Bedankje sturen maar wat?
maandag 14 januari 2019 om 17:16
Ik wil een bedankje sturen naar iemand van een verzekering die heel veel voor ons gedaan heeft de laatste tijd. Nu weet ik wel dat het zijn werk is maar ben gewoon heel blij hoe het allemaal gegaan is enz. Nu is de zaak min of meer klaar en wil graag een bedankje sturen voor alle moeite maar vind het lastig wat te doen. Bloemen vind ik niet zo leuk aangezien het om een man gaat. Dacht misschien aan een taart laten bezorgen en dat kunnen ze dan ook weer delen met collega's. Maar misschien heeft iemand anders nog een idee? Het moet wel iets zijn wat verstuurd kan worden omdat het te ver weg is om af te geven.
maandag 14 januari 2019 om 17:33
+1Madeliefjees schreef: ↑14-01-2019 17:27Bestel bij de plaatselijke bakker wat gebak en laat dat bezorgen.
maandag 14 januari 2019 om 18:04
maandag 14 januari 2019 om 18:56
Mamaatje2, superlief dat je een bedankje wilt sturen! Als medewerker bij een verzekeraar krijg je meer klachten dan pluimen, zeg maar. Ik heb al jaren ander werk, maar weet nog precies welke klanten mij indertijd een persoonlijk bedankje hebben gestuurd. Gewoon een mailtje of een kaartje waarop stond waarom ze blij waren. Ik heb ook wel een bos bloemen gekregen en iets lekkers, maar gewoon even lezen dat ik/mijn werk gewaardeerd werd, was zo fijn!
maandag 14 januari 2019 om 20:01
Mijn schoonvader is hoogbejaard, dus die doet zulke dingen nog zoals hij dat in zijn opvoeding heeft mee gekregen. Een aantal jaren geleden hebben zij hun laatste verre reis gemaakt, een groeps-rondreis. Ze waren veruit de oudste, maar hebben genoten. Schoonvader heeft een uitgebreide handgeschreven bedankbrief gestuurd aan de reisorganisatie, hij was er echt een middag voor gaan zitten. Ze vonden het fantastisch. Zo fantastisch dat zij weer een bos bloemen aan schoonouders stuurden om te bedanken voor de brief en omdat ze zo prettig gezelschap waren.
Dus ik denk dat een oprecht handgeschreven bedankje het meest gewaardeerd wordt, daar zit meer moeite in dan ff een doosje chocola online bestellen ofzo.
Dus ik denk dat een oprecht handgeschreven bedankje het meest gewaardeerd wordt, daar zit meer moeite in dan ff een doosje chocola online bestellen ofzo.
maandag 14 januari 2019 om 20:27
Ja, dat is ook wel weer waar. Ik zelf werk op een kantoor waar naar mijn smaak al te veel taartmomenten zijn, maar mensen zijn daar dol op inderdaad.
dinsdag 15 januari 2019 om 06:55
gifgroen schreef: ↑14-01-2019 18:56Mamaatje2, superlief dat je een bedankje wilt sturen! Als medewerker bij een verzekeraar krijg je meer klachten dan pluimen, zeg maar. Ik heb al jaren ander werk, maar weet nog precies welke klanten mij indertijd een persoonlijk bedankje hebben gestuurd. Gewoon een mailtje of een kaartje waarop stond waarom ze blij waren. Ik heb ook wel een bos bloemen gekregen en iets lekkers, maar gewoon even lezen dat ik/mijn werk gewaardeerd werd, was zo fijn!
Leuk om te horen dit!