Bar Toooooo Much *167*

18-06-2008 23:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wiesje, ja natuurlijk ken ik je nog. Ik heb al een heleboel bekende gezichten voorbij zien komen.

Maar in deze kroeg voel ik me alweer bijna thuis. Jammer dat Much niet meer zo vaak hier te vinden is. Is moest altijd erg om haar lachen. Vooral haar fietsproblemen, haar zoon en de ouwe Marokkaanse buurman.

De Finse IJsmuts heb ik ook al voorbij zien schuiven. Ik hoop dat het weer een gezellige tijd wordt en ga me zeker vaker melden.
Goedemorgen. Geloof dat ik je ook al es heb ontmoet, morrigana, maar kweetut niet zeker. Hoi iig.

Oooooo, ik heb zo lekker vakantiegevoel. 6 weken lekker rustig aan doen (haha, alsof ik me anders zo druk maak). Ga zo maar es schootbapjes doen.

Vanavond dineer ik in Scheveningen. Jammer dat het niet echt strandweer is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lekker Mir!

Ik maak vanavond enchillada's, heb er nu al zin in

grrrrrr...ga je lekker voor jezelf wat doen, hebben ze je ineens allemaal tegelijk nodig
quote:Solomio schreef op 28 juni 2008 @ 12:35:

Goedemorgen. Geloof dat ik je ook al es heb ontmoet, morrigana, maar kweetut niet zeker. Hoi iig.

Oooooo, ik heb zo lekker vakantiegevoel. 6 weken lekker rustig aan doen (haha, alsof ik me anders zo druk maak). Ga zo maar es schootbapjes doen.

Vanavond dineer ik in Scheveningen. Jammer dat het niet echt strandweer is.

Bof je toch nog. Het is heerlijk weer aan het strand. Ok, een beetje veel zuidwestenwind maar daar kun je je tegen kleden.

Het is hier nog erg druk op het strand. Er wordt nog heftig ge-emmerd en geschept.
Ben zo blij dat hier niemand is, blijkbaar vermaken jullie je prima

Truste allemaal ga eens kijken wie ik kan vermaken
Moet steeds huilen, heb net een zielige film gekeken. Was wel mooi, wel jammer dat het eind dan weer zo slap is!

Trusten
Daar ben ik weer. Mijn oppas bewonderde mijn nieuwe bank. Die heb ik al vanaf oktober. Dus zo lang ben ik al niet meer een avondje weg geweest. Ik heb er echt van genoten. Was prachtig weer, heb helaas de zon niet in de zee zien zakken, want wolken. Lekker gegeten, lekker gekletst. Helemaal goed.

En nu is het bedtijd zeker?

David Dunning
En daar ben ik weer. Dat was niet helemaal de planning. Pffffffffffffft, had me best verheugd op uitslapen. Helaas dachten de kinderen daar anders over.

Sterke koffie dan maar.

David Dunning
Middag!

Ja, niet schrikken! Bloesie is nog steeds niet internet actief, maar vanuit de betonnen arena effe een "HALLO!!!!" en iedereen die vakantie heeft een fijne tijd toewensen!

Hou van jullie!
Jij ook een fijne vakantie Bloes!

Na een paar dagen zonnig zuiden ben ik dan weer hierzoot.

Ook hier zon, dus ben rose aan't kantelen.

Moet ff doorzuipen anders drinkt Jooppman de hele fles leeg.

Tis een schatje hoor, maar hoe liever, des te kantelt hij
duzzzzzzzzzzzz

Ik was de bob dus begin nu nog ff een roseetje te kantelen, hoor

Begin een beetje last van vakantiestress te krijgen. Ik zie op tegen deze week.. iedereen moet zijn spullen op orde ( lees schoon) hebben, dingetjes klaarleggen. En ik weet het, het is complete onzin om er druk over te doen en ik wil het ook niet maar het gaat vanzelf

Dus neem ik bij 's ochtends voor om mij die dag niet druk te maken, gevolg is dan wel dat er geen ene flikker uit mijn handen komt.

Hoi Blues

Het ziet ernaar uit dat het talent ook na de zomer in E blijft trainen, ik weet alleen nog niet hoe en wat. Je hoort het tzt wel
Hoi weer thuis van vakantie. heeft Manmik in tussentijd voor mij nieuwe kranen overal opgezet. Dus ik kan weer zonder pijn de kranen in huis bedienen. Toch wel heul lief van Manmik..
Herkenbaar Hela, nu wij 'ineens' over een paar weken weggaan, hier dezelfde stress. Krijg voor het zover is ook nog twee keer logé's, op de een of andere manier hebben we 's zomers meer aanloop. Vanmorgen dus huishoudelijk gehekst, maar vanmiddag lekker vrij gevierd. Zou de nieuwe opblaasbare kano gaan testen met zoon, maar het weer was ineens toch lekker genoeg om met zijn allen te gaan. Haske rustig bij het water, heerlijk
Ga bijpraten met Manmik, tot later
Dag Mik hoop dat je het leuk hebt gehad?
You can tell by the way

She walks that she's my girl

You can tell by the way she talks that she rules the world

You can see in her eyes that no one is her Chi

She my girl my Supergirl

And then she'd say it's OK I got lost on the way

But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry

And she'd say it's allright I got home late last night

But I'm a Supergirl and Supergirls just fly

And then she'd say that nothing can go wrong

When you're in love what can go wrong

And then she'd laugh the night time into day

Pushing her fears further along

And then she'd say it's OK I got lost on the way

But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry

And she'd say it's allright I got home late last night

But I'm a supergirl and Supergirls just fly

Then she'd shout down the line tell me she's got no more time

Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry

Then she'd scream in my face tell me to leave leave this place

Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly

She's a Supergirl and Supergirls just fly

She's a Supergirl a Supergirl

She's seewing seeds she's burning tree

She's seewing seeds she's burning tree

She's a Supergirl a Supergirl

A Supergirl my Supergirl

koet morning ladies
Pfff...koppijn! Heb net maar een maxalt genomen, hoewel ik last heb van bjwerkingern. Kon niet ens zien of ik alle plas van het ongelukje van Miniman wel opdweilde. Gaat nu wat beter met de migraine. Lastig hoor, heb het juist haske druk vandag met boze foontjes, schrjiven van zakelijke mailtjes, oudergesprekken, klokkenluiden en vanavond nog een afspraak 120 km verderop
Daarom heb je ook migraine Yet, te druk schema :(

Ik heb ook maxalt maar helpt me niet echt.

Hoop dat het snel overgaat voor je, sterke koffie erbij of kots je die weer uit????
Hallo

Balen, Yet

Heb nog niksnaksnada bijzonders gedaan, tis toch wat!
Oja, toch wel... Ben onwijs boos geworden op de oudste twee en heb ze naar boven gebonjourd. Wat een draken van meiden!!

En oja, heb weer eens een beker koffie omgegooid zodat de hele vloer, ja echt de heeeeele vloer, onder de zooi zat. Moet je weten dat ik ook nodig moet stofzuigen.......
Balen Hela!

Ik ben op dit moment kotsmisselijk. Misschien van de maxalt, weet het niet, neem ik namelijk nooit vanwege m'n hart. En misselijk van de migraine ben ik nooit. Bedenk net dat ik dan toch liever slecht zie, maar ja, da's nu te laat.

Hier is Miniman in slaap gevallen, had dat liever tijdens de oudersgesprekken gehad.

Schrijf ik trouwens een beetje leesbaar? De corrector draait overuren
hmmm niet echt dus
Hela, lig ook al de hele dag in de ruziemodus met dochter 2, derde in rij.

Gelukkig heeft ze heeeeeeeeeeel lang fukkansie...........:(

Draken zijn het inderdaad!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven