*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook nog geen boom. Wie weet vanmiddag, maar dan zal ik hem zelf moeten halen. Man is vanochtend met zijn gekneusde rug een nieuwe kast gaan halen. En is nu de oude naar het stort brengen. Eindelijk. Dat hadden we al 10 jaar geleden willen doen, in onze vorige woonplaats. Toen we gingen verhuizen, woonde Man hier al een tijdje. We zouden verhuist worden. Ik had daarom stickertjes gedaan op alles dat moest blijven staan. Die oude kast was al een punt van discussie geweest. Ik wilde hem kwijt, Man niet. Maar ik wist hem te overtuigen en plakte ook een stickertje op de oude kast. En dat ging dus mis. Tot mijn grote ergernis was die kast het eerste dat de verhuizers hier uit de vrachtauto tilden.
Boom staat, boodschappen zijn binnen, zo spullen voor dochter 3 en mijzelf inpakken, volle sporttas ook maar mee en dan gaan we saampjes toch maar alvast naar haar en mijn geboortegrond

Zijn we maandag in elk geval op tijd voor haar wedstrijd..... alhoewel dat dan toch ook weer een kleine 30 km verderop is.

Thee
Beterschap voor Winx en Man!
Ben er voorlopig weg van.

Dag lieve maisjes
Dag lieve Hela, ik wens je fijne dagen toe en ik hoop, dat dochter 3 er enorm plezier in heeft en alles wint... hiephoi...
Tijd voor PORT......
Ja Wies, tijd voor bier. Alles is weer afgewassen!
Oeh wat is het hier lekker warm zeg, brrr. Maar wat een heerlijk weer voor mij, was al vergeten hoe het ook weer voelde om zo weinig pijn te hebben dat ik het niet meer voel.

Gisteravond lekker uiteten geweest met 2 collega's, vroeg naar huis vanwege kou en auto's die daar niet goed tegen konden, maar goed we zaten om kwart over 5 al in het restaurant, dus toch nog een aantal genoeglijke uurtjes samen doorgebracht
Ik kom even zeggen dat het sneeuwt. Duik mijn bed dus maar in voor m'n winterslaap.
Hier sneeuwt het nog niet. Ik ben mijn bed alweer uit. Zelfs slapen voor één nacht lukt niet, laat staan die winterslaap.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Balen zeg. Ik zal even een slaapmutsje voor je inschenken

Hoop dat je straks nog wel even lekker kan slapen. Ik ga het nu in elk geval maar eens proberen.
Trusten Yet. Ik hoopte een beetje moe te worden van het forum.

David Dunning
Da's toch niet zo moeilijk?

Ik heb vandaag een nieuwe bureaustoel gekocht en heb moeite om eruit te komen

Maar nu ga ik dat wel echt proberen. Truste
Goedemorgen. Uiteindelijk rond half 4 in slaap gevallen.

De wereld ligt hier onder een wit pak. Mooi en ik hoef gelukkig de der niet uit. Oudste heeft een dagje extra vrij en hoeft pas dinsdagochtend weer naar A.

David Dunning
Heeft oudste daar dan geen vakantie?

En kan je hem dan donderdag weer ophalen?
bij de weg trouwens, goeiemorgen......

En na zo'n onrustige nacht ben je er evengoed al weer vroeg uit

Dan zal een warm ontbijtje er wel in gaan?
Lekker Wies. Ik zit irl aan een ontbijtje van granen en yoghurt. Koop de granen altijd bij de Appie, maar vond de Appie gisteren te ver weg en heb nu andere granen. En die zijn niet zo lekker, dus jouw broodje gaat er wel in.

Behandeling van de kinderen gaat gewoon door, dus ze zijn allebei af en toe afwezig. Jongste gaat 3 ochtenden, oudste van dinsdag tot donderdag. Volgende week idem. Maar als het idd van maandag op dinsdag weer gaat sneeuwen, breng ik oudste mss morgenavond.

Kinderen staan te trappelen om naar buiten te gaan. Dus ik ben er weg van.

David Dunning
Aha, ik snap 'm...

Nu is het wel fijn, als je niet naar buiten hoeft, toch?

Hier is het echt van die stuifsneeuw en wij zitten hier te genieten van Ser. req. in het glazen huis. Daar is het trouwens nu ook een bar winterweertje....
Bijna middag!!

Nou, iedereen lekker aan de wandel en dan aan de hot choco twist?

Ik zit net met oudste zoon te bespreken hoe we het beste op het werk kunnen komen. We moeten allebei om 4 uur beginnen, maar hij is eerder klaar met werken dan ik. Ik moet tot middernacht. Ons werk is vlak bij elkaar. Tjonge, ik denk dat ik zwaar op tijd weg ga.....
Ha die Bloesje, hier schijnt het zonnetje op het ogenblik
Maar een uur geleden hadden we nog stuifsneeuw hoor.

Sneeuwt het nu bij jullie?
Ik ga er vandoor, dag,dag.....fijne dag voor iedereen.
Heb vanmiddag gluhwein gedronken in onze wijk op de kerstmarkt.

Was erg gezellig.......maar toch blij, dat ik weer veilig thuis gekomen ben
Oja, en nu tijd voor ALCOHOL in de bar.

Eens even kijken of we nog een voorraadje hebben in de kelder....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven