Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Moggûh meisjes!

Mamz, de armband ziet er wel uit alsof het een pandorra is. Ik vind hem mooi!

Het lijkt juist beter te worden als ik mijn voet belast, loop hobbel ik met de krukken door de kamer gaat het prima, sta ik stil gaat het pijn doen.

Zoeb, ik bedoelde nog een paar dagen voor Hips, vanaf maandag mag ze weer hier!

Ixsje heeft hier geslapen, was voor dag en dauw wakker. Vreemd hoor, zit je met een klaar wakker kind met een paar schemerlampjes aan naar kinderliedjes te luisteren in alle vroegte. Tja....het is even geleden dat we dat voor het laatst deden

Geniet!
En Hips!
mmm, had een posting gedaan, dacht ik

Anyway.

Mogge kinders

Jonna, nog even op jouw vraag van gisteren.

Ik ben heel boos geweest op biomoer , maar ja, daar schieten we niets mee op. De zaak ligt toch al bij het hof, zij zal doorgaan tot ze erbij neervalt. ( En dat wens ik dan ook , dat ze neervalt ).

Dus mijn zenn weer hervonden. Het probleem met heel boos zijn op iemand is dat je zoveel energie kwijt raakt aan boos zijn, dat het zonde is.

Vandaag

Routine's en eten halen voor vanavond. Mijn vadertje komt eten .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Geen nieuws van moeder vannacht. Je ligt toch met een oor naar de telefoon te luisteren. Slecht geslapen dus. Ben een beetje duf nu. En dan hoor je dat moeder al een tijdje niet lekker is. Niet gek. Ik denk dat je toch behoorlijk misselijk wordt van bloed in je maag. Ik ben alleen zo bang voor de oorzaak. Ik ben al zo veel mensen aan kanker verloren, het zal toch niet.

Vanmiddag horen we meer. Pffft.
Moggû,

Wat een verhaal Boro, was het maar een verhaal eigenlijk, het is bittere ernst.

Mamz, een dikke voor jou.

Zoeb, fijn dat het beter gaat met je rug en minder slecht met je knie.

Ga dóór met het herstel. En een dikke voor je moedertje.

Fuss, wat een schrik, fijn dat je gerust gesteld kon worden!

Hier is het drukdrukdruk.

We zijn aan het inventariseren, wat een klote klus.

Vroeg beginnen en laat eindigen.

Vanochtend mog ik even uitslapen, maar dat is niet te doen als ze op 15 meter afstand staan te heien.

Fuck de bouw!

Ik ga me dus maar weer naar mijn werk begeven, nog maar een paar dagen te gaan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
he verdorie.

Zoeb, sorry ik vergeet helemaal naar je moeder te vragen .

Ik kan me voorstellen dat je bang bent nu.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogu lieverds!

Bor,je bent een kanjer!!Wat fijn dat je Mamz wil helpen,ervaringen van anderen doen meestal wel goed.

Mamz,voor jou ook een dikke En wat een mooie armband!

Nik,niet fuckdebouw,daar moeten wij van eten

Is wel vervelend dat ze s'ochtends al zo vroeg beginnen!

Zoeb,ik duim voor je dat het niet ernstig is met je moeder.

Gold,veel plezier vandaag!

Ik ben met middelste wezen shoppen,zo leuk die uitverkoop,een jas van 189 euro afgeprijsd voor 45..En spijkerbroeken van Vingino voor 20 euro!Daar word een mens blij van.Normaal kan ik die merkmeuk niet betalen en mijn kinderen vallen uit de toom op school.Niet dat ze zich daar wat van aantrekken,al begint oudste wel steeds moeilijker te worden hierin.Maar nu hebben ze dus allebei weer wat merkmeuk bij.(waar net zo snel een gat in zit als ze vallen)

Zometeen ukkie halen op de creche en dan vanmiddag werken.

Jongens die opgepakt waren zijn vrij en de grote baas komt voor een ernstig gesprek...En ik krijg een gesprek over welke mogelijkheden ze voor mij voor vast hebben.Komt ook een hoop administratief werk bij kijken en daar heb ik wel oren naar.Dus als jullie nog een duim over hebben...

Fijne dag
mogguh allemaal!

Succes vandaag voor iedereen. Ik moet nog een paar uurtjes werken en ga dan lekker het kinderkamertje schuren en gaatjes vullen. en ik heb natuurlijk nog een hele lijst met insanties enzo staan die ik moet bellen/mailen/schrijven.

en de was opvouwen, dat moet ik ook...

en mijn laptop op de kop houden want er zit een kruimel onder de O
allemaal!

Ik ben net terug van de kapper en het lijkt weer heel wat zo

Meteen laatste boodsch gehaald dus nu ga ik de deur niet meer uit.

:knuf: en :duimomhoog: voor Mamz en Boro....

Echt R.E.S.P.E.C.T. voor jullie van mij.

Tuurlijk schrikken van het verhaal over je zieke moedertje Zoebje.

Weten jullie al wat meer ondertussen?

En ik duim voor Coe, leuk zo'n baantje erbij.

Lekker is dat he, Sale shoppen! Ik persoonlijk kick daar echt op.

Allis, leuk werkje na al die scheidings-bla, aan de babykamer klussen

Sms van Mevr.Poes: Operatie is goed verlopen. Redelijk geslapen. Nu wachten tot de darmen weer gaan werken en dan weer wat eten.

Oke, to do:

Stofzuigen

Kamer 'verbouwen' (tafels en stoelen schuiven)

Dweilen.

Plee schoonmaken

Grr...

Ik denk steeds dat ik iets heel belangrijks vergeet...
Zoeb
Wat fijn adt de operatie van mwpoes goed is verlopen!

En darmen die weer op zijn plek moeten enzo doet erg zeer..

Hopelijk knapt ze er snel van op.

Is de tumor nu ook verwijderd?Of stond dat voor een andere operatie gepland?

Ik kick ook op saleshoppen !!Had nog een leuk jurkje gezien,net gebeld en ze hangen het weg,kan ik het morgen ophalen

Net aannemer en loodgieter aan de deur.Moeten bij de buren zijn maar die zijn niet thuis.De buurman had dus zijn afvoer van afwasmachine niet goed gemaakt waardoor het water zo de muur in liep en de leiding die ze vorig jaar vernieuwd hadden blijkt te lekken.....AAAAAAAARRRRGGGHHHH!!!

In mijn huiskamer achter het gordijn zit een nieuwe natte plek,heel mijn behang weer naar de klote!En ik ben het nu echt helemaal zat!!Moet ik straks als het opgelost is weer opnieuw gaan behangen,stucadoren en de hele reutemeteut!

Zo genoeg geklaagd,ik ga werken.
Tumor op pancreas gaan ze opereren zodra MevrPoes hersteld is van deze operatie, Coe.

Wat een drama die lekkage toestand in je huis.

Ben je goed klaar mee, met zo'n buurman. dit is toch wel weer verzekeringswerk neem ik aan?

LeenBakker belde net, ik kan de hockers op komen halen.

Dat ga ik straks als Troela uit school is toch maar even doen.

Staat wel zo netjes vanavond .
Zoebie

Jonna, fijn dat voet beter voelt als je hem gebruikt.

Coebergh, wat een stomme buren heb jij :( Hoop dat het nu toch eindelijk wordt opgelost, je durft al bijna niet meer te stucadoren.

Ik kwam bij mijn vriendin vandaan en zag dat er iemand in mijn fietsslot had gesneden.. Da's mooi dan. Ben blij dat de fiets er nog is.
goedemiddag

lieve mamz en boro, ik ben zo trots op jullie ubermuti's. En wat fijn dat Boro je kan helpen mamz

Zoebie een dikke knuffel voor jouw, heb je al wat meer gehoord

Coe, fijn zo een buurman. Hopen dat je iets van je behang vergoedt krijgt

sales zijn altijd leuk. Ik ga volgende week weer even kijken denk ik

Hier alles goed even druk met werk maar morgen echt weekend. En dan ga ik jurken passen woohoooo. Heb er zin an.

Nu eerst even lekker in bad
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Weet je al een beetje wat je wilt I'ts?

Woningbouw heeft toegezegd te gaan vergoeden maar hoe,wat en wanneer is hier altijd afwachten.

Verhaal krijgt weer een andere wending...

De afvoer van de buren is niet gemaakt,denk ook niet dat dat dit weekend gaat gebeuren.

Buren zijn de hele middag niet thuis geweest en loodgieter zou om 2 uur terugkomen.Die kon er dus niet in.

Ik werd om 4 uur gebeld dat het weekend begon en ze er niet in geslaagd waren het probleem op te lossen omdat er geen contact mogelijk was met buren.

Ondertussen zijn ze thuis en ben ik langs gegaan,veel verder dan gestamel ben ik niet gekomen.

Ik:hallo,vanmiddag zou de keuken gemaakt worden maar u was niet thuis.

B:ja weet maar ik moest weg.

Ik: maar u had die afspraak s'ochtends gemaakt.

B:ja weet maar ik moest weg.

Heb dus (flink pissed)de spoedreparatielijn van de wb gebeld maar tot nu nog niks gehoord.

Hier valt werkelijkwaar mijn bek van open!!!
Ander gesprek

Bezorgers zijn goed de wacht aangezet!Al vond ik de manier waarop wat ongenuanceerd.Wat een botte boer was die man zeg!

Ik mag 2 dagen van 6 uur werken als vriendin daarmee akkoord gaat want gaat van haar tijd af.Ik weet dat zij wel minder uren wil.Na haar vakantie dus even goed doorpraten.Ik mag zelf beslissen welke dagen,welke uren,al doe ik het midden in de nacht

Dat vond ik wel een goede deal voor vandaag
Jeetje Coe wat een gezeik met de buren van je.

Eikels.

Wel leuk van je baan! Gefeliciteerd!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Moeder had geen maagbloeding. Ze heeft 2 zakken bloed bijgekregen (volgens broer 2 liter ) en nu ze weer is opgeknapt wil ze weer naar huis. Maar maandag gaan ze verder kijken.

Morgen ga ik naar het westen dus.

Wat een eikels zeg Coe. Die buren van jou. Zo maak je toch geen afspraken. Gefeliciteerd met je baan. Leuk geregeld op die manier.

Mamz het is ze gewoon niet gelukt je slot open te breken of ze zijn gestoord. Ja ook gestoord (maf) dat ze dit doen. Noemen ze dat niet een antoniem. Of was het Homoniem? Lang geleden dat ik daar iets van heb geleerd.

Maar goed. Wel fijn dat je fiets er nog stond.

Its alles goed met de kleine wollige schattige beestjes?

Vervelend kruimels onder je toetsenbord. Gebeurt mij ook zo vaak.

Ik ben weer weg. Slaap lekker voor straks.

Liefs Zoeb
Welterusten allemaal!
Goedemorgen lieverds!

Zoeb,sterkte met je moeder!En toch ook veel plezier in het westen

Ik ga werken.daarna kampioensfeestje op voetbal van middelste.

Later
Goedemorgen!

Zoeb, sterkte met moedertje, hebben ze een idee wat het dan wel was, als het geen maagbloeding was? Dat bloed moet toch ergens naar toe zijn?

Leuk It's, jurken passen! Hoest met de caafjes?

Vandaag;

dierenarts

vuilnisstort

opticien

als het lukt: kapper

wassen, drogen, opruimen

plee poetsen

en daarna uitrusten en proberen nog een dutje te doen
Jeetje, wat is er weer veel geschreven!

Allereerst Boro en Mamz een ik vind dat jullie het echt heel goed doen!

Zoeb, sterkte met je moeder.

MissM, dat is een beste waslijst die je hebt opgeschreven, niet vergeten ook wat rust te nemen!

Ik ga vandaag mijn hobbybaan opzeggen. Ik merk dat ik mezelf ongelofelijk voorbij aan het rennen ben met allebei de banen, dat ik nu heb besloten om er met 1 te stoppen. En omdat mijn hart ligt bij het secretariele/administratieve werk, ga ik stoppen met mijn hobbybaan.

Straks moet ik het ze gaan vertellen, ze hebben geen vermoeden van wat komen gaat, dus een leuk gesprek zal het niet gaan worden.

Fijne dag allemaal!
Miss M ze hebben geen idee. Maandag gaan ze verder zoeken.

Broer was alweer blij dat ze zo was opgeknapt van dat bloed. Ik heb hem een domper gegeven uitgelegd hoe dat zit, maar ik geloof niet dat hij het snapt. Nou ja dit weekend zal het zich uitwijzen. ALs ze goed blijft is het goed en als het minder wordt is ze daar op haar plek.
Oh jee Rainz, sterkte met het opzeggen. Is je hobbybaan vrijwilligerswerk? 't Is ook wel een beetje veel hé, twee banen.

Succes in elk geval.
Nee, het is wel een betaalde baan, maar ik noem het mijn hobbybaan omdat ik het altijd als hobby heb gedaan. Ik zag het niet echt als baan, maar nu is het gewoon veel te veel geregel en rekening houden met alles.

Als ik nu stop, dan kan ik ook het KDV/BSO voor 1 dag laten vallen en dan speel ik zo ongeveer kiet. Dat wat ik met die hobbybaan verdien, is niet gek veel meer dan wat ik kwijt ben aan KDV/BSO voor die ene dag, dus wat dat betreft blijft het allemaal ongeveer hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven