Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Buuf, jullie houden het sporten goed vol he!
Sterker nog MissM, we vinden het geweldig! Vooral Happy, die begint dezelfde dag alweer over het volgende sportmoment
Mogge liefjes!

Zoeb, wat een lastige situatie zeg

Nik, fijne dag vandaag! Vader, broertje en zusje gaan traditiegetrouw naar de marathon kijken bij oma, ik doe een dagje puinruimen.

Dus voor vandaag;

- rommelkamer uitmesten

- kast uitmesten

- verder in de tuin

- woonkamer netjes maken

- wc schoonmaken

- was opruimen

- kijken wat er verder nog weg kan

- ruzie maken met Marelsman (zucht, IK mag namelijk alles opruimen en zorgen dat het huis leeg is, met een huis zonder bergruimte, maar ik mag vooral niet aan zijn spullen komen. Ik wil alles al naar schoonouders op de vliering, met toestemming van schoonouders, maar alles wat weg kán moet van Marelsman echt blijven staan.... Ik word er knettergek van.)
668, the neighbour of the Beast
Fussie gefeliciteerd met zoon. 8 jaar alweer. En straks is ie grote broer. Hoe vind hij dat? Maak er een fijne dag van. Maar doe rustig aan.

Vanmorgen alweer bonje hier. Ik ga dus niet toegeven dit keer.

Manlief heeft na Nien nooit alleen kunnen zijn. Heeft te maken met Nienkes ziek zijn. Toen zat hij vaak alleen met de kinderen als ik in Amsterdam zat. Hij kan er slecht tegen. Ik doe toch wel wat ik wil, maar ik wordt zo moe van die strijd iedere keer. Ik denk dat hij ook maar eens goed na moet gaan denken over onze relatie op het ogenblik. Want zo wil ik niet verder. Hoe veel ik ook van hem houdt. Maar het komt teveel van één kant nu. En dat kan ik niet meer op brengen. En als we dan nog eens zo af en toe leuke dingen doen, maar ook dat niet.
Oh, en;

- nieuwe computer voor Marelsman installeren en de oude leeg halen

- me laten ontvoeren om uit eten te gaan, vanavond.
Naar Zoeb

Neem de tijd om goed na te denken en praat er samen over.

Fus, gefeliciteerd met zoon! Sorry, dat vergat ik
Tsja dat praten is juist het grote probleem. Hij praat niet. Hij loopt weg als ik wil praten. En dat is juist zo frustrerend. Ik heb ook nergens zin in nu. Ik moet opruimen. Maar er komt niets uit.

Gedver. 't Is gewoon helemaal niet gezellig hier.
Mogguh

Fijne dag gehad gisteren. Wel erg lang gezocht naar het bos waar we zouden gaan wandelen. Toen we het eindelijk vonden konden de kinderen nog snel even in een speeltuintje spelen, en gingen we na een kop koffie alweer naar het restaurant.

Vandaag:

Vrij loom

Wat huiswerk en muziekgedoe

Zelf studeren

Beloningssysteem opstarten met al te brutale Oudste

Zoebie, mss zou je man via maatschappelijk werk aan de een of andere nonverbale therapie kunnen *zal 'ie wel geen zin in hebben, maar goed, het bestaat* want het is toch drie keer niks als hij vanwege Nienke niet meer alleen kan of wil zijn.
Dat herken ik wel hoor Zoeb. Die van mij verdomt het ook om te praten en af en toe is dat toch echt verrekte lastig.
Manlief wil niet meer aan maatschappelijk werk. Het was een erg leuke vrouw, maar manlief vond het niks.

Inmiddels wel een beetje gepraat. Ik heb mijn zegje gedaan en nu voelt hij zich schuldig en vind hij dat ik er maar eens een weekend tussenuit moet. Nou ja zeg. Het is voor het eerst dat hij er zelf mee komt. Mannen, Achter het behang plakken moet je ze af en toe. Ik begrijp zijn standpunt ook best wel maar het is soms zo verdomd moeilijk. Hij heeft er in ieder geval eens over nagedacht hoe het voor mij is. En dat is voor nu al heel wat. Zijn we er alleen nog steeds niet uit, dat ik dingen samen wil gaan doen. Maar hij durft nog niets omdat zijn darmen af en toe heel erg opspelen en hij bang is dat dit net gebeurt als hij niet thuis is. Op mijn vraag wat te doen als dat nooit meer goed komt had ie dan weer geen antwoord. Ik vind dat als hij het niet probeert, hij dat vertrouwen ook nooit krijgt. En dat is nu het hele probleem. Hij moet weer leren vertrouwen op zijn lijf.
Middag..

Fuss,van harte gefeliciteerd met zoon!Dit is zijn laatste verjaardag zonder broertje of zusje(vonden ze hier heel bijzonder)

Zoeb,dat klinkt als een lastige situatie.:hug: Ik ben zelf ook niet zo'n prater(in relaties dan Heb dat echt van vriend moeten leren en af en toe vind ik het nog lastig.

Oh visite voor de deur,later meer
Nu wil je teveel, Zoebie. Geniet van je vrije weekend en laat dat samen dingen ondernemen even wachten tot een later moment.

Fuss, ik heb helemaal over je bericht dat Zoon jarig is heengelezen.

Gefeliciteerd en een fijne dag!
Fuss, gefeliciteerd met zoon!

Zoeb, hele dikke knuffel! Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen!
arme zoeb toch, een dikke knuffel

Fuss, gefeliciteerd met zoon

ik ren en vlieg nog even door. Bijna vrij
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Schrap mijn lijstje maar, de nieuwe computer bleek, zoals eigenlijk te verwachten, een drama om te installeren. Dus daar ben ik nog mee bezig
Ik dacht even mijn iPhone te synchoniseren.

3 4 uur later ben ik nog steeds bezig... (denk hier een smiley die met de vingers op tafel zit te tikken van ergernis)
Hier kan ik ook alleen vrij loom afstrepen..
Nikki, Sportman in een mooie tijd over de finish gekomen?

Hier de verjaardag overleefd. Vanaf 10.15 visite gehad die elkaar gezellig overlapte. Wel leuk want dan heb je ook tijd voor de visite maar wel ene beetje druk

maar goed, de vaatwasser loopt, ik heb zowaar al even gezeten en nu ga ik maar even lekker in bad.

Marels, ik heb je slippers lekker aangehad vandaag

Morgen is het schoolreis, eerst maar eens goed slapen voor ik beslis of ik mee kan (maar een half dagje hoor )
Gelukt!!! Oppas is geregeld, dus ik ben bij de meet!

Zoeb, wil je weer meerijden?
Leuk Rainz!

We zijn weer thuis!

Al een tijdje hoor, we zijn eerst nog even lekker uit eten geweest.

Sportman heeft het lekker gedaan, 3.36 deed hij er over.

Om te lopen was het heerlijk weer, om te kijken best koud.

Wat balen Zoeb, stap voor stap komt het hopelijk allemaal weer goed.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wat leuk, Rainz!

Fijn dat Sportman het hem weer geklaard heeft, Nikki.
Moggûg lieffies!

Nikki, mooie tijd voor Sportman! Kan me indenken dat het koud was om te staan.

We hebben je niet gespot

Rainz! Fijn en leuk dat je er bij bent zaterdag!

Fus, ga je met de schoolreis mee?

Vandaag bij Ixsje thuis oppassen, want zijn papa moet naar het ziekenhuis en die kan niet rijden met zijn gipshand/arm.

Maar gisteren al stevig aan het bezemen geweest dus ik laat een spic en span huis achter

Geniet!
goedemorgen

kan me voorstellen dat het gisteren net te koud was om lang stil te staan Nikki. Maar wat een mooie tijd

Buuf veel plezier met ixsje vandaag

Ik ga zo een dagje uit met twee bewoners en erna nog een late dienst draaien. Dus tot morgenochtend of ergens
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Moggu

Fijn is dat he Buuf,dat je de deur achter je dicht kan trekken in de wetenschap dat alles er netjes uitziet!

I'ts veel plezier op je dagje uit!Waar gaat de reis heen?

Zoeb,alles weer goed bij jullie?

Rainz,fijn dat je erbij kunt zijn zaterdag!Ik heb er zin in!!

MissM, en Marels,gelukt met computerzooi?

Gold,uitgewaaid aan zee?Je zal het wel fantastisch gehad hebben

Ik ga om 10.00u naar de tandarts,heb een verstandskies die aan het zeuren is.Hopelijk kan hij er iets aan doen.Rechterkant van mijn gezicht is opgezwollen

Broer en schoonzus zijn wel gaan nadenken,Vanaf vandaag is nichtje weer daar.Vandaag worden ook het cb en de huisarts verwittigd van de problemen.En de opa's en oma's zullen scherpe controles uitvoeren.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!

We hadden internet storing vanochtend.

Ik heb mijn ochtend al goed besteed, wasmachine en droger draaien.

Keuken is opgeruimd en nu ga ik een loopschema maken.

Door die zere knie heb ik weken niet gelopen en gewoon door gesnoept en dat was te merken aan de schaal.

Ik me rot geschrokken, en dan zeg ik het hier nog netjes!

Fijn Coe, dat je broer en schoonzus er iets aan gaan doen.

Hoe is het mogliejk dat het zo mis aan het gaan was?

Its, veel plezier vandaag!

Goldie, hoe was je weekend?

Buuf, wat fanatiek voor de zondag!

Coe, succes bij de tanndarts!

Fuss, gaat het een beetje na zo'n drukke dag?
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven