Beperkt in het kunnen

24-01-2021 11:16 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er toch met mij. Een vriendin van mij heeft 21-0 van mij gewonnen met tafeltennis. Ze kon drummen. En ik liet constant automatisch mijn linker drumstick los (die door moet gaan) als ik met de rechter begon te drummen. Ze moest zelfs aan haar broer vragen of dat hoort dat dat lastig is in het begin. Dus zij heeft dat nooit gehad. Ze kan stukken componeren op de piano niet normaal! Het lijkt wel Chopin. Zonder dat ze ooit pianoles gehaf heeft! Bizar goed. Verder heeft ze een prachtige zangstem. Ze heeft nooit op muziekles gezeten, maar een talent! Ook schrijft ze prachtige liedjes die ze zingt en waarbij ze speelt op haar gitaar. Verder kan ze heel mooi tekenen. Ze doet ook nog twee sporten naast haar ingewikkelde studie op de unie. Ze kan gewoon alles.. Die is gewoon in alles goed! En ze denkt ook nog dat dit het normaal is. Dus ben ik bang dat ze echt denkt jeetje die Elieke kan echt niks. Hoe dom is zij. Maar erger nog.. dat ik zwaar beperkt ben in het kunnen. Zal iedereen dat zien?! Dit maakt me zo bang. Tja ik weet niet waar ik goed in ben🙁 Ik hoop eigenlijk dat zij gewoon een wonderkind is (wat ze zelf niet doorheeft) en dat echt niet iedereen voor zoveel dingen talent heeft als zij. Ik word er namelijk zo onzeker van. Ik kon vannacht niet slapen. Ze is wel gepest om haar uiterlijk vroeger. Dat vind ik heel erg. Maar in de club komen wel heel erg veel jongens met haar dansen (maar dat vind ik leuk hoor hahaha dat maakt me niet onzeker). En daar staat ze bekend om bij haar vrienden.
elieke wijzigde dit bericht op 24-01-2021 11:21
8.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn dochter wel eens een xylofoon voor haar verjaardag gegeven. Vooraf ben ik een week aan het oefenen geweest om vloeiend Vader Jacob te kunnen spelen. Toen ze het cadeau gekregen had, dook de hele familie Ex er bovenop om allerlei verzoeknummers te spelen, en dochter had Vader Jacob in een half uurtje onder de knie.
Alle reacties Link kopieren
Of een triangel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
24-01-2021 13:19
O, maar serieus, ik denk echt dat het een belasting kan zijn om overal zo goed in te zijn. Het schept toch bepaalde verwachtingen.
Ja, soms ook in dingen die je voor hen zou kunnen doen dan wel wat je leuk zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
Apollos_Belt schreef:
24-01-2021 12:49
Die moet gaan indoor klimmen en boulderen!
Vindt hij saai. :lol:
Dus daar zal hij geen prijzen mee gaan winnen.

Dat is het ook nog hè. Je kunt wel talent hebben, maar het moet ook je interesse hebben anders wordt je echt niet beter.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-01-2021 13:19
Of misschien kunnen ze goed luisteren, en oplossingen aandragen, dat zijn ook talenten maar ze vallen niet zo op als een kunstwerk aan de muur
Dat ook. Ik ben dus belabberd in talen en al die dingen die je op school kreeg. Maar heel goed in abstract denken en dit omzetten naar praktijk en de vertaalslag te maken zodat het voor anderen begrijpelijk is. Heeft me heel wat jaren gekost voordat ik dat door had en het ook in kan zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven