*** Bar Too Much *** 182 ***
zaterdag 26 december 2009 om 12:01
quote:Helaholalalala schreef op 26 december 2009 @ 11:58:
Ja Mir, met de trein!! Hij gaat ff checken of er niet te veel niet-spoedjes in de wachtkamer zitten........ Ik heb hem biol's ding voorgelegd en hij zei meteen, zij moet gaaaaaan!!
Wat een ehhhh...... bijzondere invulling van tweede kerstdag.
Sjezus, ik moet echt wat gaan doen. De fondueborden-met-de-vakjes en de fonduevorken-met-de-gekleurde-knopjes zitten nog ergens in de bergkast in een doos. En ik heb een enorme bergkast, waar dus heel veel dozen staan. Mijn dag begon officieel om half 10 (die 1,5 uur daarvoor zou ik eigenlijk nog in bed hebben moeten liggen, dus die waren niet bij de dag gerekend), dus ik heb al behoorlijk wat tijd gehad om die spullen te zoeken, edoch ik zit hier. En schrijf nu weer een lange post, alles om maar uit te stellen.
Ja Mir, met de trein!! Hij gaat ff checken of er niet te veel niet-spoedjes in de wachtkamer zitten........ Ik heb hem biol's ding voorgelegd en hij zei meteen, zij moet gaaaaaan!!
Wat een ehhhh...... bijzondere invulling van tweede kerstdag.
Sjezus, ik moet echt wat gaan doen. De fondueborden-met-de-vakjes en de fonduevorken-met-de-gekleurde-knopjes zitten nog ergens in de bergkast in een doos. En ik heb een enorme bergkast, waar dus heel veel dozen staan. Mijn dag begon officieel om half 10 (die 1,5 uur daarvoor zou ik eigenlijk nog in bed hebben moeten liggen, dus die waren niet bij de dag gerekend), dus ik heb al behoorlijk wat tijd gehad om die spullen te zoeken, edoch ik zit hier. En schrijf nu weer een lange post, alles om maar uit te stellen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 december 2009 om 12:04
quote:Helaholalalala schreef op 26 december 2009 @ 12:03:
Sja ehhhhh, werk he.... ook op tweede kerstdag
Als ik jou was, zou ik gewoon vrij nemen vandaag. Die dozen staan er nog wel ff Ja, maar we gaan fonduen vanavond.
Sja ehhhhh, werk he.... ook op tweede kerstdag
Als ik jou was, zou ik gewoon vrij nemen vandaag. Die dozen staan er nog wel ff Ja, maar we gaan fonduen vanavond.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 december 2009 om 12:21
En klaar alweer.
De vorkjes zaten bij de fonduepan in de doos . Wist wel dat ik dat bedacht had, maar wist niet of ik dat ook gedaan had.
De borden zaten in de derde doos die ik opende, dus viel ook reuze mee. Best een georganiseerd huishouden eigenlijk.
De vorkjes zaten bij de fonduepan in de doos . Wist wel dat ik dat bedacht had, maar wist niet of ik dat ook gedaan had.
De borden zaten in de derde doos die ik opende, dus viel ook reuze mee. Best een georganiseerd huishouden eigenlijk.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 december 2009 om 13:35
Hel, je bent dus al op weg, hopelijk met iedereen gedouched EN aangekleed. Fijne dag.
Ik ben er ook helemaal klaar voor. Oudste staat nu nog onder de douche. Die heeft helaas mijn haar geërfd: steil, slap en vet, dus moet minstens om de dag zijn haar wassen. Nou komt hij toch op een leeftijd dat er wel ietsje vaker gedouched mag worden.
Ik neem nog een glaasje limo en dan gaan we naar mijn moeder.
Ik ben er ook helemaal klaar voor. Oudste staat nu nog onder de douche. Die heeft helaas mijn haar geërfd: steil, slap en vet, dus moet minstens om de dag zijn haar wassen. Nou komt hij toch op een leeftijd dat er wel ietsje vaker gedouched mag worden.
Ik neem nog een glaasje limo en dan gaan we naar mijn moeder.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 27 december 2009 om 02:01
Gefeliciteerd Hela!
Hier verjaardag van Lionel doorgekomen, loeder was op dag zelf pas om half 5 hier . Nou ja dat werd in ons ritme (wat al losser was vanwege kerst) snel koffie naar binnen gieten, hup 2e kopje en ik begon aan het eten. Half 7 eten en om half negen hebben we loeder op bus gezet.....
Vandaag ging het wat rustiger; ouders kwamen ruim op tijd, rustig koffie, borrel met hapjes, rustig aan eten, lekker rustig gegeten, afgewassen koffie gedronken en uitgezwaaid.
Laatste verhaal klinkt voor mij rustiger
Hier verjaardag van Lionel doorgekomen, loeder was op dag zelf pas om half 5 hier . Nou ja dat werd in ons ritme (wat al losser was vanwege kerst) snel koffie naar binnen gieten, hup 2e kopje en ik begon aan het eten. Half 7 eten en om half negen hebben we loeder op bus gezet.....
Vandaag ging het wat rustiger; ouders kwamen ruim op tijd, rustig koffie, borrel met hapjes, rustig aan eten, lekker rustig gegeten, afgewassen koffie gedronken en uitgezwaaid.
Laatste verhaal klinkt voor mij rustiger
zondag 27 december 2009 om 10:46
maandag 28 december 2009 om 12:21
maandag 28 december 2009 om 18:38
Ik doe mee met rood!!
Ben net terug uit het Fryske land. En hoef zaterdag niet terug want het "talent" speelt de eerste wedstrijd de sterren van de hemel en laat het er de tweede voor de zoveelste keer weer helemaal bij zitten....... En nee, ik zal niets inhoudelijks opmerken over het spelletje want daar weet ik niets van. Maar over gedrag kan ik toch wel het een en ander opmerken???
dus... doe maar een groot glas!
Hoest met jullie?
Ben net terug uit het Fryske land. En hoef zaterdag niet terug want het "talent" speelt de eerste wedstrijd de sterren van de hemel en laat het er de tweede voor de zoveelste keer weer helemaal bij zitten....... En nee, ik zal niets inhoudelijks opmerken over het spelletje want daar weet ik niets van. Maar over gedrag kan ik toch wel het een en ander opmerken???
dus... doe maar een groot glas!
Hoest met jullie?