Bar Too Much ***** 199 *****
donderdag 6 september 2012 om 21:18
vrijdag 7 september 2012 om 08:44
Goedemorgen.
Het kan ook 80 cent zijn ondertussen hoor. Het is alweer een tijdje geleden dat ik er was.
Dochter gaat vanmiddag met de trein naar Brussel om een weekendje door te brengen met 2 vriendinnen. Eén woont in Brussel en één in Antwerpen. Het zijn vriendinnen nog van de middelbare school. Wel gezellig
Tijd voor koffie.
Het kan ook 80 cent zijn ondertussen hoor. Het is alweer een tijdje geleden dat ik er was.
Dochter gaat vanmiddag met de trein naar Brussel om een weekendje door te brengen met 2 vriendinnen. Eén woont in Brussel en één in Antwerpen. Het zijn vriendinnen nog van de middelbare school. Wel gezellig
Tijd voor koffie.
vrijdag 7 september 2012 om 08:58
Klinkt leuk Jo, dat weekend van Jodochter.
Ik ga maar es even douchen en aankleden, moet om 10 uur bij de fysio zijn voor eh...... tja...... hoe zal ik het zeggen...... iets bewegerigs.
Heb er nu al geen zin in, is vandaag de eerste keer.
Ik ga maar es even douchen en aankleden, moet om 10 uur bij de fysio zijn voor eh...... tja...... hoe zal ik het zeggen...... iets bewegerigs.
Heb er nu al geen zin in, is vandaag de eerste keer.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 7 september 2012 om 09:38
quote:Jonari schreef op 07 september 2012 @ 09:03:
O jee, sterkte dan maar!
Moet je helemaal in sporttenue verschijnen? Zie jou opeens voor me in korte broek en zweetband om polsen en hoofd
Wel korte (jogging)broek, geen zweetbanden.
Het is onder leiding van de fysio, omdat het wel aangepast moet worden aan mijn moeilijke spiertjes, maar bij de intake ging het al mis, dus ik heb er eigenlijk heel weinig vertrouwen in.
We gaan het zien.
O jee, sterkte dan maar!
Moet je helemaal in sporttenue verschijnen? Zie jou opeens voor me in korte broek en zweetband om polsen en hoofd
Wel korte (jogging)broek, geen zweetbanden.
Het is onder leiding van de fysio, omdat het wel aangepast moet worden aan mijn moeilijke spiertjes, maar bij de intake ging het al mis, dus ik heb er eigenlijk heel weinig vertrouwen in.
We gaan het zien.
The best things in life are the ones you can't afford.