*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komen hier heerlijke geuren uit de keuken, ik laat me zo met alle plezier verrassen, nu eerst maar eens een portje kantelen........
Ik lust wel een glaasje
OOooooohhhhhhh, zo'n "glaasje" wil ik ook!!!!!!
Wat zijn jullie toch onmatig dames.

Ik zit aan een bescheiden mokje koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik had ook al gezocht of ik kon vinden waar je zo'n glaasje kan kopen -wil ook wel eens op een minder onbehouwen manier uit de fles drinken - maar ik vond alleen de naam van de ontwerper: Edouard Larmaraud.
Naaf, op de valreep.

Ben even helemaal klaar met behang steken.

Maarrrrrrrr.... ben aardig ver gekomen en collega heeft de kelder van elctriciteit voorzien, dus daar kan ook een lichie schijnen!

Morgen werken, zaterdag misschien nog ff klussen voor het werk, en anders zondag dan maar.

Iemand nog last van Koning Winter gehad?
En weer een witte wereld........

Ergens in het zuiden hebben ze nu gestrooid met badzout.

Zouden ze er met badkuipen achteraan strooien??
Had ik maar last van koning winter. Ik moet binnen blijven en bakjes overgeef leegkieperen en ors maken.
Och Yetje, heeft Miniman het zooo te pakken, of hebbie meerdere zieken in de boeg????
Wat is een ors????
ORS is 'oral rehydration solution' je kan het in zakjes kopen of zelf maken met gelijke delen (1/4e theelepel) suiker, zout en bakpoeder in water (1 liter, zonodig gekookt). Zo krijg je een smerig drankje dat je veel beter binnen houdt en uitdroging voorkomt.
Ik snap het helemaal, maar is het alleen Miniman??

Ik zeg het verkeerd, want ook met één kind heb je, als het ziek is, je handen vol.

Maar omdat je meer kindertjes hebt, kunnen er natuurlijk ook meer ziek worden......
3 x een vijf in de klok
verdorie...... net te laat.......

Maar wel tijd voor een alcoholische versnapering.

Of zoals Joopperdejoopp zegt: kanteluhhhhh
quote:wiesje123 schreef op 08 januari 2010 @ 15:56:

3 x een vijf in de klokjammer morgen weer een kans!
quote:yette schreef op 08 januari 2010 @ 17:11:

[...]

jammer morgen weer een kans!Reken maar, dat ik het dan weer probeer

Ik zie je al helemaal zitten. Ruim op tijd (om een uur of 14.34), met je blik op de klok en je vinger boven de linkermuisknop om op 'Verstuur bericht' te klikken
Yetje, wat kende gij mij toch goed.......
He bah Yet, hoe'st met Miniman? En oudste zoon?

Ff update met knippen en plakken:

Vanavond mama gesproken, volgende week vrijdagmiddag de uitslag. Ik ga met papa en mama mee naar het ziekenhuis. 3 horen meer dan 2. Ik ben ook weer wat rustiger, mama is er nuchter onder, rustig en strijdbaar, merk dat dat invloed op mij heeft, ik ben er nu dus ook rustiger op.
Miniman begon alweer aardig praatjes te hebben en de oudste doet het prima Ben zo verschrikkelijk trots op die kanjer!

Ik ben niet zo van de kaarsjes Lynn, maar ik denk net zo goed aan je
Klinkt goed Yet dat Miniman weer praatjes heeft en dat oudste het goed doet!

En aan me denken doet me net zo goed als een kaarsje Ben na mama lang gesproken te hebben vanavond echt veel rustiger. De krop is uit mijn keel en de waterlanders zijn gezakt. Mama klonk zo krachtig en nuchter.

Ben benieuwd wat het weer morgen hier geeft, alle sneeuwalarmen hebben we maar een klein deeltje gehad, dus zou dan nu die halve meter sneeuw komen die ons al een tijdje beloofd is?
Ik hoop van niet, wilde eigenlijk naar de Ikea.
Hmm nee dan zit je niet te wachten op sneeuw (ben af en toe wat langer weg, ben ondertussen aan spelen dat ik kan huishouden ) Lionel is iemand aan het helpen met verhuizen, dus ik heb het rijk alleen...
Ik ben ook steeds met andere dingen bezig hoor. Fulltime forummen lukt niet met het grootste deel van m'n nageslacht nog klaarwakker
Knuffels voor de Barrers die het nodig hebben en ze van mij willen aannemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven