* Bar Too Much * 216
zaterdag 3 maart 2018 om 08:53
zaterdag 3 maart 2018 om 08:57
Het is een bekend gegeven, Mir. In de winter hier gemiddeld 3 graden kouder dan bij jou en 's zomers 3 warmer.
Ik heb geen thermometer buiten. Doe alles op gevoel
zaterdag 3 maart 2018 om 12:24
zaterdag 3 maart 2018 om 12:53
Joopp, doe es lief.jooppie schreef: ↑03-03-2018 12:24Pftt even naar winkelcentum: drieduizend folders van politieke partijen in mn handen gedrukt, bij ah of ik tulpen wil kopen voor rode kruis, daklozenkrantmevrouw én de plaatselijke kleding/voedselbank.....
Allemaal goede bedoelingen hoor...maar rot ff op voor nu, ik probrer boodschappen te doen!!
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 3 maart 2018 om 13:01
Ik mis de Roma met hun krantjes al een tijdje. Als kiespijn. Zouden die er alleen 's zomers staan?jooppie schreef: ↑03-03-2018 12:24Pftt even naar winkelcentum: drieduizend folders van politieke partijen in mn handen gedrukt, bij ah of ik tulpen wil kopen voor rode kruis, daklozenkrantmevrouw én de plaatselijke kleding/voedselbank.....
Allemaal goede bedoelingen hoor...maar rot ff op voor nu, ik probrer boodschappen te doen!!
zaterdag 3 maart 2018 om 16:29
Cheers!
Studerende dochter is thuis om te verjaren.
Gisteren: 'Oh ja kunnen er zes mensen mee-eten?'
Vanmiddag: 'Is zeven of acht ook goed?'
Zojuist, een half uurtje voor ze komen (huis is nog een zooi want ik doe boodschappen, knip ff d'r haar, kook voor 14 m/v): 'Ik moèt echt nog snel iets regelen voor shotjes ... drank, dobbelstenen ... doeg!'
Where did it go wrong???
Studerende dochter is thuis om te verjaren.
Gisteren: 'Oh ja kunnen er zes mensen mee-eten?'
Vanmiddag: 'Is zeven of acht ook goed?'
Zojuist, een half uurtje voor ze komen (huis is nog een zooi want ik doe boodschappen, knip ff d'r haar, kook voor 14 m/v): 'Ik moèt echt nog snel iets regelen voor shotjes ... drank, dobbelstenen ... doeg!'
Where did it go wrong???