*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Hik" ikke ook
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen!

Iedereen al een beetje klaar voor het Kerstfeest?

Ik bij lange na nog niet!

Ga zo maar weer aan het werk en vanaaf de boodschappen doen.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 22 december 2009 @ 13:31:

Het is wat Bloe, buiten èn binnen krabben



Ik kon alleen de lampjes nergens meer vinden. Heb nieuwe gekocht, maar ze hadden alleen nog maar heule vage buitenlampjes. We hebben dus een ingetogen bescheiden boompje. Ongelofelijk.





Ach ja, Yette, het houdt den mensch bezig he?



Enne, een ingetogen boom ìs tenslotte een boom! Ik heb totaal gèèn kerstgevoel dit jaar. Maar we gaan het wel gezellig maken, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Klaar voor kerst? Dat begint pas over 2 dagen toch? Alle tijd nog. Heb alleen vandaag nog om de boodschappen te halen, dus dat ga ik straks maar es doen. En daarna ben ik er klaar voor en zondag ben ik er weer klaar mee.



Ik ga zo met de taxi naar mijn afspraak.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Nah, veul plezier dan maar!
Alle reacties Link kopieren
't Klinkt wel lekker decadent toch, met de taxi naar een afspraak? Zoon gaat met de taxi naar zijn behandelplek en ik heb daar een gesprek, dus mag ik ook met de taxi mee. Dat jullie niet denken...... ehhh......... nouja, dat jullie niet denken dus.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Owkee, veel succes dan maar, Mir!

Tuurlijk dacht ik dat niet, gekkie, had al gedacht dat het om zo'n afspraak zou gaan. Iig een fijne dag meis!
Alle reacties Link kopieren
Mir, als ik je er blij mee kan maken, wil ik best proberen om niet te denken hoor
Ff lunsjen en dan naar mijn volgende klantje. Moest vandaag naar allebei omdat ik maandag en dinsdag niet hier was.

Zijn de winkels vanavond ook open? Heb nog geen boodschap gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Yep, winkels zijn vanaaf open, Appie zeker en geloof ook de andere supers wel. Tot 20.00 uur.
Alle reacties Link kopieren
Nou, truste dan maar, hè?
Alle reacties Link kopieren
Trusten Yetje!

Wel vroeg hoor......
Moggûh Barrers



Zo, de schootbappen zijn gedaan! Was prima te doen in de winkels.

Nu maar eens wat huishouden want het is een bende hoero.



Hebben jullie gezellige plannen voor de komende dagen?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor we zijn eigenlijk al bezig. We gaan logeren bij familie en krijgen familie en vrienden hier. Tussendoor ook nog naar de Efteling. Vol programma dus
Alle reacties Link kopieren
Yetje, veel plezier hoor.

Ik ga zometeen bij Jo en joman een kerstborrel halen.

altijd heeeeeeel gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Doe ze de groeten



Ik ben er weg van!
Lang geleden dat mijn huis zo netjes was



Klinkt gezellig, Yette. Goede reis, doe maar erg voorzichtig!



Klinkt ook gezellig, Wiesje



Vanavond komt dochter 1 eindelijk weer tuus. Ben ik blij mee. Ze is alweeeeeer jarig a.s. zondag.



Wijntje dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Brrrrrrrrrrrrr, koud zeg.







Fijne kerst.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren




Lieve meisjes, fijne kerstdagen!!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk kerstpakje heb je aan, Mir.

Staat je goed!
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal, heeeeeeeeeeeele fijne feestdagen



Alle reacties Link kopieren
Dankje wel hoor!

Roseetje, Sis?

Zit me dood te vervelen hier
Alle reacties Link kopieren
Oeps zie nu pas je reactie.

Nee helaas ik ga mijn bed opzoeken.

Dus maar geen rosé



*gooit een paar breinaalden op de bar(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven