Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
quote:rosanna08 schreef op 10 januari 2010 @ 22:51:

[...]

Jij kan ook nergens om lachen he? tsjongejonge wat een serieuzigheid hier
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:50:

[...]

Nou nou,erg,maar eigenlijk onnodig,geef HPL een ban en het gezeik is over Reken daar maar niet op, wat mij betreft begint het dan pas
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:52:

[...]

Beetje wel, zeker aangezien je steeds maar weer die ene forummer eruit moet pikken. Dat is iets heel anders als een discussie voeren over een bepaalde regel en/of beleid, waarbij je argumenten aanvoert. Als je nou objectief aan de discussie meedeed en argumenten over het onderwerp, beleid, zou aanvoeren, dan was het anders. Echter, je bent voornamelijk bezig met persoonlijke aanvallen. Daar kan ik minder begrip voor opbrengen dan voor iemand die meent onheus behandeld te zijn door een Angel en dat aan de kaak stelt.

En waar ik me mee bemoei? Nou, met iemand die meldt dat de ene forummer dramt en een nare vrouw is, maar zelf nog veel provocerender bezig is zonder enig duidelijk doel.Weet je min,ik heb geen last van regels of beleid,als je normaal forumt of leest hier is er niks aan de hand,maar als je op elke slak zout legt,tja,dan word het er hier niet leuker op...
quote:Babsjuh schreef op 10 januari 2010 @ 22:53:

@ Minny: over de andere kwesties die nu spelen ben ik het wel met je eens.

Maar op 1 punt ga je de mist in vind ik. Eerst vraag je Mormeltje:

[...]

en als Mormeltje antwoord geeft op jouw vraag krijgt ze het verwijt dat ze niet zo met haar mening over HPL te koop moet lopen? Ze loopt er niet mee te koop, ze geeft 'm op verzoek aan je. Had ze geweigerd je vraag te beantwoorden dan was het ook niet goed geweest denk ik zo...Ik vrees dat jij de mist in gaat Babsjuh, mijn vraag stelde ik pas nadat Mormeltje al op minder dan vriendelijke wijze haar mening had laten blijken. Mijn vraag was een gevolg van haar stelling, niet andersom.
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:53:

[...]

Jij kan ook nergens om lachen he? tsjongejonge wat een serieuzigheid hierik heb humor genoeg, dank je wel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:48:

[...]

Nou...dat vind ik wel erg heftig gesteld. Hoezo ontploffing? Er zijn verschillende meningen en die worden, ook door verbaal zeer sterke forummers, uitgewisseld. Is dat zo erg dan?

Sorry, verkeerde woordkeuze. Ik bedoel deze rel gaat naar een climax toe en dan haken veel mensen aan.

Darna wordt de boel weer rustig tot de volgende rel zich langzaam weer gaat opbouwen .
quote:Babsjuh schreef op 10 januari 2010 @ 22:53:

@ Minny: over de andere kwesties die nu spelen ben ik het wel met je eens.

Maar op 1 punt ga je de mist in vind ik. Eerst vraag je Mormeltje:

[...]

en als Mormeltje antwoord geeft op jouw vraag krijgt ze het verwijt dat ze niet zo met haar mening over HPL te koop moet lopen? Ze loopt er niet mee te koop, ze geeft 'm op verzoek aan je. Had ze geweigerd je vraag te beantwoorden dan was het ook niet goed geweest denk ik zo...precies,dan ben ik scheinheilig ofzo,ik geef antwoord en al typende wist ik dat elk antwoord fout was
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:54:

[...]

Weet je min,ik heb geen last van regels of beleid,als je normaal forumt of leest hier is er niks aan de hand,maar als je op elke slak zout legt,tja,dan word het er hier niet leuker op...En als je je op zo'n negatieve wijze op één bepaalde forummer richt, terwijl er genoeg anderen zijn waar je gezelligheid kan vinden...dan heb je wel de grootste schik?
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:56:

[...]

precies,dan ben ik scheinheilig ofzo,ik geef antwoord en al typende wist ik dat elk antwoord fout was Dit is niet waar, ik stelde mijn vraag pas nadat je het alweer nodig vond om een negatieve posting jegens HPL te posten.
quote:rosanna08 schreef op 10 januari 2010 @ 22:55:

[...]

ik heb humor genoeg, dank je wel

Heb nog geen leuke opmerking gezien van jou,

alsjeblieft
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:55:

[...]

Ik vrees dat jij de mist in gaat Babsjuh, mijn vraag stelde ik pas nadat Mormeltje al op minder dan vriendelijke wijze haar mening had laten blijken. Mijn vraag was een gevolg van haar stelling, niet andersom.

Dan verschillen we daarover van mening. Borreltje doen dan maar?

Iets anders
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:57:

[...]

Dit is niet waar, ik stelde mijn vraag pas nadat je het alweer nodig vond om een negatieve posting jegens HPL te posten.Hallooooooo,het GAAT hier toch over hpl,dat wil je toch niet ontkennen?
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 22:57:

[...]

Heb nog geen leuke opmerking gezien van jou,

alsjeblieft ik ook niet van jou
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:iris1969 schreef op 10 januari 2010 @ 22:56:

[...]

Sorry, verkeerde woordkeuze. Ik bedoel deze rel gaat naar een climax toe en dan haken veel mensen aan.

Darna wordt de boel weer rustig tot de volgende rel zich langzaam weer gaat opbouwen .Dan komt de escalatie niet door de belanghebbende, maar door de aanhakers. Hoe anders zou deze discussie wellicht gegaan zijn als alleen beide betrokken partijen hier hun argumenten hadden geplaatst, in plaats van ook nog eens in discussie te moeten met allerlei andere forummers die zich ermee gingen bemoeien?
@Mormeltje: Nee, het gaat over beleid, en daar heeft HPL haar mening over wegens bepaalde omstandigheden.

@Babsjuh: Een borrel gaat er altijd in!
En het geruzie en gesteggel gaat gewoon verder. Ik ga het eens over een andere boeg gooien, met een vraag aan iedereen die hier post:

wat moet er voor jou persoonlijk gebeuren om het forum vanavond af te kunnen sluiten en te zeggen: "hehe, dat is voorbij!"?
Dan moet hpl eea maar achter de schermen regelen ipv hier.

Het is hier een openbaar forum dus ik geef mijn mening,ben er nu klaar mee,ze zoekt het maar uit verder,ik heb mijn mening gegeven,vind het genoeg zo!
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 22:58:

[...]

Dan komt de escalatie niet door de belanghebbende, maar door de aanhakers. Hoe anders zou deze discussie wellicht gegaan zijn als alleen beide betrokken partijen hier hun argumenten hadden geplaatst, in plaats van ook nog eens in discussie te moeten met allerlei andere forummers die zich ermee gingen bemoeien?Dan hadden ze al lang aan de bitterballen met een drankje gezeten met zijn tweeen, denk ik. Al dan niet samen aan 1 tafel
Ook ik lees hier al een poos mee en dit is mijn eerste post in dit topic.

Voel me niet altijd geroepen mijn mening meteen te ventileren. Zowel in dit topic als in andere niet.

Om voor mezelf te spreken; als ik al inhoudelijk zal reageren dan zal dat zijn omdat ik het ergens wel of niet mee eens ben en niet om iemand te bashen.

(Krijg soms een beetje het idee dat degenen die voornamelijk meelezen soms worden gezien als mensen die hun mond pas durven open te trekken als een ander 'de weg al heeft vrijgemaakt'. Snap dit niet zo goed. That's all.)

*Gaat weer in meeleesmodus*
En nog een aanvulling: ik lees zoveel boosheid, zoveel onvrede, zoveel irritatie maar vooral ook zoveel wantrouwen over en weer: hoe kunnen die negatieve emoties (oeh...softe term...!) worden weggenomen? Want dit is toch wat niemand wil of zijn er mensen die gedijen bij dit gedonder?
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 23:01:

Dan moet hpl eea maar achter de schermen regelen ipv hier.

Het is hier een openbaar forum dus ik geef mijn mening,ben er nu klaar mee,ze zoekt het maar uit verder,ik heb mijn mening gegeven,vind het genoeg zo!Ja het is hier een openbaar forum, ook voor HPL. Jij bepaalt net zo min waar zij wat post.
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:00:

En het geruzie en gesteggel gaat gewoon verder. Ik ga het eens over een andere boeg gooien, met een vraag aan iedereen die hier post:

wat moet er voor jou persoonlijk gebeuren om het forum vanavond af te kunnen sluiten en te zeggen: "hehe, dat is voorbij!"?Dan moet ik op het uitknopje drukken. Klaar.
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 23:01:

[...]

Dan hadden ze al lang aan de bitterballen met een drankje gezeten met zijn tweeen, denk ik. Al dan niet samen aan 1 tafel Precies! Het zijn de mensen die hard gaan roepen dat iemand naar is en dat het maar eens afgelopen moet zijn, die olie op het vuur gooien.

Maar alles komt goed in maart
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:02:

En nog een aanvulling: ik lees zoveel boosheid, zoveel onvrede, zoveel irritatie maar vooral ook zoveel wantrouwen over en weer: hoe kunnen die negatieve emoties (oeh...softe term...!) worden weggenomen? Want dit is toch wat niemand wil of zijn er mensen die gedijen bij dit gedonder?Ik lees dit ook. Maar dat komt omdat er ook een hoop op de man wordt gespeeld. Door alle partijen ongeveer. Ik vind het onbegrijpelijk dat een discussie over beleid en regels niet normaal gevoerd kan worden. Een van de twee (ofwel forummers, al dan niet onderling, ofwel angels) komt de discussie vaak verpesten door persoonlijke opmerkingen dan wel sneers. Niet altijd, wel regelmatig. En dat maakt dit een verhit topic. Terwijl dit typisch een topic zou moeten zijn wat eigenlijk zou moeten overlopen van saaiheid.
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:02:

Want dit is toch wat niemand wil of zijn er mensen die gedijen bij dit gedonder?Kern van de zaak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven