Bedankje sturen maar wat?

14-01-2019 17:16 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een bedankje sturen naar iemand van een verzekering die heel veel voor ons gedaan heeft de laatste tijd. Nu weet ik wel dat het zijn werk is maar ben gewoon heel blij hoe het allemaal gegaan is enz. Nu is de zaak min of meer klaar en wil graag een bedankje sturen voor alle moeite maar vind het lastig wat te doen. Bloemen vind ik niet zo leuk aangezien het om een man gaat. Dacht misschien aan een taart laten bezorgen en dat kunnen ze dan ook weer delen met collega's. Maar misschien heeft iemand anders nog een idee? Het moet wel iets zijn wat verstuurd kan worden omdat het te ver weg is om af te geven.
Een kaart.
Iets lekkers, iets wat uit te delen valt. Doos bonbons oid. (Geen Merci).
Zit hier niks bij? https://www.greetz.nl/chocolade-gebak/bedankt
Bestel bij de plaatselijke bakker wat gebak en laat dat bezorgen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou gewoon een persoonlijke kaart sturen. Vaak mogen die mensen niet eens cadeaus aannemen.
Wij hebben weleens gebak gekregen en dat werd erg gewaardeerd.
Madeliefjees schreef:
14-01-2019 17:27
Bestel bij de plaatselijke bakker wat gebak en laat dat bezorgen.
+1
Iets lekkers bezorgen is hartstikke aardig en bij ons wordt dit altijd zeer gewaardeerd. Doen dus!
Nitflex schreef:
14-01-2019 17:30
Ik zou gewoon een persoonlijke kaart sturen. Vaak mogen die mensen niet eens cadeaus aannemen.
Een stuk taart voor iedereen is geen probleem
2x
Persoonlijke cadeaus aannemen mag meestal niet. Maar een kaart met iets lekkers als bedankje (voor de afdeling bijv) wordt echt goed gewaardeerd!
Nitflex schreef:
14-01-2019 17:30
Ik zou het juist anoniem doen. Hebben ze nog weken wat te raden.
Ik ben fan van browniesperpost.nl (geen aandelen, gewoon een trouwe klant)
Némaìn’ schreef:
14-01-2019 17:57
Ik zou het juist anoniem doen. Hebben ze nog weken wat te raden.

Nee ik niet. Je wilt toch ook weten van wie het komt, welke klant je heel goed hebt geholpen?!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een kaart met daarin je waardering en een doos saucijzenbroodjes van de plaatselijke bakker.
Nouschi schreef:
14-01-2019 18:04
Nee ik niet. Je wilt toch ook weten van wie het komt, welke klant je heel goed hebt geholpen?!
Natuurlijk. Na een week stuur je een kaartje met een hint. En dan nog een etc.
Iets lekkers is altijd goed. Wij krijgen ook vaak gebak oid, ook wel zelfgemaakt. Wordt altijd gewaardeerd!
Ik kreeg bij mijn vorige baan een keer een kaartje met een persoonlijk bedankje. Na zoveel ontevreden klanten dag in, dag uit, heb ik dat kaartje nog jaren bewaard. Vond het zo lief....
Mamaatje2, superlief dat je een bedankje wilt sturen! Als medewerker bij een verzekeraar krijg je meer klachten dan pluimen, zeg maar. Ik heb al jaren ander werk, maar weet nog precies welke klanten mij indertijd een persoonlijk bedankje hebben gestuurd. Gewoon een mailtje of een kaartje waarop stond waarom ze blij waren. Ik heb ook wel een bos bloemen gekregen en iets lekkers, maar gewoon even lezen dat ik/mijn werk gewaardeerd werd, was zo fijn!
Mijn schoonvader is hoogbejaard, dus die doet zulke dingen nog zoals hij dat in zijn opvoeding heeft mee gekregen. Een aantal jaren geleden hebben zij hun laatste verre reis gemaakt, een groeps-rondreis. Ze waren veruit de oudste, maar hebben genoten. Schoonvader heeft een uitgebreide handgeschreven bedankbrief gestuurd aan de reisorganisatie, hij was er echt een middag voor gaan zitten. Ze vonden het fantastisch. Zo fantastisch dat zij weer een bos bloemen aan schoonouders stuurden om te bedanken voor de brief en omdat ze zo prettig gezelschap waren.
Dus ik denk dat een oprecht handgeschreven bedankje het meest gewaardeerd wordt, daar zit meer moeite in dan ff een doosje chocola online bestellen ofzo.
gizzmo-returns schreef:
14-01-2019 17:44
Een stuk taart voor iedereen is geen probleem
Ja, dat is ook wel weer waar. Ik zelf werk op een kantoor waar naar mijn smaak al te veel taartmomenten zijn, maar mensen zijn daar dol op inderdaad.
Ik zou inderdaad ook een taart laten bezorgen.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
gifgroen schreef:
14-01-2019 18:56
Mamaatje2, superlief dat je een bedankje wilt sturen! Als medewerker bij een verzekeraar krijg je meer klachten dan pluimen, zeg maar. Ik heb al jaren ander werk, maar weet nog precies welke klanten mij indertijd een persoonlijk bedankje hebben gestuurd. Gewoon een mailtje of een kaartje waarop stond waarom ze blij waren. Ik heb ook wel een bos bloemen gekregen en iets lekkers, maar gewoon even lezen dat ik/mijn werk gewaardeerd werd, was zo fijn!

Leuk om te horen dit!
Némaìn’ schreef:
14-01-2019 18:10
Natuurlijk. Na een week stuur je een kaartje met een hint. En dan nog een etc.

Haha tis niet voor Valentijnsdag hè ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven