*** Bar Too Much *** 182 ***
woensdag 23 december 2009 om 07:36
quote:yette schreef op 22 december 2009 @ 13:31:
Het is wat Bloe, buiten èn binnen krabben
Ik kon alleen de lampjes nergens meer vinden. Heb nieuwe gekocht, maar ze hadden alleen nog maar heule vage buitenlampjes. We hebben dus een ingetogen bescheiden boompje. Ongelofelijk.
Ach ja, Yette, het houdt den mensch bezig he?
Enne, een ingetogen boom ìs tenslotte een boom! Ik heb totaal gèèn kerstgevoel dit jaar. Maar we gaan het wel gezellig maken, dat dan weer wel.
Het is wat Bloe, buiten èn binnen krabben
Ik kon alleen de lampjes nergens meer vinden. Heb nieuwe gekocht, maar ze hadden alleen nog maar heule vage buitenlampjes. We hebben dus een ingetogen bescheiden boompje. Ongelofelijk.
Ach ja, Yette, het houdt den mensch bezig he?
Enne, een ingetogen boom ìs tenslotte een boom! Ik heb totaal gèèn kerstgevoel dit jaar. Maar we gaan het wel gezellig maken, dat dan weer wel.
woensdag 23 december 2009 om 07:37
Klaar voor kerst? Dat begint pas over 2 dagen toch? Alle tijd nog. Heb alleen vandaag nog om de boodschappen te halen, dus dat ga ik straks maar es doen. En daarna ben ik er klaar voor en zondag ben ik er weer klaar mee.
Ik ga zo met de taxi naar mijn afspraak.
Ik ga zo met de taxi naar mijn afspraak.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 23 december 2009 om 07:46
't Klinkt wel lekker decadent toch, met de taxi naar een afspraak? Zoon gaat met de taxi naar zijn behandelplek en ik heb daar een gesprek, dus mag ik ook met de taxi mee. Dat jullie niet denken...... ehhh......... nouja, dat jullie niet denken dus.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.