* Bar Too Much * 216
zaterdag 3 maart 2018 om 08:53
Ik zie dat het bij jou 2,5 graad kouder is dan bij mij.
Komt natuurlijk ook nog door die warme Noordzee.
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 3 maart 2018 om 08:57
Het is een bekend gegeven, Mir. In de winter hier gemiddeld 3 graden kouder dan bij jou en 's zomers 3 warmer.
Ik heb geen thermometer buiten. Doe alles op gevoel
zaterdag 3 maart 2018 om 12:24
zaterdag 3 maart 2018 om 12:53
Joopp, doe es lief.jooppie schreef: ↑03-03-2018 12:24Pftt even naar winkelcentum: drieduizend folders van politieke partijen in mn handen gedrukt, bij ah of ik tulpen wil kopen voor rode kruis, daklozenkrantmevrouw én de plaatselijke kleding/voedselbank.....
Allemaal goede bedoelingen hoor...maar rot ff op voor nu, ik probrer boodschappen te doen!!
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
zaterdag 3 maart 2018 om 13:01
Ik mis de Roma met hun krantjes al een tijdje. Als kiespijn. Zouden die er alleen 's zomers staan?jooppie schreef: ↑03-03-2018 12:24Pftt even naar winkelcentum: drieduizend folders van politieke partijen in mn handen gedrukt, bij ah of ik tulpen wil kopen voor rode kruis, daklozenkrantmevrouw én de plaatselijke kleding/voedselbank.....
Allemaal goede bedoelingen hoor...maar rot ff op voor nu, ik probrer boodschappen te doen!!
zaterdag 3 maart 2018 om 16:29
Cheers!
Studerende dochter is thuis om te verjaren.
Gisteren: 'Oh ja kunnen er zes mensen mee-eten?'
Vanmiddag: 'Is zeven of acht ook goed?'
Zojuist, een half uurtje voor ze komen (huis is nog een zooi want ik doe boodschappen, knip ff d'r haar, kook voor 14 m/v): 'Ik moèt echt nog snel iets regelen voor shotjes ... drank, dobbelstenen ... doeg!'
Where did it go wrong???
Studerende dochter is thuis om te verjaren.
Gisteren: 'Oh ja kunnen er zes mensen mee-eten?'
Vanmiddag: 'Is zeven of acht ook goed?'
Zojuist, een half uurtje voor ze komen (huis is nog een zooi want ik doe boodschappen, knip ff d'r haar, kook voor 14 m/v): 'Ik moèt echt nog snel iets regelen voor shotjes ... drank, dobbelstenen ... doeg!'
Where did it go wrong???