Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
ik ben er weer!

Mijn boze brief is de deur uit, aangetekend verstuurd en al. Ik heb een huis, de reservesleutel er van en de hypotheek. Verder zijn de boodschappen binnen (aldi, ons ben vanaf nu zunig) en heb ik zijn laatste zooi bij hem gedumpt. Klaar!

Mamz, ik hoop dat het voorstel bij nader inzien toch goede aanknopingspunten heeft voor je opvoedingsproblemen, en niet alleen maar heftig is. Ik denk straks (?) graag met je mee.

Nu nog effe de verzekering bellen om mijn naam te wijzigen. Oh, en ik moet nog werken vandaag.
Bij de catering langs om laatste dingetjes te regelen

Kleine tafelbloemstukjes regelen Worden gemaakt, straks ophalen

De keuken soppen

De koelkast uitmesten

Naar de AH om twee nieuwe orchideeën (de takken met lampjes moeten nu echt naar zolder) 2 halen, 1 betalen. Bij de bloemist gehaald, wat er bij AH stond was bagger

Ook nog:

Tennis Ik heb die trut alle hoeken van de baan laten zien: gewonnen met 6-2, 5-3. :tong uit smiley:

Tekst leren

Koken

Repetitie.

Pfoeheee...

*veegt zweet van voorhoofd*

Ben benieuwd naar dat voorstel Mamz.

En tja, kinderen kunnen idd erg moelijk doen over dat soort onbenulligheden als een niet-helemaal-nieuwe fiets...

Duim omhoog voor Boro.

Geslaagd voor jezelf Coe?

Nog niks van Mevr Poes gehoord.

Misschien krijg ik vanavond een update via MeneertjePoes binnen...

Net bedacht dat ik morgenochtend langs de bloemist rij om de tafelstukjes op te halen..

Dan ga ik toch naar de kapper en dan kom ik er zowat langs.

Alleen nog koken en repetitie dus en dan is mijn lijstje voor vandaag klaar
Ik mag kiezen tussen drie dagen dagpleegzorg per week (misschien ook nog een nacht erbij) of een onderzoek ondergaan van de raad van de kinderbescherming :(

Dat topic zal vanavond wel komen, of morgen, want er moeten ondertussen ook nog kinderen opgevoed en gezelschap gehouden worden.
wat is precies dagpleegzorg? Zijn je kinderen dan niet in je huis maar bij een ander? Jeetje, da's wel heftig meis. Ik wacht je topic en je hele verhaal even af voor ik daar iets van ga vinden. En haast je niet, een topic is nooit een verplichting.

zo, ik heb eindelijk iemand aan het werk gezet bij de gemeente om uit te zoeken hoe mijn Brit ons kindje kan erkennen. De lieverd opperde ook nog trouwen, maar dat kan ik echt nog niet... dat wil ik doen op een rustig moment, en voor ons samen. Niet omdat het gemakkelijker wordt qua regelen. En, ik heb mijn buik even vol van trouwen...
Dames, hallo!

Ik zit weer braaf thuis op de bank, na mijn werk. Vanmorgen nog wel nar het ziekenhuis geweest, want ook vannacht nog harde buiken Allis, als je er een hebt herken je het wel, je buik voelt dan als een harde skippybal, en dat is niet fijn). Dus ik heb me onwijze zorgen gemaakt dus toch maar gebeld. Mocht gelukkig ook komen. Echo gemaakt, kon hij eerst het hartje niet vinden Maar dat lag er volgens de dokter aan dat ik een 'slechte buik' heb. Hehe, alstie nou gewoon zegt dat die buik te dik is Andere echo liet gelukkig wél een kloppend hartje zien en een mooie lange baarmoedermond, erg dicht nog! Ik vind het zo gruwelijk spannend allemaal. Wilde ik hiervoor eigenlijk wel twee kindjes erbij, nu ben ik al blij als ik deze gewoon haal en wil ik daarna nooit meer. Volgende week weer een afspraak maar dan met een psych, lijkt me erg prettig.

Nu ben ik zo moe. Vannacht toch weer erg lang wakker gelegen.

Ik doe dus even een voor jullie. Kom snel weer reageren.
Pfoe, Fuss, goed dat je hebt gebeld en weer gerustgesteld bent.

Wij zijn vandaag weer naar het consultatiebureau geweest, de kleine man doet het goed! Hij heeft meteen zijn eerste prikjes gehad, dat was zo zielig, hij moest vreselijk

huilen
Bor...zo werd hier ook gereageerd!Wat ga je doen?

Heb een spijkerbroek,2 truitjes en een paar laarzen gekocht.allemaal afgeprijsd

Morgenochtend nog even met middelste,die is vrij dus even alle aandacht voor hem.Hij "fietst"makkelijk overal tussendoor,vraagt niet zoveel aandacht maar heeft het wel hard nodig.

Mamz,klinkt heftig zeg..is het dan tijdelijk zodat jullie allemaal wat "rust"krijgen?

Fuss,fijn dat je gerustgesteld bent,beter een keer teveel bellen!

MissM,zo zielig dat geprik in die prulletjes!
Het moet voor langdurig zijn, Coebergh. Ik ben nu te moe om de waslijst aan problemen op te typen die zijn gemeld vanuit de hulpverlening.

Het zou dan betekenen dat de kinderen van 9 tot 5 elders zijn, en nog uit elkaar ook. Ik zit hier niet op te wachten maar vind het wat risicovol om te vechten tegen een oordeel van Jeugdzorg.

Fuss, hoeveel weken ver ben je eigenlijk? Nog niet zo heel ver, toch?

MissM, agos, het moet wel, maar toch.

Allis, bij erkenning van een nietnederlander wordt er rekening gehouden met de wetgeving in het land van herkomst. Mijn ex kon ons eerste kind niet voor de geboorte erkennen, de tweede en derde wel. Misschien kun je je advocaat vragen om ook even mee te denken over of het mogelijk is voor de geboorte, want het staat erg sneu, een kind onder je eigen naam, 'zonder vader', aangegeven door de vader.
Mamz, als je wil kunnen we morgen even bellen ? :-)

Ik wil graag mijn ervaringen met je delen wbt jeugdzorg en raadsonderzoeken ( twee keer meegemaakt inmiddels, derde keer staat ws voor de deur.. nog niet verteld hier, biohoer moeder is in hogerberoep gegaan tegen de bezoeksregeling. Dwz, zij kreeg hem niet van de kinderrechter in dordt, dus nu ligt het "bij het hof" damesplasserswijf. Als ze ons nou eeeeerst de problemen met a op laat lossen, dan is er daarna ruimte voor bezoeksregelingen enzo. Ik kan er zoooo onwijs.. zenn, t ging niet om mij ))

Anyway, als je wilt bellen we hoor, morgen, van de week , volgende week. Anytime.

Ik zou zelfs op maandag naar je toe kunnen komen. ( Dan is tut de hele dag bij oma altijd. Dan heb ik alle tijd )

Geef maar ene gil als je hulp nodig hebt van me Ik help je heel erg graag.

En
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 21:22
Reden: Netjes blijven boro.. ;-)
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Heb je (recht op) een pgb mamz ?

Dan zou je hulp in kunnen kopen ? Dus dat iemand jou thuis komt helpen met de kinderen ?
Bor wat is het toch een kutwijf. Ze heeft het jochie zowiezo al naar zijn mallemoer geholpen. Kan ze jullie nu eens niet even wat rust gunnen. Ik hoop dat het weer goed gaat komen met die bezoekersregeling.
Ik probeer me er niet al te kwaad om te maken zoeb. ( gaat bij vlagen goed )

Het stomme is, bij de rechtbank in dordt vorig jaar heb ik duidelijk verteld dat als A er aan toe is om zijn moeder te zien, dat we dat niet in de weg zullen staan. Omdat je "roots" altijd belangrijk zijn. Hoe dan ook. Maar dan wel op therapeutische basis. ( Denk aan speelkamer met spiegelwanden , waar geobserveerd wordt ) Omdat A wel moet weten "waar hij vandaan komt". Kan ook goed zijn voor zijn hechtingssstoornis. Maaaaar... zolang zijn behandelaars vinden dat hij niet toe is aan bezoekjes van zijn moeder , willen wij dat ook niet. ( en de behandelaars vinden dat godzijdank niet. )

De rechter was het daar helemaal mee eens. Hij vond ook dat we niet aan A voorbij moeten gaan in onze gevoelens. Dat geldt voor ons ( stel dat hij haar wil zien ) maar ooook voor haar. Als hij haar nog niet wil zien. En dat wil hij niet. Dat zou zij dus moeten respecteren. Maar dat doet ze niet. Komt ze weer met : "maar Ik ben nou eenmaal zijn moeder, dus IK heb recht op hem" .. Wat ze hem heeft aangedaan... daar mogen we niet meer over praten. Want "dat is verleden tijd"... ja, duhuh, voor haar is dat verleden tijd.

Wij zitten er dagelijks mee. Maar dat telt niet, blijkbaar.

Wij staan echt niet te trappelen als A straks te kennen geeft zijn moeder te willen zien hoor, maar goed, stel dat hij dat ooit zal willen, dan zal ik hem steunen. Hoe dan ook.

Maar niet op deze manier, en niet nu. Zeker niet nu.

*zennnnnn*
Ben weer thuis, lange dag.. ben wel heel gaar nu.

Nog even een kop thee en dan ga ik slapen ZZzzzz

Mamz, moeilijke keuzes voor jou. Hoop dat Bor je misschien een beetje kan helpen, een ervaringsdeskundige is vast heel fijn.. Hoe dan ook sterkte ermee.

Zoeb, hoe is het met jou? Met je rug en je vlekken? Ben je alweer aan t werk?

Welterusten voor straks!
En, nee, om op jouw vraag terug te komen. Ons rust gunnen doet ze niet.

Dat waren haar laatste woorden tegen mij: "als jij maar niet denkt ooit vredig te leven met mijn man en kind. Daar steek ik een stokje voor" ( Dat man en kind al bij haar weg waren deerde niet natuurlijk Mafkees )
Zenn Boro

En voor de rest en een groeps

En HPL nog eventjes
Gelfling
Zus. leuke smiley he ?
Ik wil wel graag bellen, Boro. Heb mss een afspraak met een vriendin om 11 uur, maar afgezien daarvan ben ik helemaal vrij.

Ik heb een CIZ indicatie en heb al voorgesteld daaruit hulp in te kopen. Als ik dat doe komt er toch een raadsonderzoek. Sterker nog, ze hebben me al bang gemaakt dat geen instelling hieraan mee gaat werken omdat ze daarmee het probleem in stand houden. (het probleem is dus een pdd/nos moeder/moeite met inschatten en waarnemen/Oudste in vaderrol/Muis in babyrol).

Eerlijk gezegd dacht ik dat ik tijd genoeg had. Het hulptraject ging zo traag, ik werkte toen nog dus het ging mij snel genoeg. En pdd/nos gaat nooit over.

Haal het grijs maar lekker weg, voor de zekerheid.

Ik ga wel bellen met MEE om uit te zoeken of die specifieke begeleiding hebben voor moeders met pdd/nos. Tot nu toe gaat de hulpverlening er nog niet bepaald van uit dat mensen met die diagnose volwassen worden..
Lang leve de smileys en
Boro, ben je nou echt zo rustig als je doet voorkomen? Ik zou uit mijn vel springen, moordneigingen hebben, k*twijf emigreer! Ppfftt....heb ik al eens gezegd hoeveel bewondering ik voor je heb? Bij dezen!

En wat superfijn dat je Mamz wilt helpen!

Mamz, mooi dat je voor de armband gaat! Zet je tegen die tijd een foto op de hyves? Of hier, mag ook natuurlijk

Hoe is het met jou ZeZ?

Even zwaaien naar Hips

Nog een paar dagen!

En verder voor iedereen een dikke vette
Ik was de armband al straal vergeten..

Deze:

Dat is een Pandorra armband! Wat een mooie! Ik heb er ook twee liggen, helemaal vol, maar vind ze wat te zwaar om te dragen. Ik ga ze weer eens opzoeken.
Zou het een echte Pandora zijn (staat er niet bij)?

Maar mooi is'ie wel. En hopelijk niet te zwaar.
Hoe is het met de voet by the way? Merk je dat het erger wordt als je erop leunt?
Jonna hoezo nog een paar dagen? De meet is toch pas volgende week? Of ben ik nu super abuis?

Mijn moeder is vanavond met spoed weer opgenomen. Maagbloeding. Morgen krijgt ze een onderzoek en dan denkt ze daarna weer naar huis te mogen. Ja duh. Dacht het niet.

Ik schrok me wel even te pletter natuurlijk. Dat is niet niks. Een heel laag HB dus ik denk dat ze vanavond nog wel bloed bij krijgt. Zij denkt dat het zo'n vaart niet zal lopen. Van wie heb ik dat toch?

Gelf. Met mijn rug gaat het prima. er zitten nog wel wat spieren vast, maar daar wordt door een jonge en leuke fysiotherapeut aan gewerkt. 't Is wel geen jonge God, maar leuk is ie wel. Weinig last meer van. Mijn knie blijkt minder te zijn, hoewel die wel beter is dan voor de operatie vind ik zelf. Maar daar krijg ik morgen fysio voor. 2 x in de week rug en 1 x in de week knie.

De vlekken zijn nog steeds niet weg. Jammer genoeg. Ik heb mijn neuroloog tegen me in het harnas gejaagd omdat ik geen lumbaalpunctie wilde. De oogarts raadde dat ook af, want daar is het door gekomen en een ontsteking is ook in het bloed te zien. Een lumbaalpunctie om die reden is dus onzin. De neuroloog werd dus een beetje pissig en vond dat ik er maar mee moest gaan werken, dat heb ik pertinent geweigerd. Nu ging hij het overleggen met de andere neurologen en daar heb ik nog niets van gehoord. Gezeur. Als ik lang op de pc zit wordt ik heel licht in mijn hoofd en worden de vlekken erger. Ik moet dan echt plat gaan liggen en dan wordt het wel weer wat beter. Ik heb er mezelf al mee gekloot door veel te lang op het fototopic te zijn blijven hangen. Ik heb geleerd. Als ik merk dat het genoeg is stop ik ermee. Dus 7-8 uur per dag op de pc is absoluut niet mogelijk en mijn Arbo-arts is het hiermee eens. Nu hoef ik pas de 19e februari bij hem op controle als ik het dan nog heb.

De oogarts vond me wel een interessant geval. Hij is na de 1e keer navraag gaan doen en het kwam wel eens meer voor na een ruggeprik. Zeldzaam maar het kwam wel voor. En het ging ook vanzelf over maar het kan heel erg lang duren. Hoe lang wist ie niet. Demn.

Ik kloot dus nog maar aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven