*** Bar Too Much *** 182 ***
donderdag 17 december 2009 om 18:45
donderdag 17 december 2009 om 18:48
donderdag 17 december 2009 om 18:52
donderdag 17 december 2009 om 22:21

donderdag 17 december 2009 om 22:28
Ola maisjes
Wat een narigheid voor die ov-reizigers! Echtgenoot heeft vanaaf 1,5 uur op het station van Harderwijk staan wachten op een trein die hem naar Zwolle zou brengen. Niets omgeroepen, niets op de borden. Schandalig toch?
Morgen ga ik een dagje met mijn moeder naar A'dam met de trein..... is de bedoeling. 't Zal mij benieuwen..... Sja, zal je net zien.... word ik een dagje mee uit genomen... gaat het niet door vanwege het weer dusse... duimen jullie een beetje?
Wat een narigheid voor die ov-reizigers! Echtgenoot heeft vanaaf 1,5 uur op het station van Harderwijk staan wachten op een trein die hem naar Zwolle zou brengen. Niets omgeroepen, niets op de borden. Schandalig toch?
Morgen ga ik een dagje met mijn moeder naar A'dam met de trein..... is de bedoeling. 't Zal mij benieuwen..... Sja, zal je net zien.... word ik een dagje mee uit genomen... gaat het niet door vanwege het weer dusse... duimen jullie een beetje?
vrijdag 18 december 2009 om 00:15
quote:Helaholalalala schreef op 17 december 2009 @ 22:28:
Ola maisjes
Morgen ga ik een dagje met mijn moeder naar A'dam met de trein..... is de bedoeling. 't Zal mij benieuwen..... Sja, zal je net zien.... word ik een dagje mee uit genomen... gaat het niet door vanwege het weer dusse... duimen jullie een beetje?Zodra ik morgen m'n ogen open doe, begin ik met duimen hoor. voor jou en ook voor Mir, dat alle treinen weer optijd rijden......
Ola maisjes
Morgen ga ik een dagje met mijn moeder naar A'dam met de trein..... is de bedoeling. 't Zal mij benieuwen..... Sja, zal je net zien.... word ik een dagje mee uit genomen... gaat het niet door vanwege het weer dusse... duimen jullie een beetje?Zodra ik morgen m'n ogen open doe, begin ik met duimen hoor. voor jou en ook voor Mir, dat alle treinen weer optijd rijden......

vrijdag 18 december 2009 om 08:11
Nee Wies, doorduimen tot een uur of 3 vanmiddag. Dan ben ik normaal namelijk thuis met oudste. En aangezien het vanmiddag weer schijnt te gaan sneeuwen (in het oosten weliswaar, maar je weet maar nooit). Je moet dan dus iig voor Hel blijven duimen tot ze weer thuis is.
Wat ben jij trouwens achterlijk vroeg op.
Wat ben jij trouwens achterlijk vroeg op.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning