Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
quote:delphicat schreef op 10 januari 2010 @ 23:26:

[...]

Zet je nou vraagtekens bij haar door anderen vermeende partijdigheid? Of bij haar ONpartijdigheid?

Als je het laatste bedoelt, en dus bedoelt dat Five partijdig zou zijn vind ik dit een heel rare post. Een beschuldiging uiten zonder onderbouwing. Heel onfatsoenlijk.Eens. Waarom wil je niet onderbouwen? Of kán je dat niet?
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:18:

Weet je, het feit dat de vragen die ik stel genegeerd worden, klinkt voor mij alsof er hier mensen zijn die het wel lekker vinden, dat gekijf. Als dit topic dood zou vallen omdat iedereen blij ende happy is met alles wat er gebeurt, dan zou het ook wel erg saaaai worden, of niet? Dus dan is een beetje olie op het vuur ook best lekker toch?

Echt, mensen, wat gebéurt er nou?

Sorry, het ging zo snel dat ik niet op jouw zeer zinvolle bijdragen en suggesties heb kunnen reageren.

Even voor mezelf sprekend: natuurlijk zit er een hoge entertainmentwaarde aan dit topic, ik kom aan TV-kijken niet meer toe , maar daarnaast zitten er voor mij tussen al het getrek en geduw ook heel wat zinnige bijdragen waar ik graag van op de hoogte blijf en op wil reageren.
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 23:23:

[...]

Ok,jouw mening,niet de mijne

Ik zie jou alleen maar tegen de angels aanschoppen samen met hpl...

Ik erger me slechts,ook niet goed,maar ja,menselijk toch?Dat zie je dan anders dan ik inderdaad.

Het enige dat ik van jou heb gezien is dat je tegen een bepaalde forummer aanschopt, wat dat voor nut heeft is me ook geheel onduidelijk.
Trouwens, Minny, even helegaar offtopic: weet je dat er in je onderschrift een tikfout zit? Er staat Hvyes ipv Hyves.
quote:rosanna08 schreef op 10 januari 2010 @ 23:27:

uh Min en Zwieb, volgens mij zeggen jullie allebei wat Etosha al vraagt Dat heet bevestigend antwoord geven
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:29:

Trouwens, Minny, even helegaar offtopic: weet je dat er in je onderschrift een tikfout zit? Er staat Hvyes ipv Hyves. Dat weet ik allang, en ik laat het lekker staan!
quote:paloma schreef op 10 januari 2010 @ 23:23:

[...]

Behalve wanneer de Angel een veer krijgt in plaats van opbouwende kritiek.

*Ik post het hier ook maar even, voordat het weer wordt verwijderd*

Ik zet vraagtekens bij de onpartijdigheid van Angel 5. Kan het wel helemaal gaan toelichten maar heeft voor mijn gevoel zo weinig zin. Maar wil het wel even kwijt. Bij deze.Misschien is het handig wanneer je links er bij zet, scheelt Naomi morgen weer zoeken.
Zwieb, neem jij het ff over, ik heb even wat te doen
Ja ja tikfoutje en heb het reeds gecorrigeerd. Ik bedoel natuurlijk onpartijdigheid. En zoals ik al zei, kan ik het wel toelichten maar ik heb niet zoveel zin in een oeverloze discussie van 84 pagina's. Ik had mijn kritiek geplaatst maar die heeft ze verwijderd. Maar laat wel de "dank je wel" staan van degene die blij is met haar besluit. Als mijn kritiek wordt verwijderd, verwijder dan ook de veer die je wordt toebedeeld. Wel zo eerlijk.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:31:

Zwieb, neem jij het ff over, ik heb even wat te doen Ja doei, ik ga op zoek naar dat uitknopje hoor. Ik moet ook slapen.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:28:

[...]

Dat zie je dan anders dan ik inderdaad.

Het enige dat ik van jou heb gezien is dat je tegen een bepaalde forummer aanschopt, wat dat voor nut heeft is me ook geheel onduidelijk.

Nou,mss opent het haar ogen,maar weinig kans denk ik

Ik zie iig wel dat ik niet alleen sta hierin.

Fijne avond nog!
quote:paloma schreef op 10 januari 2010 @ 23:31:

Ja ja tikfoutje en heb het reeds gecorrigeerd. Ik bedoel natuurlijk onpartijdigheid. En zoals ik al zei, kan ik het wel toelichten maar ik heb niet zoveel zin in een oeverloze discussie van 84 pagina's. Ik had mijn kritiek geplaatst maar die heeft ze verwijderd. Maar laat wel de "dank je wel" staan van degene die blij is met haar besluit. Als mijn kritiek wordt verwijderd, verwijder dan ook de veer die je wordt toebedeeld. Wel zo eerlijk.Misschien is het dan handig het topic (modtopic geloof ik maar van welke pijler) en de datum en tijd waarop dit is gebeurd te melden, dan kan Naomi er naar kijken.
quote:paloma schreef op 10 januari 2010 @ 23:31:

Ja ja tikfoutje en heb het reeds gecorrigeerd. Ik bedoel natuurlijk onpartijdigheid. En zoals ik al zei, kan ik het wel toelichten maar ik heb niet zoveel zin in een oeverloze discussie van 84 pagina's. Ik had mijn kritiek geplaatst maar die heeft ze verwijderd. Maar laat wel de "dank je wel" staan van degene die blij is met haar besluit. Als mijn kritiek wordt verwijderd, verwijder dan ook de veer die je wordt toebedeeld. Wel zo eerlijk.Oh je vindt een "dank je wel" van iemand wiens verzoek ik behandeld heb op mijn modtopic een veer? Jouw post was overigens offtopic, en daarom heb ik hem verwijderd, zoals in de openingspost duidelijk aangekondigd is. Verder meldde je zélf in die post dat je je kritiek wel elders zou plaatsen, waarmee je je post dáár dubbel overbodig maakte.
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 23:33:

[...]

Misschien is het dan handig het topic (modtopic geloof ik maar van welke pijler) en de datum en tijd waarop dit is gebeurd te melden, dan kan Naomi er naar kijken.Alsof die niet genoeg te doen heeft sorry,krijg hier echt de slappe lach van.....
Ik ben al bladzijdenlang aan het meelezen maar ik snap er geen jota van. Ik onthoud me dus van kommentaar.

Kan iemand een samenvatting geven ? Beknopt graag, objectief en volledig

* gaat weer in de meelees modus*
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 23:34:

[...]

Alsof die niet genoeg te doen heeft sorry,krijg hier echt de slappe lach van.....

Tja, als iemand een klacht heeft moet deze toch serieus behandeld worden, ook al ben jij of ik het er niet mee eens. En Naomi zal zich zeker niet vervelen voorlopig.

*Is toch stiekem wel benieuwd naar die rel op Libelle waar Naomi het over had X-D*
quote:Etosha schreef op 10 januari 2010 @ 23:22:

[...]

Is dat de kern, dat er mensen zijn die zich genegeerd voelen? Gaat het om de antwoorden of om het gevoel gehoord en gezien te worden? Echt, ik probeer het te snappen maar ik val hier van de ene verbazing in de andere.Ik denk dat dat de indruk is die veel mensen (al dan niet bewust) hebben, maar dat het eigenlijk onderhand om een doodordinaire machtsstrijd gaat. Zoals ik al eerder schreef: hpl wil koste wat het kost excuses op de knieën. Ik weet niet waar dat vandaan komt, ik ken haar niet irl, misschien simpelweg een zeer competitief karakter? Maar ook dat heeft vaak te maken met gehoord en gezien willen worden. Dus je zou weleens gelijk kunnen hebben. Ik begrijp alleen het nut van zo'n machtsstrijd niet, als het erop aankomt hebben de angels de echte machtsmiddelen, hpl niet. Ik kan dus goed begrijpen als een angel zegt: 'als het beleid je hier niet zint dan ga je toch ergens anders heen?' Maar ja, dat ben ik dan weer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Donkey: er is gezeik.
Wat er zou moeten gebeuren Etosha.... komt tijd komt raad.

Zo is het altijd.

Ik hoop met de eerdere discussie dat er anders met kritieken omgegaan kan worden.

En dat bedoel ik heel breed.

Dat iedereen ook eens sorry kan zeggen, of durft terug te komen op niet zo handige uitspraken of beslissingen.

niet overal kritiek op hebben, en niet van elke wissewasje iets groots maken, minder actie/reactie.

Dat de hakken uit de het zand gaan bij allemaal.

maar de teenslippers weer aan kunnen en het daarbij wat relaxtere gedrag.....

Volgens mij zijn daarvoor al wat speerpunten gegeven in de tig blz.

En als de gemoederen weer rustiger worden en de onderlinge verhoudingen weer soepeler verlopen, zal het beleidtopic ook niet zo hoog oplopen, ook niet over oeverloos gezwets waar het ook weleens op uitdraait.

Ja ik geloof in Utopia.
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2010 @ 23:34:

Ik ben al bladzijdenlang aan het meelezen maar ik snap er geen jota van. Ik onthoud me dus van kommentaar.

* gaat weer in de meelees modus*

Beknopt???

*gezeur,gezeik,gezanik*

GA maar in de meelees modus,is beter voor je gezondheid!
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2010 @ 23:34:

* gaat weer in de meelees modus*Samenvatting? We zijn nog geen steek verder dan tig bladzijden terug.
quote:Dana schreef op 10 januari 2010 @ 23:36:

[...]

Ik denk dat dat de indruk is die veel mensen (al dan niet bewust) hebben, maar dat het eigenlijk onderhand om een doodordinaire machtsstrijd gaat. Zoals ik al eerder schreef: hpl wil koste wat het kost excuses op de knieën. Ik weet niet waar dat vandaan komt, ik ken haar niet irl, misschien simpelweg een zeer competitief karakter? Maar ook dat heeft vaak te maken met gehoord en gezien willen worden. Dus je zou weleens gelijk kunnen hebben. Ik begrijp alleen het nut van zo'n machtsstrijd niet, als het erop aankomt hebben de angels de echte machtsmiddelen, hpl niet. Ik kan dus goed begrijpen als een angel zegt: 'als het beleid je hier niet zint dan ga je toch ergens anders heen?' Maar ja, dat ben ik dan weer.

En als er dan excuses komen wordt erover heen gekotst. Ik weet niet hoor... ik denk dat het nooit goed is. Dat is wat ik denk.

Maar goed, ik stelde dus wat vragen om te kijken of het klopt wat ik denk, maar een echt antwoord krijg ik niet. Weet ik ook 'es hoe dat voelt.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 23:30:

[...]

Dat weet ik allang, en ik laat het lekker staan! Eigenwijs nest!
quote:mormeltje schreef op 10 januari 2010 @ 23:36:

[...]

Beknopt???

*gezeur,gezeik,gezanik*

GA maar in de meelees modus,is beter voor je gezondheid! geen gezuig? Was zeer essentieel hoor!
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 23:38:

[...]

geen gezuig? Was zeer essentieel hoor!Ok ok,ik zoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven