Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
quote:Dana schreef op 10 januari 2010 @ 23:15:

[...]

Ná-men, Minny, of is dit ook een gevalletje pot-ketel soms?

Nee sorry, ik deed even een HPL'etje en een Minny'tje in 1 zin, maar ik vind dit echt té flauw van je. Want wie zijn dan de aanhakers en wie moet dan bepalen wanneer je aangehaakt moet zijn om recht van spreken te hebben. Jij komt hier toch ook om mensen te steunen (Floor, BAM en Festen bijvoorbeeld), dus in zekere zin ben jij ook een aanhaker. Niets mis mee, toch? Of mag je hier alleen posten als je eigen belang in het geding is, en niet omdat je vindt dat je misschien iets zinvols bij te dragen hebt aan de discussie? Op welk moment in de discussie dat ook is. Er is een verschil tussen een mening hebben over een bepaalde kwestie hebben en daar je argumenten voor aanvoeren...en hier enkel en alleen komen om bepaalde forummers af te kammen en te provoceren. In het eerste geval heb je een discussie, in het tweede enkel olie op het vuur. En dan stampvoeten dat de vlammen oplaaien. Tja...
*Snapt niet dat iemand Roos niet grappig vind. Moet regelmatig om haar droge opmerkingen lachen, ook hier*

Daarnaast waarom moet alles grappig zijn? Niks mis met serieuze postings.
quote:boogje schreef op 10 januari 2010 @ 23:05:

[...]

Ik denk dat het "gezeik" hier al maandenlang bezig was en de angels zich lang in hebben gehouden tot iemand zich heeft laten provoceren.. klinkt een beetje als een hond porren met een stok totdat ie een keer hapt en dan roepen dat het een rothond is..Klopt, ik had allang een hand afgebeten, mijn kanttekening was alleen bedoeld om aan te geven dat waar twee vechten, twee schuld hebben.
Weet je, het feit dat de vragen die ik stel genegeerd worden, klinkt voor mij alsof er hier mensen zijn die het wel lekker vinden, dat gekijf. Als dit topic dood zou vallen omdat iedereen blij ende happy is met alles wat er gebeurt, dan zou het ook wel erg saaaai worden, of niet? Dus dan is een beetje olie op het vuur ook best lekker toch?

Echt, mensen, wat gebéurt er nou?
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 23:16:

[...]

O god,ik had een ander smiley moeten gebruiken merk ik,was niet lullig bedoelt hoor...

Vraag me af wat jij ineens tegen mij hebt,serieus min,we hebben toch wel eens leuk geforumt,enop de chat gekletst(bestaat die nog)

Je bent inene zo,n een pitbull,maakt niet uit verder hoor maar vraag het me echt af?Ik heb niks tegen je, ik voer een discussie. Misschien zou het helpen als je een discussie niet als iets persoonlijks ziet? Het niet met iemand eens zijn is niet hetzelfde als diegene als geheel persoon afwijzen. En ja, ik vind bepaalde postings van jou niet echt van hoog discussie niveau, zeker niet die waarin je forummers afkamt. Kan hoor, echter daarmee maak je het wel persoonlijk.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:17:

[...]

Er is een verschil tussen een mening hebben over een bepaalde kwestie hebben en daar je argumenten voor aanvoeren...en hier enkel en alleen komen om bepaalde forummers af te kammen en te provoceren. In het eerste geval heb je een discussie, in het tweede enkel olie op het vuur. En dan stampvoeten dat de vlammen oplaaien. Tja...Nogmaals,ik heb geen mening over het beleid,dat vind ik prima,de manier waarop hpl hier haar ""oorlog"" voert vind ik niet goed,zelfs enorm provocerend,daar reageer ik op,niks meer,niks minder
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:18:

Weet je, het feit dat de vragen die ik stel genegeerd worden, klinkt voor mij alsof er hier mensen zijn die het wel lekker vinden, dat gekijf. Als dit topic dood zou vallen omdat iedereen blij ende happy is met alles wat er gebeurt, dan zou het ook wel erg saaaai worden, of niet? Dus dan is een beetje olie op het vuur ook best lekker toch?

Echt, mensen, wat gebéurt er nou?Lijkt me duidelijk: dit topic geeft meer entertainment dan de hele entertainment pijler, tv en dvd-collectie van veel forummers bij elkaar.
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:18:

Echt, mensen, wat gebéurt er nou?Misschien snap je nu waarom iemand die zich genegeerd voelt, het nodig acht om de vraag nogmaals te stellen?
*is blij dat minny over de quote heen heeft gelezen.*
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 23:20:

[...]

Nogmaals,ik heb geen mening over het beleid,dat vind ik prima,de manier waarop hpl hier haar ""oorlog"" voert vind ik niet goed,zelfs enorm provocerend,daar reageer ik op,niks meer,niks minderHPL voert een discussie over een bepaald beleid, dat is niet te vergelijken met keer op keer iemand afkammen.
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 23:21:

*is blij dat minny over de quote heen heeft gelezen.* *vind het amusant dat Zwieb dat echt denkt*
thx IBI
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:22:

[...]

*vind het amusant dat Zwieb dat echt denkt*
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:20:

[...]

Misschien snap je nu waarom iemand die zich genegeerd voelt, het nodig acht om de vraag nogmaals te stellen?Is dat de kern, dat er mensen zijn die zich genegeerd voelen? Gaat het om de antwoorden of om het gevoel gehoord en gezien te worden? Echt, ik probeer het te snappen maar ik val hier van de ene verbazing in de andere.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:17:

[...]

Er is een verschil tussen een mening hebben over een bepaalde kwestie hebben en daar je argumenten voor aanvoeren...en hier enkel en alleen komen om bepaalde forummers af te kammen en te provoceren. In het eerste geval heb je een discussie, in het tweede enkel olie op het vuur. En dan stampvoeten dat de vlammen oplaaien. Tja...Ja, maar dan is het dus wéér een kwestie van interpretatie. Want ik vind sommige postings van jou olie op het vuur, die jij zelf helemaal niet zo ziet. En dat geldt ook voor sommige postings van anderen, of ik het nou met ze eens ben of niet. Je vult hier nogal wat in voor anderen. Met precies hetzelfde recht van spreken als wat jij hebt kunnen anderen interpreteren dat hpl bijvoorbeeld loopt te stampvoeten dat de vlammen oplaaien na eerst olie op het vuur te hebben gegooid. Kun jij zien hoe die mensen allemaal achter hun computer zitten? Of ze een big smile hebben of aan het stampvoeten zijn? Dan kun je zo een concurrent van Char worden, zeg.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Viva Angel5 schreef op 04 januari 2010 @ 17:56:

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Behalve wanneer de Angel een veer krijgt in plaats van opbouwende kritiek.

*Ik post het hier ook maar even, voordat het weer wordt verwijderd*

Ik zet vraagtekens bij de onpartijdigheid van Angel 5. Kan het wel helemaal gaan toelichten maar heeft voor mijn gevoel zo weinig zin. Maar wil het wel even kwijt. Bij deze.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:19:

[...]

Ik heb niks tegen je, ik voer een discussie. Misschien zou het helpen als je een discussie niet als iets persoonlijks ziet? Het niet met iemand eens zijn is niet hetzelfde als diegene als geheel persoon afwijzen. En ja, ik vind bepaalde postings van jou niet echt van hoog discussie niveau, zeker niet die waarin je forummers afkamt. Kan hoor, echter daarmee maak je het wel persoonlijk.

Ok,jouw mening,niet de mijne

Ik zie jou alleen maar tegen de angels aanschoppen samen met hpl...

Ik erger me slechts,ook niet goed,maar ja,menselijk toch?
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:22:

[...]

Is dat de kern, dat er mensen zijn die zich genegeerd voelen? Gaat het om de antwoorden of om het gevoel gehoord en gezien te worden? Echt, ik probeer het te snappen maar ik val hier van de ene verbazing in de andere.Nee, niet zo diepgravend denken. Is niet nodig. Het is heel simpel: als netjes je een vraag stelt, verwacht je dat je antwoord krijgt en niet dat je genegeerd wordt of dat er om het antwoord heen gekletst wordt.
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:22:

[...]

Is dat de kern, dat er mensen zijn die zich genegeerd voelen? Gaat het om de antwoorden of om het gevoel gehoord en gezien te worden? Echt, ik probeer het te snappen maar ik val hier van de ene verbazing in de andere.Nou, het is redelijk simpel. Er gebeurt iets waarvan iemand vindt dat het niet in de haak is, die kwestie wordt aan de kaak gesteld. Echter, door eromheen te draaien, het te negeren en nergens op in te gaan, heeft de andere partij de kwestie hoger doen oplaaien dan strikt noodzakelijk. Het zou wel al te makkelijk zijn om middels negeren van de vraag, van de kwestie af te komen. Ik vind het niet meer dan terecht dat dat niet zomaar gepikt wordt. Lekker makkelijk...
quote:paloma schreef op 10 januari 2010 @ 23:23:

Ik zet vraagtekens bij de partijdigheid van Angel 5. Kan het wel helemaal gaan toelichten maar heeft voor mijn gevoel zo weinig zin. Maar wil het wel even kwijt. Bij deze.

Zet je nou vraagtekens bij haar door anderen vermeende partijdigheid? Of bij haar ONpartijdigheid?

Als je het laatste bedoelt, en dus bedoelt dat Five partijdig zou zijn vind ik dit een heel rare post. Een beschuldiging uiten zonder onderbouwing. Heel onfatsoenlijk.
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 23:24:

[...]

Nee, niet zo diepgravend denken. Is niet nodig. Het is heel simpel: als netjes je een vraag stelt, verwacht je dat je antwoord krijgt en niet dat je genegeerd wordt of dat er om het antwoord heen gekletst wordt.Precies.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:21:

[...]

HPL voert een discussie over een bepaald beleid, dat is niet te vergelijken met keer op keer iemand afkammen.Maar in mijn ogen kamt HPL op haar manier ook keer op keer alles af wat de angels doen. Niet alleen het beleid, maar ook de manier waarop de angels daarover discussies voeren (werkelijk elk woord wordt op een zoutschaaltje gelegd) Dus ik zie het verschil onderhand niet meer, hoor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:25:

[...]

Nou, het is redelijk simpel. Er gebeurt iets waarvan iemand vindt dat het niet in de haak is, die kwestie wordt aan de kaak gesteld. Echter, door eromheen te draaien, het te negeren en nergens op in te gaan, heeft de andere partij de kwestie hoger doen oplaaien dan strikt noodzakelijk. Het zou wel al te makkelijk zijn om middels negeren van de vraag, van de kwestie af te komen. Ik vind het niet meer dan terecht dat dat niet zomaar gepikt wordt. Lekker makkelijk...Dat zei ik ook al, maar dan in 2.5 regel
Maar wat is die fokking kwestie dan??? Volgens mij is er helemaal niet één kwestie maar heeft iedereen hier zo onderhand zijn eigen kwestie! Hoe kan Naomi daar nog op antwoorden dan?
uh Min en Zwieb, volgens mij zeggen jullie allebei wat Etosha al vraagt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven