Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Wij hebben de tent vandaag weer vol met kraamvisite.

James was gisteren op een nieuwjaarsborrel en heeft daar ook nog wat mensen uitgenodigd.

Het wordt dus een beetje erg druk, ben ik heel asociaal als ik zeg dat ik hoop dat ze snel weer naar huis gaan?

Of misschien bellen ze wel af ivm de sneeuw en de gladheid.

Nu eerst maar even stofzuigen. En straks waarschijnlijk nog een keer om alle gemorste muisjes van de beschuit-met-muisjes op te ruimen.
Leuk, Mamz, een concert!

Zijn ze niet zenuwachtig?
Goedemorgen!

Ik ga vandaag,

- Woonkamer leeghalen.

- Hardlopen.

- Naar ouders.

- Was opruimen.

Eigenlijk moest ik werken maar het halve winkelcentrum doet niet mee, dus wij ook niet!

Eerst koffie!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Als ze een beetje sociaal zijn MissM, blijven ze niet lang.

Leuk een concert Mamz, spannend!

Hahaha, die H_M, het wordt tijd voor een ultrathon, of hoe dat ook mag heten.
Mogguh lieverds.

Wat was het hier gezellig gisteren!

Ik heb Zwartboek gekeken.

Gisteren viel mee. We blijken allemaal sterren in 'net-doen-alsof-er-niks-aan-de-hand-is'.

Vandaag wordt sowieso beter:

Eerst de voet de stad in om nieuwe laarzen voor Troela.

Dan Nieuwjaarsborrel van onze buurt. (dat wordt wel blauwbekken, maar reuze gezellig)

Fijne dag allemaal!
Heb ik ook naar gekeken Goldie, ik deed een poging. Die enge Tom Cruise heb ik helemaal gemist.
Oja, over die dam tot damloop: ik kom ook aanmoedigen hoor!

En ehhhhhhhhh.....

Had ik jullie al verteld dat ik hele (hele) vage plannen heb om de Nijmeegse Vierdaagse te gaan lopen?
Tom Cruise? Deed die mee dan?
Gaaaaf, Goldie.

*zou ik heel vaag ook wel willen maar het is wat lastig met dat kleine grut... over x jaar dus*

Vier maanden later...

MissM zuigt nog steeds de muisjes van de beschuit met muisjes op want iedereen wil de jongste aanwinst zien..

Middelste vroeg me of ik wel in hem geloofde. Dat had'ie even nodig. Oudste heeft zich een keer of vier omgekleed (waarom hoor ik pas op de ochtend zelf dat ze een zwarte broek aan moeten) maar dat was niet echt van de zenuwen..
Ja toch, of ben ik nou gek?

Wat gaaf Goldie, lijkt me ook super. En zwaar.

Komen wij bij jou kijken!
Nee joh Nik, Tom Cruise speelde in Valkyrie met hoe heet ze, die nederlandse.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Carice van Houten?
Ohhh, is het die film! Ik ben een echt filmmens, het blijkt maar weer!

Ik heb wel het een en ander van Zwartboek gemist hoor gisteren, ik had een hoofdpijn, niet normaal. Is nog niet echt over.
En ik maar denken, waar blijft die lul nou?!

Ik dacht echt dat hij mee deed.
Nik!Ik dacht hetzelfde.Ik heb ook wat stukken gemist ivm kinderen halen enzo.

MissM,ik zei gewoon dat ik moe was en stuurde ze dan gewoon weg hoor!Ik vond er werkelijk niks aan al die kraamvisite.Mensen die je normaal nauwelijks ziet willen dan ineens alle gebeurtenissen van de bevalling weten

Pad is sneeuwvrij,ook dat van de bejaarde achterburen en in ruil daarvoor kreeg ik een koekje
Gelukkig was ik dan niet de enige Coe!

Ik heb echt niets met films, vind het te lang duren ofzo.

Geniet van je koekje!
Ik val meestal halverwege in slaap Nik,zolang ik rechtop blijf zitten gaat het goed maar als ik ga liggen...dan slaap ik zo!Word dan ook regelmatig midden in de nacht op de bank wakker en strompel dan naar boven om daar verder te slapen
Dat heb ik niet, ik ga gewoon iets anders doen tussendoor.

En dan denk ik later, ohja ik zat naar een film te kijken.

Ik ga nu eens opschieten hier, kamer is nog niet leeg en ik ben ook nog niet omgekleed om te gaan lopen.

Ik ben lui.
Ik ben ook lui.

En ik vind dat dat mag.

Het is tenslotte nog steeds vakantie vandaag.
Maar ik heb eigenlijk geen tijd om lui te zijn!

Sportman is al terug van zijn rondje lopen en ik zit hier nog.

Oh en nu gaat 'ie allemaal vertellen wat er moet gebeuren.

Ik ga opschieten, anders hebben we onze 1e ruzie in 2010.
Bleeeeh, ik heb er echt geen zin in,

de eersten komen rond twee uur, rond vier uur komen er nog meer en die willen ook mee eten.

En dan gaat James vanavond ook weer weg voor de week

blijf ik mooi met de puinhoop en waarschijnlijk een oververmoeide baby zitten
Zo hehe, eindelijk weer eens even in de buurt van de PC zodat ik eindelijk tegen jullie kan zeggen:

Lieve, lieve bezemers, ik wens jullie allemaal een heel, verschrikkelijk mooi, gelukkig en gezond nieuwjaar!!!

Oud & Nieuw was gezellig, dagen daarna veel op visite geweest en vandaag samen begonnen met de gruwelijke, gigantisch, grote schoonmaak (vriend is gestopt met roken dus die is enorm actief, als ie stilzit wil hij roken..)

Het begint er allemaal lekker opgeruimd en schoon uit te zien dus dat is een lekker begin van het nieuwe jaar! Voelt goed.

Ik heb niet heel goed bijgelezen want moet natuurlijk wel snel verder met cleanen maar ik gooi er een gewoon een groeps- tegenaan, dat kan nooit kwaad

Fijne dag allemaal!
He he, na een wandeling door de sneeuw de drukke binnenstad in. Na het scoren van twee paar laarzen voor Troela (2de paar voor 1 euro) weer snel terug naar huis.

Nu aan de warme chocolademelk. Nog een uurtje en dan de vrieskou in. Gelukkig hebben we glühwein en snert in het vooruitzicht.

MissM, en toch maar vriendelijk en gastvrij blijven he?

Horror.

Ik hoop dat kleine M niet te sjaggo wordt van al die visite.
He Gelf ,jij maakt helemaal een schoon begin!!En wat goed dat vriend gestopt is met roken.Helpt je pakketje?

Klinkt goed Gold,die gluhwein

Ik heb een mounteverbergwas gevouwen!Zo blij dat alles weer in de kasten ligt en dat ik niet hoef te zoeken naar sokken

Op zolder lijkt het wel een opslagplaats dus daar eerst begonnen met weggooien.En bedacht dat ik morgen eerst van die kerstbalopbergdozen ga halen zodat dat dan gelijk netjes is.

Al met al een tevreden gevoel!

Nu vroeg naar bed want morgen begint de school weer!
Concert was heel leuk met de kleintjes, en mooi met de groten (er zit een verdomd goede klarinettiste in 't orkest). Maar daarna is het eigenlijk hommeles gebleven. Echt niet leuk. Morgen maar weer fris opnieuw beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven