Bezemtopic deel 6
donderdag 21 januari 2010 om 08:44
Mogguh maisjes...
Ja Mamz de armband, iets blijvends voor jezelf.
Ik ben vandaag alweer druk ivm het etentje (met nog meer extra mensen, er komen er nu 24!) wat hier morgen plaats gaat vinden:
Bij de catering langs om laatste dingetjes te regelen
Kleine tafelbloemstukjes regelen
De keuken soppen
De koelkast uitmesten
Naar de AH om twee nieuwe orchideeën (de takken met lampjes moeten nu echt naar zolder) 2 halen, 1 betalen.
Ook nog:
Tennis
Tekst leren
Koken
Repetitie.
Dus ik begin maar eens met aankleden.
Tot later allemaal!!!!
Ja Mamz de armband, iets blijvends voor jezelf.
Ik ben vandaag alweer druk ivm het etentje (met nog meer extra mensen, er komen er nu 24!) wat hier morgen plaats gaat vinden:
Kleine tafelbloemstukjes regelen
De keuken soppen
De koelkast uitmesten
Naar de AH om twee nieuwe orchideeën (de takken met lampjes moeten nu echt naar zolder) 2 halen, 1 betalen.
Ook nog:
Tennis
Tekst leren
Koken
Repetitie.
Dus ik begin maar eens met aankleden.
Tot later allemaal!!!!
donderdag 21 januari 2010 om 09:03
Goeiemorgen allemaal!
Vandaag een dagje op pad voor mijn werk dus laat thuis vanavond.. en ook niet in de buurt van een pc
kan ik zelfs niet eens stiekem meelezen.. boehoe.
Lachen die auto uitmesten en door de wasstraat voor de keuring, ik dacht altijd dat ik de enige was die dat deed
Gold, ik heb het geloof ik gemist maar is er morgen een feest bij juliie voor je dochter? (oeps.. nog gefeliciteerd!)
Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben!
Vandaag een dagje op pad voor mijn werk dus laat thuis vanavond.. en ook niet in de buurt van een pc
Lachen die auto uitmesten en door de wasstraat voor de keuring, ik dacht altijd dat ik de enige was die dat deed
Gold, ik heb het geloof ik gemist maar is er morgen een feest bij juliie voor je dochter? (oeps.. nog gefeliciteerd!)
Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben!
donderdag 21 januari 2010 om 09:04
donderdag 21 januari 2010 om 09:04
Goedemorgen allemaal,
Ik heb me vannacht redelijk druk lopen maken over geldgebrek. Ik moet een dikke rekening betalen van de scheidingsmakelaar, maar dat geld heb ik dus niet. Ik ben het ook niet eens met de rekening, dus ik zal er eens een aangetekende brief heen sturen. Dat zorgt iig voor een beetje extra tijd, en wellicht toch voor een vermindering van het bedrag. Ik hoop maar dat er geen nieuwe verrassingen komen, qua rekeningen...
Verder belastingdienst bellen, over al dan niet als fiscaal partner aangifte doen, en dus eht huis op mijn naam. Was draaien, vouwen, en hier stofzuigen en schoonmaken. Oh, en het is ook nog eens een gewone werkdag vandaag.
Bah
Ik heb me vannacht redelijk druk lopen maken over geldgebrek. Ik moet een dikke rekening betalen van de scheidingsmakelaar, maar dat geld heb ik dus niet. Ik ben het ook niet eens met de rekening, dus ik zal er eens een aangetekende brief heen sturen. Dat zorgt iig voor een beetje extra tijd, en wellicht toch voor een vermindering van het bedrag. Ik hoop maar dat er geen nieuwe verrassingen komen, qua rekeningen...
Verder belastingdienst bellen, over al dan niet als fiscaal partner aangifte doen, en dus eht huis op mijn naam. Was draaien, vouwen, en hier stofzuigen en schoonmaken. Oh, en het is ook nog eens een gewone werkdag vandaag.
Bah
donderdag 21 januari 2010 om 09:10
Mogguh Gelfling.
Nee, geen feest voor dochter (dat komt pas in februari) maar voor collega's en oud-collega's van mijn man.
Niet helemaal mijn ding, dat sociolizen met mensen die ik amper ken en al helemaal niks mee heb. 'De vrouw van' spelen.
Gelukkig zitten er ook een paar mensen tussen die me wel liggen, dus ik kom de avond wel door .
Nee, geen feest voor dochter (dat komt pas in februari) maar voor collega's en oud-collega's van mijn man.
Niet helemaal mijn ding, dat sociolizen met mensen die ik amper ken en al helemaal niks mee heb. 'De vrouw van' spelen.
Gelukkig zitten er ook een paar mensen tussen die me wel liggen, dus ik kom de avond wel door .
donderdag 21 januari 2010 om 09:34
Allis geldgebrek sucks!
Gold,ben best nieuwsgierig wat voor lekkers je laat komen...
Zoeb,ik ben best bereid om een kleine wijk te doen mocht het echt niet anders gaan maar met 7 wijken en 4 uitvallers kan ik niks.
Dat zou betekenen dat ik zo'n 5 uur met kranten moet gaan leuren.En daar heb ik dus geen zin in.
Gold,ben best nieuwsgierig wat voor lekkers je laat komen...
Zoeb,ik ben best bereid om een kleine wijk te doen mocht het echt niet anders gaan maar met 7 wijken en 4 uitvallers kan ik niks.
Dat zou betekenen dat ik zo'n 5 uur met kranten moet gaan leuren.En daar heb ik dus geen zin in.
donderdag 21 januari 2010 om 09:42
Lijstje vandaag;
vaatwasser in en uitruimen
stofzuigen
dweilen alleen keuken nog
wc poetsen
wassen nog 3 te gaan
boodschappen
werken
Tussendoor mensen van koffie voorzien en hopen dat het nu wel goed gebeurt
Toevoeging:buurman had zijn afwasmachine niet goed aangesloten,waardoor afvalwater in muur terecht kwam
vaatwasser in en uitruimen
stofzuigen
dweilen alleen keuken nog
wc poetsen
wassen nog 3 te gaan
boodschappen
werken
Tussendoor mensen van koffie voorzien en hopen dat het nu wel goed gebeurt
Toevoeging:buurman had zijn afwasmachine niet goed aangesloten,waardoor afvalwater in muur terecht kwam
donderdag 21 januari 2010 om 09:56
jeetje wat is een belastingaangifte toch een moeilijke materie als je gescheiden bent en hij heeft een erfenis maar werkt niet maar blah blah... wel of niet fiscaal partner, waar gaat het geld heen als het over blijft, wie betaald als het niet over blijft, hoe geef ik het huis op... Ik heb geen geld om een adviseur in te huren maar zou er dit jaar zó eentje kunnen gebruiken!
maar goed, weet even genoeg, nu moet ik wachten op de stukken (namelijk zijn en mijn jaaropgave) en ik moet meteen een brief schrijven dat ik wil dat de ik de hypotheekrente die ik heb betaald toen we al uit elkaar waren gezien wordt als betaalde alimentatie voor het deel dat hij nog eigenaar was van de woning.
Eerst maar eens douchen, een baggy outfit aan (zodat hij niet ziet dat ik in verwachting ben, geen zin in) en dan die boze brief naar de scheidingsmakelaar. Oh, en die was er in.
Goldie, kliekjes zijn soms nog lekkerder dan het echte werk
Coe, succes met al je kranten, lijkt me nog een hele klus...
Fussie, al wakker, en hoe ging t slapen?
maar goed, weet even genoeg, nu moet ik wachten op de stukken (namelijk zijn en mijn jaaropgave) en ik moet meteen een brief schrijven dat ik wil dat de ik de hypotheekrente die ik heb betaald toen we al uit elkaar waren gezien wordt als betaalde alimentatie voor het deel dat hij nog eigenaar was van de woning.
Eerst maar eens douchen, een baggy outfit aan (zodat hij niet ziet dat ik in verwachting ben, geen zin in) en dan die boze brief naar de scheidingsmakelaar. Oh, en die was er in.
Goldie, kliekjes zijn soms nog lekkerder dan het echte werk
Coe, succes met al je kranten, lijkt me nog een hele klus...
Fussie, al wakker, en hoe ging t slapen?
donderdag 21 januari 2010 om 13:45
Tjonge Allis, ik benijd je niet hoor..Wat een gek*t zeg....
Ik kan wegstrepen:
Kleine tafelbloemstukjes regelen Worden gemaakt, straks ophalen
De keuken soppen
De koelkast uitmesten
Naar de AH om twee nieuwe orchideeën (de takken met lampjes moeten nu echt naar zolder) 2 halen, 1 betalen. Bij de bloemist gehaald, wat er bij AH stond was bagger
Ook nog:
Tennis Ik heb die trut alle hoeken van de baan laten zien: gewonnen met 6-2, 5-3. :tong uit smiley:
Tekst leren
Koken
Repetitie.
Oke, nog een boel wat vandaag echt nog weggestreept moet worden, dus ik ga weer even verder!
Ik kan wegstrepen:
Kleine tafelbloemstukjes regelen Worden gemaakt, straks ophalen
De keuken soppen
De koelkast uitmesten
Naar de AH om twee nieuwe orchideeën (de takken met lampjes moeten nu echt naar zolder) 2 halen, 1 betalen. Bij de bloemist gehaald, wat er bij AH stond was bagger
Ook nog:
Tennis Ik heb die trut alle hoeken van de baan laten zien: gewonnen met 6-2, 5-3. :tong uit smiley:
Tekst leren
Koken
Repetitie.
Oke, nog een boel wat vandaag echt nog weggestreept moet worden, dus ik ga weer even verder!
donderdag 21 januari 2010 om 14:26
quote:coeberghmetijs schreef op 21 januari 2010 @ 14:11:
Zo mijn lijstje is klaar.
Zometeen nog even werken en daarna duik ik even de stad in(voor mezelf!!)
Kinderen eten met vriend
Goed gedaan Gold,sla die ballen maar om haar oren!!
Heb je al iets van mwpoes gehoord?Hopelijk is de operatie geslaagd!
Wát ga je doen ?
Hier alle was weggevouwen en bijna opgeruimd
Routines boven en beneden gedaan
Keuken en gang gezogen en gedweild
Zometeen als Tut thuis is Terror in bad gooien , kan zij een oogje in het zeil houden en kan ik de huiskamer zuigen en dweilen.
Man wat voel ik me goed
Zo mijn lijstje is klaar.
Zometeen nog even werken en daarna duik ik even de stad in(voor mezelf!!)
Kinderen eten met vriend
Goed gedaan Gold,sla die ballen maar om haar oren!!
Heb je al iets van mwpoes gehoord?Hopelijk is de operatie geslaagd!
Wát ga je doen ?
Hier alle was weggevouwen en bijna opgeruimd
Routines boven en beneden gedaan
Keuken en gang gezogen en gedweild
Zometeen als Tut thuis is Terror in bad gooien , kan zij een oogje in het zeil houden en kan ik de huiskamer zuigen en dweilen.
Man wat voel ik me goed
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 21 januari 2010 om 14:39
Mogguh
Wat veel stemmen voor de armband, nou, die ziet er ook mooi uit hoor op het plaatje. Bedankt voor het meedenken..
Vanmiddag een zeer heftig voorstel gekregen van Jeugdzorg, inzake mijn eigen opvoedingsproblematiek dus en niet vanwege ex. Als ik me straks rustiger voel open ik daarover een topic, ik heb bedenktijd en samen denken gaat makkelijker dan alleen.
Verder een mooie tweedehandsfiets gekocht voor Muis, die bijna jarig is. *vraagt zich af of dit een goed idee is met klasgenootjes die erop letten of iets nieuw of gebruikt is.. maar als hij er last van heeft kan hij nog zijn vorig jaar nieuwe en nu aan de kleine kant fiets gebruiken*
Wat veel stemmen voor de armband, nou, die ziet er ook mooi uit hoor op het plaatje. Bedankt voor het meedenken..
Vanmiddag een zeer heftig voorstel gekregen van Jeugdzorg, inzake mijn eigen opvoedingsproblematiek dus en niet vanwege ex. Als ik me straks rustiger voel open ik daarover een topic, ik heb bedenktijd en samen denken gaat makkelijker dan alleen.
Verder een mooie tweedehandsfiets gekocht voor Muis, die bijna jarig is. *vraagt zich af of dit een goed idee is met klasgenootjes die erop letten of iets nieuw of gebruikt is.. maar als hij er last van heeft kan hij nog zijn vorig jaar nieuwe en nu aan de kleine kant fiets gebruiken*