*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Ja Mir, met de trein!! Hij gaat ff checken of er niet te veel niet-spoedjes in de wachtkamer zitten........ Ik heb hem biol's ding voorgelegd en hij zei meteen, zij moet gaaaaaan!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 26 december 2009 @ 11:58:

Ja Mir, met de trein!! Hij gaat ff checken of er niet te veel niet-spoedjes in de wachtkamer zitten........ Ik heb hem biol's ding voorgelegd en hij zei meteen, zij moet gaaaaaan!!

Wat een ehhhh...... bijzondere invulling van tweede kerstdag.



Sjezus, ik moet echt wat gaan doen. De fondueborden-met-de-vakjes en de fonduevorken-met-de-gekleurde-knopjes zitten nog ergens in de bergkast in een doos. En ik heb een enorme bergkast, waar dus heel veel dozen staan. Mijn dag begon officieel om half 10 (die 1,5 uur daarvoor zou ik eigenlijk nog in bed hebben moeten liggen, dus die waren niet bij de dag gerekend), dus ik heb al behoorlijk wat tijd gehad om die spullen te zoeken, edoch ik zit hier. En schrijf nu weer een lange post, alles om maar uit te stellen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Sja ehhhhh, werk he.... ook op tweede kerstdag



Als ik jou was, zou ik gewoon vrij nemen vandaag. Die dozen staan er nog wel ff
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 26 december 2009 @ 12:03:

Sja ehhhhh, werk he.... ook op tweede kerstdag



Als ik jou was, zou ik gewoon vrij nemen vandaag. Die dozen staan er nog wel ff Ja, maar we gaan fonduen vanavond.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Oh ja, dan moet je in elk geval op zoek naar de vorkjes!
Alle reacties Link kopieren
En klaar alweer.

De vorkjes zaten bij de fonduepan in de doos . Wist wel dat ik dat bedacht had, maar wist niet of ik dat ook gedaan had.

De borden zaten in de derde doos die ik opende, dus viel ook reuze mee. Best een georganiseerd huishouden eigenlijk.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Volgende punt van het programma: lunsjen en dan douchen en aankleden.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik zit er helemaal klaar voor maar ja, de rest van de goegemeente moet nog doesjen. Dan hebben ze nog 8 minuten want ik vertrek om 13.00 uur!



Toevallig.
Alle reacties Link kopieren
Hel, je bent dus al op weg, hopelijk met iedereen gedouched EN aangekleed. Fijne dag.



Ik ben er ook helemaal klaar voor. Oudste staat nu nog onder de douche. Die heeft helaas mijn haar geërfd: steil, slap en vet, dus moet minstens om de dag zijn haar wassen. Nou komt hij toch op een leeftijd dat er wel ietsje vaker gedouched mag worden.



Ik neem nog een glaasje limo en dan gaan we naar mijn moeder.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
M'n soepie staat op,

Hapjes staan op tafel,

En ik ben gewoon een blij mens.......
Alle reacties Link kopieren
Wies, wat mooi, een blij mens met kerst.



De fondue is op, veeeeeel te veel gegeten uiteraard, maar heerlijk.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoop dat iedereen net zo'n gezellig weekeind heeft als wij en een fijne kerst ook tuuk.
En weer tuus! Rij je zo tussen een uur of 11 en half 1 op de snelweg, lijkt het wel spitsuur zo druk.......



Ik was de bob dus nu nog ff een wijntje
Oh, vandaag is mijn oudste jarig.



Jippie, alweer een feessie



Ik ben de afgelopen 10 dagen nog geen uurtje alleen geweest........ en dat is heel nie goed nie voor moi!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Hela!



Hier verjaardag van Lionel doorgekomen, loeder was op dag zelf pas om half 5 hier . Nou ja dat werd in ons ritme (wat al losser was vanwege kerst) snel koffie naar binnen gieten, hup 2e kopje en ik begon aan het eten. Half 7 eten en om half negen hebben we loeder op bus gezet.....

Vandaag ging het wat rustiger; ouders kwamen ruim op tijd, rustig koffie, borrel met hapjes, rustig aan eten, lekker rustig gegeten, afgewassen koffie gedronken en uitgezwaaid.



Laatste verhaal klinkt voor mij rustiger
Goedemorgen Barrers



Jij ook nog van harte met je man, Caylinn



Moet de slingers nog ophangen. Hoe oud je ook geworden bent, hier hangen slingers als je jarig bent. Dat vindt iedereen toch nog steeds leuk



Theeeeeeee
Alle reacties Link kopieren


Gefeliciteerd, dochter van Hela.......

En Helaatje zelf ook natuurlijk gefeliciteerd.

Ik heb de slingers vast voor je opgehangen.
Alle reacties Link kopieren
Hel, gefeliciteerd met oudste, Cay, gefeliciteerd met Lionel.



Ik heb echt geen zin om taart te eten vandaag, dus ik dacht dat we dan maar iets anders met die taart moesten doen.



Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, twee jarigen! Gefeliciteerd!

Bij gebrek aan trek, neem ik zo wel een glaasje om het te vieren

Alle reacties Link kopieren
Tjonge, ik moest wel de kelder induiken hoor, zover waren we gezakt.....

Gauw maar een flink glas port voor de schrik!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou......dat portje is zo onderhand wel op, we gaan nu maar weer aan de koffie...
Alle reacties Link kopieren
Wies, je hebt het er maar druk mee om die bar een beetje hoog te houden. Ik zal wel ff helpen.

Zit nog in pyjama, ga zo maar es onder de douche. Straks oudste weer naar A brengen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
ALCOHOL.....
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, misschien zakt mijn migraine dan wel!

Wat een gedoe toch altijd weer en ook zltijd zo niet gewenst en niet verwacht!!!



Nou ja een rooie dan maar.................



PROOST
Ik doe mee met rood!!



Ben net terug uit het Fryske land. En hoef zaterdag niet terug want het "talent" speelt de eerste wedstrijd de sterren van de hemel en laat het er de tweede voor de zoveelste keer weer helemaal bij zitten....... En nee, ik zal niets inhoudelijks opmerken over het spelletje want daar weet ik niets van. Maar over gedrag kan ik toch wel het een en ander opmerken???



dus... doe maar een groot glas!



Hoest met jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven