*** Bar Too Much *** 182 ***
vrijdag 18 december 2009 om 10:50

vrijdag 18 december 2009 om 23:33
Het was een heerlijke dag!
Prachtige tentoonstelling gezien in de Hermitage te A'dam. Wel jammer dat ik met een eerste klas kaartje in de trein van Amersfoort naar Zwolle moest staan . Maar ja, je koopt een vervoersbewijs en geen plaatsbewijs
Mooi weer, strakblauwe lucht en zon
En nu ben ik bekaf dus zo te bedde.
Prachtige tentoonstelling gezien in de Hermitage te A'dam. Wel jammer dat ik met een eerste klas kaartje in de trein van Amersfoort naar Zwolle moest staan . Maar ja, je koopt een vervoersbewijs en geen plaatsbewijs
Mooi weer, strakblauwe lucht en zon
En nu ben ik bekaf dus zo te bedde.

zaterdag 19 december 2009 om 09:57
zaterdag 19 december 2009 om 10:38
Hel, volgens mij blijft het de hele week riskant met het weer. Dus denk vooral ook aan de terugweg. OV?
Ik denk dat ik me maar es even ga douchen. Oudste kwam uit bed en schoot onbedaarlijk in de lach toen hij mij zag. Mijn haar zit 'een beetje' raar. En dat kan alleen maar opgelost worden door veeeeeeeeel water en shampoo.
Ik denk dat ik me maar es even ga douchen. Oudste kwam uit bed en schoot onbedaarlijk in de lach toen hij mij zag. Mijn haar zit 'een beetje' raar. En dat kan alleen maar opgelost worden door veeeeeeeeel water en shampoo.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 19 december 2009 om 11:38
quote:Helaholalalala schreef op 19 december 2009 @ 11:13:
Nog niet gelukt, de rest van de familie bleek voorrang te hebben.
Moet nog op kerstbomenjacht, zo geen zin in.
Ik heb van de week bij IKEA 3 mini-kerstboompjes gekocht. Zijn denk ik 20 cm hoog (maximaal). 3 mini-lichtslangetjes bij de Blokker, mini-balletjes, ook bij de Blokker.
Met een beetje mazzel overleeft 1 van de 3 boompjes, zodat we volgend jaar een iets groter boompje hebben.
Nog niet gelukt, de rest van de familie bleek voorrang te hebben.
Moet nog op kerstbomenjacht, zo geen zin in.
Ik heb van de week bij IKEA 3 mini-kerstboompjes gekocht. Zijn denk ik 20 cm hoog (maximaal). 3 mini-lichtslangetjes bij de Blokker, mini-balletjes, ook bij de Blokker.
Met een beetje mazzel overleeft 1 van de 3 boompjes, zodat we volgend jaar een iets groter boompje hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning