Bezemtopic deel 5 alweer
dinsdag 1 december 2009 om 21:19
Helleu,
Zoeb, wat naar! Maar wat fijn voor Man!
Hebben ze bij je gedaan wat nodig was, of moet je weer een keer?
Rainz, héél vervelend. Beterschap!
Ik denk dat je haar héél stijl wordt!
Hier alles ok, voel me alleen kut.
Sorry, ander woord is er niet voor.
Ben ongesteld niet normaal, in mijn volgende leven word ik een man.
Zoeb, wat naar! Maar wat fijn voor Man!
Hebben ze bij je gedaan wat nodig was, of moet je weer een keer?
Rainz, héél vervelend. Beterschap!
Ik denk dat je haar héél stijl wordt!
Hier alles ok, voel me alleen kut.
Sorry, ander woord is er niet voor.
Ben ongesteld niet normaal, in mijn volgende leven word ik een man.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 1 december 2009 om 21:30
dinsdag 1 december 2009 om 21:42
beterschap rainz en een knuffel voor nikki, ik ben wat dat betreft wel blij met mijn spiraaltje
mijn lijstje
- Wassen (nog niet eens de helft)
-drogen
- sintkadootjes inpakken
-suprise maken (begin gemaakt)
- keuken opruimen
-vuilnis klaarzetten zodat itsman het weg kan brengen
- woonkamer opruimen
- slaapkamer opruimen
- badkamer poetsen
- en wat er nog op mijn pad komt (formulieren voor morgen invullen, rapporten bij elkaar zoeken, werk bellen, gevulde speculaas maken )
mijn lijstje
- Wassen (nog niet eens de helft)
-drogen
- sintkadootjes inpakken
-suprise maken (begin gemaakt)
- keuken opruimen
-vuilnis klaarzetten zodat itsman het weg kan brengen
- woonkamer opruimen
- slaapkamer opruimen
- badkamer poetsen
- en wat er nog op mijn pad komt (formulieren voor morgen invullen, rapporten bij elkaar zoeken, werk bellen, gevulde speculaas maken )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 2 december 2009 om 06:01
Goh Nik, daar zeg je wat van dat lange haar. Vroegâh had ik ook altijd een kort koppie
O getver, wat heb ik een hekel aan dat vroege opstaan. Maar goed, vroeg beginnen = vroeg klaar. En ik heb een lang weekend, vrijdag vrij! Lekker!!
Fijne dag allemaal!
O getver, wat heb ik een hekel aan dat vroege opstaan. Maar goed, vroeg beginnen = vroeg klaar. En ik heb een lang weekend, vrijdag vrij! Lekker!!
Fijne dag allemaal!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 2 december 2009 om 07:39
woensdag 2 december 2009 om 07:56
woensdag 2 december 2009 om 08:47
Willen jullie even meedenken?Ik had voor ukkie houten speelgoed besteld en betaald via Ideal.Nu heb ik nog steeds niks ontvangen,op mijn telefoontjes en mails word niet gereageerd.Ik ben dus bang dat ik gefopt ben,kan ik dan mijn geld nog terugkrijgen?Dan kan ik in de stad wat anders gaan halen voor hem,zo zonde als hij zaterdag niks uit te pakken heeft 
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan!Site zag er zo betrouwbaar uit...
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan!Site zag er zo betrouwbaar uit...
woensdag 2 december 2009 om 09:17
Mogguh maisjes....
He Coe, da's balen.
Maar het lijkt me moeilijk om centjes terug te krijgen als er niet gereageerd wordt op telefoon en mails..
Wat zijn jullie allemaal fanatiek zeg op de vroege ochtend...
*GAAAAAAAAAP*
Ik zit dus ook aan de keukentafel met Koffie, Viva en Lichtlamp.
Zoeb, hoest met jou?
MissM, hoe doet BabyM het?
Vandaag:
Sinterklaassurprise en gedicht maken met Troela.
Naar de Action om wanstaltige kerstdecoraties. (Nee, niet voor mijzelf, maar in opdracht)
Stofzuigen
Niet snoepen.
Tekst leren
Was vouwen en opruimen.
Wel fijn dat ik gisteren een boel gedaan heb, dus ik laat het bij bovenstaand lijstje.
Nu eerst nog meer koffie.
En oja, meisjes: Ga toch allemaal aan de Mirena. Nooit meer ongesteld! Haleluja!
He Coe, da's balen.
Maar het lijkt me moeilijk om centjes terug te krijgen als er niet gereageerd wordt op telefoon en mails..
Wat zijn jullie allemaal fanatiek zeg op de vroege ochtend...
*GAAAAAAAAAP*
Ik zit dus ook aan de keukentafel met Koffie, Viva en Lichtlamp.
Zoeb, hoest met jou?
MissM, hoe doet BabyM het?
Vandaag:
Sinterklaassurprise en gedicht maken met Troela.
Naar de Action om wanstaltige kerstdecoraties. (Nee, niet voor mijzelf, maar in opdracht)
Stofzuigen
Niet snoepen.
Tekst leren
Was vouwen en opruimen.
Wel fijn dat ik gisteren een boel gedaan heb, dus ik laat het bij bovenstaand lijstje.
Nu eerst nog meer koffie.
En oja, meisjes: Ga toch allemaal aan de Mirena. Nooit meer ongesteld! Haleluja!
woensdag 2 december 2009 om 09:33
Pips, je was weer een vroege vogel vandaag zo te zien.
Coe, ik heb dat ook eens gehad, maar dan via marktplaats. Uiteindelijk wel ontvangen wat ik had gekocht.
Ligt het bedrijf niet bij jou in de buurt dat je er langs kunt gaan (of bij iemand die je kent in de buurt?). (welk bedrijf is het eigenlijk? Had al eens gezocht via google, maar iedere keer is er een andere bovenaan de pagina, dus daar kom ik ook niet echt wijzer uit) Misschien met zijn allen gaan spammen op dat bedrijf, iedereen ieder kwartier even bellen of zo
Nik, ik ben ook heel blij met mijn spiraaltje. Het plaatsen was een eitje en na de eerste 6 weken niet meer ongesteld geweest. Erg prettig!
Voel me vandaag beter dan gisteren, maar nog niet optimaal. Sta nog steeds te trillen op mijn benen als ik wat rondloop, maar hoef in ieder geval niet meer iedere twee tellen naar de toilet te rennen. Ik was erg blij dat Man gisteren thuis was en voor de kinderen kon zorgen, ik denk niet dat ik dat zelf had gered.
Fijne dag allemaal!
Coe, ik heb dat ook eens gehad, maar dan via marktplaats. Uiteindelijk wel ontvangen wat ik had gekocht.
Ligt het bedrijf niet bij jou in de buurt dat je er langs kunt gaan (of bij iemand die je kent in de buurt?). (welk bedrijf is het eigenlijk? Had al eens gezocht via google, maar iedere keer is er een andere bovenaan de pagina, dus daar kom ik ook niet echt wijzer uit) Misschien met zijn allen gaan spammen op dat bedrijf, iedereen ieder kwartier even bellen of zo
Nik, ik ben ook heel blij met mijn spiraaltje. Het plaatsen was een eitje en na de eerste 6 weken niet meer ongesteld geweest. Erg prettig!
Voel me vandaag beter dan gisteren, maar nog niet optimaal. Sta nog steeds te trillen op mijn benen als ik wat rondloop, maar hoef in ieder geval niet meer iedere twee tellen naar de toilet te rennen. Ik was erg blij dat Man gisteren thuis was en voor de kinderen kon zorgen, ik denk niet dat ik dat zelf had gered.
Fijne dag allemaal!
woensdag 2 december 2009 om 09:33
goedemorgen
wat ben jij vroeg op Pips
De mirena is echt geweldig. Ik weet het zeker dat ik niets anders meer wil
Coe heb je een link van de site, misschien kan ik even kijken of ik iets kan zien. Het is wel kut hoor, ik zou anders gewoon mijn geld terug nemen. Dat kan binnen 30 dagen volgens mij.
Hier een klein lijstje
- laatste zooi wegruimen
- wassen
- badkamer poetsen
- naar het ziekenhuis
- koffie drinken bij een vriendinnetje
wat ben jij vroeg op Pips
De mirena is echt geweldig. Ik weet het zeker dat ik niets anders meer wil
Coe heb je een link van de site, misschien kan ik even kijken of ik iets kan zien. Het is wel kut hoor, ik zou anders gewoon mijn geld terug nemen. Dat kan binnen 30 dagen volgens mij.
Hier een klein lijstje
- laatste zooi wegruimen
- wassen
- badkamer poetsen
- naar het ziekenhuis
- koffie drinken bij een vriendinnetje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan