*** Bar Too Much *** 182 ***
zaterdag 19 december 2009 om 13:09
Wij hebben ook nog geen boom. Wie weet vanmiddag, maar dan zal ik hem zelf moeten halen. Man is vanochtend met zijn gekneusde rug een nieuwe kast gaan halen. En is nu de oude naar het stort brengen. Eindelijk. Dat hadden we al 10 jaar geleden willen doen, in onze vorige woonplaats. Toen we gingen verhuizen, woonde Man hier al een tijdje. We zouden verhuist worden. Ik had daarom stickertjes gedaan op alles dat moest blijven staan. Die oude kast was al een punt van discussie geweest. Ik wilde hem kwijt, Man niet. Maar ik wist hem te overtuigen en plakte ook een stickertje op de oude kast. En dat ging dus mis. Tot mijn grote ergernis was die kast het eerste dat de verhuizers hier uit de vrachtauto tilden.

zaterdag 19 december 2009 om 14:48
Boom staat, boodschappen zijn binnen, zo spullen voor dochter 3 en mijzelf inpakken, volle sporttas ook maar mee en dan gaan we saampjes toch maar alvast naar haar en mijn geboortegrond
Zijn we maandag in elk geval op tijd voor haar wedstrijd..... alhoewel dat dan toch ook weer een kleine 30 km verderop is.
Thee
Zijn we maandag in elk geval op tijd voor haar wedstrijd..... alhoewel dat dan toch ook weer een kleine 30 km verderop is.
Thee
zaterdag 19 december 2009 om 23:01
Oeh wat is het hier lekker warm zeg, brrr. Maar wat een heerlijk weer voor mij, was al vergeten hoe het ook weer voelde om zo weinig pijn te hebben dat ik het niet meer voel.
Gisteravond lekker uiteten geweest met 2 collega's, vroeg naar huis vanwege kou en auto's die daar niet goed tegen konden, maar goed we zaten om kwart over 5 al in het restaurant, dus toch nog een aantal genoeglijke uurtjes samen doorgebracht
Gisteravond lekker uiteten geweest met 2 collega's, vroeg naar huis vanwege kou en auto's die daar niet goed tegen konden, maar goed we zaten om kwart over 5 al in het restaurant, dus toch nog een aantal genoeglijke uurtjes samen doorgebracht
zondag 20 december 2009 om 09:39
Goedemorgen. Uiteindelijk rond half 4 in slaap gevallen.
De wereld ligt hier onder een wit pak. Mooi en ik hoef gelukkig de der niet uit. Oudste heeft een dagje extra vrij en hoeft pas dinsdagochtend weer naar A.
De wereld ligt hier onder een wit pak. Mooi en ik hoef gelukkig de der niet uit. Oudste heeft een dagje extra vrij en hoeft pas dinsdagochtend weer naar A.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 20 december 2009 om 10:29
Lekker Wies. Ik zit irl aan een ontbijtje van granen en yoghurt. Koop de granen altijd bij de Appie, maar vond de Appie gisteren te ver weg en heb nu andere granen. En die zijn niet zo lekker, dus jouw broodje gaat er wel in.
Behandeling van de kinderen gaat gewoon door, dus ze zijn allebei af en toe afwezig. Jongste gaat 3 ochtenden, oudste van dinsdag tot donderdag. Volgende week idem. Maar als het idd van maandag op dinsdag weer gaat sneeuwen, breng ik oudste mss morgenavond.
Kinderen staan te trappelen om naar buiten te gaan. Dus ik ben er weg van.
Behandeling van de kinderen gaat gewoon door, dus ze zijn allebei af en toe afwezig. Jongste gaat 3 ochtenden, oudste van dinsdag tot donderdag. Volgende week idem. Maar als het idd van maandag op dinsdag weer gaat sneeuwen, breng ik oudste mss morgenavond.
Kinderen staan te trappelen om naar buiten te gaan. Dus ik ben er weg van.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 20 december 2009 om 11:24
Bijna middag!!
Nou, iedereen lekker aan de wandel en dan aan de hot choco twist?
Ik zit net met oudste zoon te bespreken hoe we het beste op het werk kunnen komen. We moeten allebei om 4 uur beginnen, maar hij is eerder klaar met werken dan ik. Ik moet tot middernacht. Ons werk is vlak bij elkaar. Tjonge, ik denk dat ik zwaar op tijd weg ga.....
Nou, iedereen lekker aan de wandel en dan aan de hot choco twist?
Ik zit net met oudste zoon te bespreken hoe we het beste op het werk kunnen komen. We moeten allebei om 4 uur beginnen, maar hij is eerder klaar met werken dan ik. Ik moet tot middernacht. Ons werk is vlak bij elkaar. Tjonge, ik denk dat ik zwaar op tijd weg ga.....