Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Oei, sta je tegen jezelf te beppen, Coe

Vanochtend nieuwe schoonmaakster gehad, hoop dat ze blijft En zelf eindelijk de onderkant gezien van de stapel was die op Middelste's bed lag. Gisteren bij mams langsgeweest, wat inmiddels best deprimerend is.
Had ook op vernieuw kunnen drukken, goedemorgen ook Goldie ::)
Hè hè.

Bovenverdieping is gestofzuigd.

Troela's kamer is wat meer aan kant (de woorden opgeruimd of schoon kan ik in deze niet gebruiken )

Mega-was is gevouwen en opgeruimd.

Wasmachine draait alweer.

Tennis ging vanmorgen niet door, koffieleut wel. Ik ging meteen even naar Lidl om een nieuwe sportbroek die bij thuiskomst veel te groot bleek (da's dan wél weer leuk) dus die ben ik ook nog tussendoor om gaan ruilen.

En nu is het tijd voor een theetje.

Ik wil vandaag eigenlijk ook nog:

Paasrommel opruimen.

Plantjes water geven.

Benedenverdieping stofzuigen

Iets balanserigs koken.
knip en plak:

Ik wil vandaag eigenlijk ook nog:

Paasrommel opruimen.

Plantjes water geven.

Benedenverdieping stofzuigen

Iets balanserigs koken.

Zo.

Ik kan weer trots zijn.
Jij hebt goed je best gedaan Goldie!!

Wat voor balanserigs ga je koken?

Nog geen zicht op verbetering voor je moeder Mamz?

Uk heeft zijn vriend weer te spelen,ze maken de duplo trein en die moet blijven staan tot einde van de week..(hoor ik ze net samen verzinnen)Maar dan kan ik helemaal mijn kont niet meer keren in dit kippenhok dus ik ruim hem toch op vanavond.

Waar is Zoebie?Heb haar nog nergens gezien vandaag...

Ik maak zometeen de kliekjes van de kliekjes op voor de kinderen en voor mezelf maak ik weer een salade.
Ik maak in ieder geval iets met kipfilet Coetje. Wat precies, dat weet ik nog niet.

Gewokte groenten denk ik. En voor Goldman en Troela ook nog wat aardappels er bij.
Ik ben er nog hoor, al doe ik het nog rustig aan en duik zo mijn bed weer in. Ik heb vanaf gisteravond met best wel stevige buikkrampen en koorts op bed gelegen. Vast en zeker iets verkeerds gegeten gisteravond en ik kan alleen de sla de schuld geven. Jan heeft het ook gegeten en heeft nergens last van gehad. Heel raar, want ik had geen diarree en was niet misselijk. Nu gaat het weer een beetje, maar nog niet helemaal lekker.

Sorry voor mijn afwezigheid. Zo gauw ik opstond, kreeg ik het weer. Liggen ging tenminste nog. Heb me vanmorgen ook ziek gemeld op mijn werk en dat is voor het eerst weer 100% sinds vorig jaar januari.

Hoop dat het morgen wat beter gaat.
Moggu...

Hopelijk voel je je weer beter vandaag Zoebie
Beterschap Zoeb!
Mogguh...

Het is maar goed dat ik gisteren een boel gebezemd heb want ik heb net een paar uur zomaar zitten verdoen met een vriendin aan de telefoon.

En toen ik oplegde ging ie meteen weer over: Mijn bazin, of ik morgen wil werken.

Ik heb maar ja gezegd.

Beterschap Zoeb! Gaat het al een beetje beter?

Straks boodschappen doen.
Het gaat al wat beter hoor.

Ben een beetje aan het rommelen vandaag. Van de hele dag liggen krijg ik gigantische pijn in mijn rug, dus dat werkt ook niet.
Fijn dat het alweer wat beter gaat Zoeb.

De boodschappen zijn weer in huis.

Vanavond een soort van binnenshuis-picknick met Troela. Goldman werkt over, dus wij grazen maar wat bij elkaar. Ik denk dat het pannenkoeken voor haar en een salade voor mij wordt.

En nu ga ik proberen een stukje tekst te leren (gelukkig is het maar een klein rolletje) voor toneel.

Een theetje er bij en ook nog maar een stukje tulband. Weggooien is zonde .
En ik wil haar haar ------------------>
Laptop is stuk dus ik ben verdoemd tot mobiel forummen.Is een stuk lastiger...

Zoeb, ziek je wel lekker uit?
quote:Goldielocks schreef op 11 april 2012 @ 13:52:

En ik wil haar haar ------------------>

Uhhh, wat wil je nu eigenlijk Gold?

Coe het gaat al weer hoor. Ga morgen weer werken.

Ik heb een wasmachine geleend. De mijne is kapot. En deze wast veel schoner en de was komt er droger uit. Terwijl dit ook maar een ouwetje is. Alleen als hij gaat centrifugeren, hebben wij iedere keer een raketlancering. De eerste keer schrokken we ons rot.

Hij staat tijdelijk in de keuken en nu heb ik geen afwasmachine.

Maar dat is minder erg.

Nu maar eens rondkijken naar een nieuwe.
Leuk hè Coe. Mobiel forummen.

Ik heb er eigenlijk een hekel aan. Maar 't is wel handig.
Het is beter dan niets,haha.Zag dat ik jou ook kan what's appen

Kan je wasmachine nog gemaakt worden of moet je op zoek naar een nieuwe?

Ik zie helemaal geen haar....
Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Ik ga Uk uit bad plukken en op bed leggen.
Hi allemaal,

Zoeb, fijn dat je je weer iets beter voelt. Valt wel erg op hoor als jij er even niet bent..

Coe, balen van die kapotte laptop! Hoe forum jij mobiel? Er is geen android app toch?

Huishoudvraagje: hoe ontkalk je een waterkoker? Zag net dat dat wel heeeeel erg nodig is

Kan het vast ook op internet vinden hoor maar misschien weten jullie t wel gewoon.

Plan is om eens niet voor de TV te hangen vanavond maar 'nuttig' te doen.. Heb alleen net een wijntje gedronken bij het eten en ben nu uiterst relaxt

Motivatie is dus alweer flink gezakt... ga maar gauw koffie drinken, misschien helpt dat
Ohw Gold bedoeld het haar van het meisje hiernaast. Ja mooi. Maar wat ze aanheeft is heel lelijk.

Ik moet een nieuwe wasmachine ja.
Ik zie thuis een ander meisje als op werk dus... nou weet ik niet wat voor haar Gold wil....

.. heb een kant-en-klaar maaltijd gegeten maar heb nog trek en niks meer in huis (behalve echt slechte 'snaai')
Moggu...
Gelfje..http://mobiel.viva.nl

Android app is er idd nog niet,raar hoor want volgens mij hebben vele,vele forummers androidbesturing.

Zoeb,ik heb je een whatsapp gestuurd....weet helemaal niet of je dat hebt maar goed,anders stuur ik je nog wel een sms later vandaag.

Ik ga wat doen hier op het werk,fijne dag meisjes
Ik ga aankleden en even bij een vriendin op de koffie.

Zij is ziek geweest. Legionella infectie. Ze zijn 10 dagen op vakantie geweest en toen was het al mis. Wat is dat toch met die legionella.

Coetje we moeten nog even kijken hoe we dat doen zaterdag. Want ik wil door naar Maassluis daarna.

Even uitvogelen hoe dat het makkelijkste is.
Dat is heel heftig toch die legionella?

Ik whatsapper je vanavond nog wel even Zoebie om af te spreken en uit te vogelen.Heb vriend al lief aangekeken maar die wil zijn eigen plannen niet afzeggen.Komt vast goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven