je bent toch aardig privè aan het doen hoor!
Dat hela ons voorlopig gaat verlaten en ik dat helegaar niet vind kunnen! Probeer erboven te staan lieverd, het zegt meer over de Moderator dan over jou!
Dat Solomio nog steeds niet veel kantelt.
En we Much missen en we razend nieuwsgierig zijn of ze de zaak heeft gewonnen!
En ik mis Meisje 35 nog steeds.....
Trench ook al in de forummoemodus, evenals Pun en Long John en Bate.....
Heb ietsje terug gelezen, niet veel.
Genoeg om te vernemen dat Wies lekker van het leven geniet en het is je gegund hoor meis!
Dat Yette er helaas weer een beetje meer zorgen erbij heeft.
Dat Caylinn zorgen heeft om haar moeder, sterkte meis!
Dat Jooppie een langere post voor haar doen heeft gedaan, enne, je bent toch aardig privè aan het doen hoor!
Dat hela ons voorlopig gaat verlaten en ik dat helegaar niet vind kunnen! Probeer erboven te staan lieverd, het zegt meer over de Moderator dan over jou!
Dat Solomio nog steeds niet veel kantelt.
En we Much missen en we razend nieuwsgierig zijn of ze de zaak heeft gewonnen!
En ik mis Meisje 35 nog steeds.....
Trench ook al in de forummoemodus, evenals Pun en Long John en Bate.....
woensdag 6 januari 2010 om 17:39
Lieve Caylinn, nog niet gaan piekeren, over iets, wat nog niet duidelijk is meis, misschien is er toch nog iets anders aan de hand? Mag ik vragen of je moeder nu nog steeds rookt?
Lieve Bloesje, hoe lang gaat het duren voor je naar je nieuwe huissie kan?
Yetje, ben je nog geslaagd voor een redelijk geprijsde fwatuur?
en tenslotte........tijd voor ALCOHOL....
Lieve Bloesje, hoe lang gaat het duren voor je naar je nieuwe huissie kan?
Yetje, ben je nog geslaagd voor een redelijk geprijsde fwatuur?
en tenslotte........tijd voor ALCOHOL....
woensdag 6 januari 2010 om 22:08
Jahaaaa, ben aan de Glühwein! Heb het de hele dag al koud!
Wies, ik ga hopelijk de 30e over. Er moet nog vreselijk veel gebeuren en tja, ik moet gewoon werken en zo he? Maar heb hele lieve collega's op de ijsbaan en er komen morgen een paar mij helpen, en dan moeten we maar eens zien hoe het allemaal lopen gaat!
Vanaf morgen heb ik in dit huis geen internet en telefoon meer, dus zal ik nog minder hier zijn.
Yette, op fwatuurtjesjacht? Goehoed!
Wies, ik ga hopelijk de 30e over. Er moet nog vreselijk veel gebeuren en tja, ik moet gewoon werken en zo he? Maar heb hele lieve collega's op de ijsbaan en er komen morgen een paar mij helpen, en dan moeten we maar eens zien hoe het allemaal lopen gaat!
Vanaf morgen heb ik in dit huis geen internet en telefoon meer, dus zal ik nog minder hier zijn.
Yette, op fwatuurtjesjacht? Goehoed!
woensdag 6 januari 2010 om 22:37
Ik heb alleen nog maar online gekeken hoor, we hebben hier niet voor gespaard, moeten gewoon zo snel mogelijk dit vervoersprobleem oplossen. Maar ja, vind maar eens een grote, veilige, gratis spotgoedkope auto. Ben ook flink rond aan het vragen naar 'adresjes' waar je een goede goedkope fwatuur kan vinden. Dat soort kennis van een plaats mis je toch als je ergens anders vandaan komt.
woensdag 6 januari 2010 om 22:44
Tnx Yet! Doet me goed.
Lees wel mee hier voor de afleiding, maar reageer weinig. Probeer mijn ongerustheid, angst en verdriet weg te drukken tot de nieuwe uitslag er is, maar na telefoontje met pa net wordt dat steeds moeilijker. Verdenking is kwaardaardige kanker, maar zoals ik het begreep was het meer wat de longarts als uitslag verwachte......
Lees wel mee hier voor de afleiding, maar reageer weinig. Probeer mijn ongerustheid, angst en verdriet weg te drukken tot de nieuwe uitslag er is, maar na telefoontje met pa net wordt dat steeds moeilijker. Verdenking is kwaardaardige kanker, maar zoals ik het begreep was het meer wat de longarts als uitslag verwachte......
woensdag 6 januari 2010 om 23:22
Och Keetje toch, meis, wat een akelige tijd voor jou en je familie. Ik wens je heel veel sterkte toe, deaankomende tijd
Bloesje, fijn, dat collega's je gaan helpen.
Wat zal jij blij zijn, als je eenmaal in je nieuwe huis woont.
Yetje, je weet maar nooit......soms kan je zomaar tegen een fwatuur oplopen, die ook nog eens een leuk prijsje heeft.
Altijd blijven hopen en zoeken......
Bloesje, fijn, dat collega's je gaan helpen.
Wat zal jij blij zijn, als je eenmaal in je nieuwe huis woont.
Yetje, je weet maar nooit......soms kan je zomaar tegen een fwatuur oplopen, die ook nog eens een leuk prijsje heeft.
Altijd blijven hopen en zoeken......
donderdag 7 januari 2010 om 07:46
Goedemorgen meisjes. Het OV rijdt hier weer, zij het met vertraging. Lijkt me voor vandaag niet zo'n probleem, want onze bus gaat 10x per uur, kan nooit zo heel veel vertraging geven lijkt mij. Alleen moeten ze heel langzaam rijden, dus zijn we langer onderweg.
Eerst wachten op de loodgieter, die de vaatwasser aan komt sluiten. Hij zou voor half 9 hier zijn, maar ja, toen ik dat afsprak lag er nog geen sneeuw.
Eerst wachten op de loodgieter, die de vaatwasser aan komt sluiten. Hij zou voor half 9 hier zijn, maar ja, toen ik dat afsprak lag er nog geen sneeuw.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 7 januari 2010 om 10:29
Loodgieter was er om 9.05, dus kind was errug laat op school. Vond ie niet erg.
De afvoer is inmiddels aangesloten, nu de aanvoer nog. Er staat een mega-afwas van gisteren, dus ik hoop dat ik die zo meteen gelijk kan vaatwasseren.
De afvoer is inmiddels aangesloten, nu de aanvoer nog. Er staat een mega-afwas van gisteren, dus ik hoop dat ik die zo meteen gelijk kan vaatwasseren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning