* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
yette
zondag 12 september 2010 om 01:26
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 14:16
Alle reacties
Link kopieren
Wat lief! Gaat best goed whore en met jou?
Anoniem_102024
vrijdag 24 september 2010 om 14:20
Alle reacties
Link kopieren
Mwah, de ene dag al wat beter.
En jij dan ?
best goed? wat is best goed?
I don\'t need an excuse for being what I am.
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 14:33
Alle reacties
Link kopieren
Best goed is niet slecht..
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:12
Alle reacties
Link kopieren
Ha die Hoef
Kom maar op met die brieven, da's sowieso (leesbaar of niet) veel leuker dan internet
Sterke bak en een trap onder m'n kont graag.
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:yette schreef op 24 september 2010 @ 15:12:
Ha die Hoef
Kom maar op met die brieven, da's sowieso (leesbaar of niet) veel leuker dan internet
Sterke bak en een trap onder m'n kont graag.
Anoniem_102024
vrijdag 24 september 2010 om 15:19
Alle reacties
Link kopieren
Euhm , een brief hoeft niet maar af en toe een kaartje zou wel leuk zijn ja.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:19
Alle reacties
Link kopieren
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:20
Alle reacties
Link kopieren
Ah lekker, bier
Het is hier net 9 uur geweest. Kan het bier mooi ff zakken voor ik om 11.20 bij de ene school moet staan. En om 1.11 bij de andere school. En om 1.38 weer bij de ene. Geen idee waarom ze zulke vreemde tijden hebben waarop de school uit gaat.
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:21
Alle reacties
Link kopieren
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:22
Alle reacties
Link kopieren
Oh sorry, ze schrijven hier 1.11 en 1.38, maar dat dus 13.11 en 13.38.
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:22
Alle reacties
Link kopieren
Heineken is daar wel duur he?
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:22
Alle reacties
Link kopieren
quote:yette schreef op 24 september 2010 @ 15:22:
Oh sorry, ze schrijven hier 1.11 en 1.38, maar dat dus 13.11 en 13.38.Weet ik toch
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:22
Alle reacties
Link kopieren
Niet dat jullie denken dat ze hier midden in de nacht nog van school gehaald motten
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:23
Alle reacties
Link kopieren
am en pm, ik hou dat nooit uit elkaar
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:23
Alle reacties
Link kopieren
quote:yette schreef op 24 september 2010 @ 15:22:
Niet dat jullie denken dat ze hier midden in de nacht nog van school gehaald motten Sorry!
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:24
Alle reacties
Link kopieren
Heineken is niet te zuipen, dus dat maakt me niet uit of het duur is. Gelukkig hebben we Adams en -jawel- Hoegaarden en Grolsch!
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:25
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_111379
vrijdag 24 september 2010 om 15:25
Alle reacties
Link kopieren
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:31
Alle reacties
Link kopieren
Ik weet dat ook nooit. Vraag het altijd aan de kinderen. Op de een of andere manier heb ik in mijn systeem zitten dat AM een afkorting is voor After Midday, maar da's fout, AM is before midday. Het is (ff opgezocht) een latijnse afkorting die staat voor ante meridiem, voor de middag. En PM is post meridiem, dus erna.
Nou, hopen dat ik het nu kan onthouden. Een ezelsbruggetje zou wel handig zijn.
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:33
Alle reacties
Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:33
Alle reacties
Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:34
Alle reacties
Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
Anoniem_102024
vrijdag 24 september 2010 om 15:34
Alle reacties
Link kopieren
Zelfs Hoegaarden?
wow
I don\'t need an excuse for being what I am.
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:34
Alle reacties
Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
yette
vrijdag 24 september 2010 om 15:34
Alle reacties
Link kopieren
Ze hebben hier een heel gangpad (en da's lang) met aan de ene kant gekoeld bier en aan de andere ongekoeld. Het zit er dik in dat Bud ertussen staat.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder