Bezemtopic deel 6
zaterdag 30 januari 2010 om 21:58
En wij komen ons ook maar even melden! Eensch met iedereen: wanneer meeten we weer?! Leuk, fijn en gezellie (met HPL-lie)
En alsof de duvel er mee speelt he? Wel 4 auto's gezien met het kenteken HPL in het midden!
Rainz, jouw bezemtaart was om de vingers bij op te eten, heerlijk!!
Gelf, zo gaaf om jou nu te zien!
Mamz, ik kan er niets aan doen, maar ik vind jou een schat! Te weinig met je gekletst, gaan we nog een keer doen.
Nikki,gaan wij het stokje overnemen nu?
Meiden, ik vind jullie fantastisch!
Ik ben zo blij met het bezemclubje!
En alsof de duvel er mee speelt he? Wel 4 auto's gezien met het kenteken HPL in het midden!
Rainz, jouw bezemtaart was om de vingers bij op te eten, heerlijk!!
Gelf, zo gaaf om jou nu te zien!
Mamz, ik kan er niets aan doen, maar ik vind jou een schat! Te weinig met je gekletst, gaan we nog een keer doen.
Nikki,gaan wij het stokje overnemen nu?
Meiden, ik vind jullie fantastisch!
Ik ben zo blij met het bezemclubje!
zaterdag 30 januari 2010 om 22:51
Ik meld me ook weer.
Ben na lopen naar huis (heerlijk, door de sneeuw) een douche gaan nemen en een tukkie. Oud wijf dat ik ben
Het was reuzegezellig, wat een leuke mensen zijn jullie!
En Jonna, bedankt voor je compliment
De schat (mocht het niet zeggen he?) vond ik HPL. Wat een warme uitstraling, al op het eerste gezicht. Zo niet te vergelijken met wat er hier allemaal op het forum geschreven wordt. Maar zoals ik al zei: jullie zijn allemaal lief en leuk en ik ben blij dat ik ben blijven bezemen
Zoebie, je kunt altijd morgen nog weer de trein pakken
Maar hoop dat dat niet nodig zal zijn.
Ben na lopen naar huis (heerlijk, door de sneeuw) een douche gaan nemen en een tukkie. Oud wijf dat ik ben
Het was reuzegezellig, wat een leuke mensen zijn jullie!
En Jonna, bedankt voor je compliment
De schat (mocht het niet zeggen he?) vond ik HPL. Wat een warme uitstraling, al op het eerste gezicht. Zo niet te vergelijken met wat er hier allemaal op het forum geschreven wordt. Maar zoals ik al zei: jullie zijn allemaal lief en leuk en ik ben blij dat ik ben blijven bezemen
Zoebie, je kunt altijd morgen nog weer de trein pakken
Maar hoop dat dat niet nodig zal zijn.
zaterdag 30 januari 2010 om 23:09
goedenavond
wat leuk dat het zo gezellig was. Ik was liever daar geweest dan op het werk met allemaal zieke bewoners. Hopen dat ze een beetje goed de nacht doorkomen en dan gaan we morgen weer vrolijk verder
ben in ieder geval benieuwd naar iedereen in het echt
Zoeb, een dikke knuffel
wat leuk dat het zo gezellig was. Ik was liever daar geweest dan op het werk met allemaal zieke bewoners. Hopen dat ze een beetje goed de nacht doorkomen en dan gaan we morgen weer vrolijk verder
ben in ieder geval benieuwd naar iedereen in het echt
Zoeb, een dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 30 januari 2010 om 23:50
Hier ben ik ook weer!
Wat was het leuk!
Ik baalde best een beetje dat ik zo vroeg weg moest...
De terugweg was gelukkig beter te rijden als de heenweg.
En ik vind iedereen lief!
Morgen volgen de foto's op Hyves, nu te moe en ik ben ook nog steeds niet gewend aan dat kleine toetsenbordje van mijn nieuwe speelgoed.
Truste chickies! en maegdje ;-P ?
zondag 31 januari 2010 om 08:14
Mogu meisjes en maegdje!
He bah Zoeb!!Zie je kans om vandaag die kant op te gaan?Houdt dit verband met vorige week?Ik hoop dat het meevalt!Duim voor je.
Hier gezellige avond achter de rug en lekker geslapen.Vandaag wat opruimen en wassen en vanmiddag naar verjaardag.
Was het een leuke voorstelling Gold?
Fuss,beetje kunnen slapen?
Nik,bedoelde je mijn foto?dat is zo'n beetje de enige fatsoenlijke die ik heb,op de meeste foto's lijk ik wel een varken!Niet zo gek natuurlijk
He bah Zoeb!!Zie je kans om vandaag die kant op te gaan?Houdt dit verband met vorige week?Ik hoop dat het meevalt!Duim voor je.
Hier gezellige avond achter de rug en lekker geslapen.Vandaag wat opruimen en wassen en vanmiddag naar verjaardag.
Was het een leuke voorstelling Gold?
Fuss,beetje kunnen slapen?
Nik,bedoelde je mijn foto?dat is zo'n beetje de enige fatsoenlijke die ik heb,op de meeste foto's lijk ik wel een varken!Niet zo gek natuurlijk
zondag 31 januari 2010 om 09:38
Zoeb, al iets gehoord over je moeder?
Ja Coetje, je ziet er zo oud uit op die foto.
Je zag er zo anders uit, als ik me had voorgesteld.
Maar beter zo, als dat het andersom is!
Leuk dat je avond gezellig was.
Ik had mijn (hopelijk) laatste saaie avond.
Ik vind helemaal niet erg om eens alleen te zijn maar dit keer was het best lang en saai.
Ik ga weer eens lijstje neerzetten,
- Was opruimen.
- Wassen, maar 2 wasjes. Het scheelt erorm als je maar alleen bent.
- Keuken opruimen.
- Schoonmaken met de franseslag.
- Hardlopen.
- Luieren.
Fijne dag allemaal!
Ja Coetje, je ziet er zo oud uit op die foto.
Je zag er zo anders uit, als ik me had voorgesteld.
Maar beter zo, als dat het andersom is!
Leuk dat je avond gezellig was.
Ik had mijn (hopelijk) laatste saaie avond.
Ik vind helemaal niet erg om eens alleen te zijn maar dit keer was het best lang en saai.
Ik ga weer eens lijstje neerzetten,
- Was opruimen.
- Wassen, maar 2 wasjes. Het scheelt erorm als je maar alleen bent.
- Keuken opruimen.
- Schoonmaken met de franseslag.
- Hardlopen.
- Luieren.
Fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 31 januari 2010 om 09:43
zondag 31 januari 2010 om 09:51
Mogge!
Jammer hoor, dat ik er niet bij was, ik
ben zo benieuwd naar jullie!
Ik ben een diepe, diepe vermoeidheid eruit aan het slapen. Onze M slaapt momenteel behoorlijk goed, en James heeft dit weekend een paar voedingsrondes overgenomen zodat ik kon blijven liggen, maar dat was nog onvoldoende om mijn slaaptekort aan te vullen. Ik blijf moe, en heb nog steeds spierpijn.
Zo, eens kijken wat voor weer het is!
Jammer hoor, dat ik er niet bij was, ik
ben zo benieuwd naar jullie!
Ik ben een diepe, diepe vermoeidheid eruit aan het slapen. Onze M slaapt momenteel behoorlijk goed, en James heeft dit weekend een paar voedingsrondes overgenomen zodat ik kon blijven liggen, maar dat was nog onvoldoende om mijn slaaptekort aan te vullen. Ik blijf moe, en heb nog steeds spierpijn.
Zo, eens kijken wat voor weer het is!
zondag 31 januari 2010 om 10:08
Haha, nog even door zetten dus!
Net liep ik het kamertje in, en nou is M ineens weer gegroeid! Dat heb ik nou al een paar keer gehad, dat 'ie ineens groter is, ons manneke groeit als kool
hier zijn de kinderen buiten aan het sleeën, er is heel veel sneeuw bij gekomen vannacht.
Zoeb, al nieuws over moeder?
Net liep ik het kamertje in, en nou is M ineens weer gegroeid! Dat heb ik nou al een paar keer gehad, dat 'ie ineens groter is, ons manneke groeit als kool
hier zijn de kinderen buiten aan het sleeën, er is heel veel sneeuw bij gekomen vannacht.
Zoeb, al nieuws over moeder?
zondag 31 januari 2010 om 10:08
Goeiemorgen
Zoeb, wat schrikken weer van je moeder. Heb je al iets gehoord ondertussen?
Fijn dat iedereen weer veilig thuis is gekomen! Lief ook dat jullie het hier allemaal braaf gemeld hebben maar toen keek ik al naar de binnenkant van mijn ogen
Jullie komen gerust nog maar eens hoor, want mijn hele huis is schoon, het was een supergezellige dag en ik heb daarna heerlijk geslapen!
Ik verbaas me echt over het gemak waarmee je zo een hele middag en avond kan wegkletsen met mensen die je daarvoor eigenlijk nog nooit of weinig gezien hebt. Mooi is dat!
En wat ben ik verwend! Prachtige bloemen, cadeaus voor de kinders, lieve kaarsjes, zalige vlaai (werkelijk, wat is dat lekker zeg, als het echt uit Limburg komt! Ik ga die uit de supermarkt nooit meer lusten!), en jullie gezelligheid. Het leven is mooi
Lief (de visite ) vond het nogal overweldigend maar dat wijt ik maar aan zijn kater
Mamz, ook tijd voor jezelf nemen he? Daar zijn je weekenden ook voor, niet alleen om te bezemen
Zoeb, wat schrikken weer van je moeder. Heb je al iets gehoord ondertussen?
Fijn dat iedereen weer veilig thuis is gekomen! Lief ook dat jullie het hier allemaal braaf gemeld hebben maar toen keek ik al naar de binnenkant van mijn ogen
Jullie komen gerust nog maar eens hoor, want mijn hele huis is schoon, het was een supergezellige dag en ik heb daarna heerlijk geslapen!
Ik verbaas me echt over het gemak waarmee je zo een hele middag en avond kan wegkletsen met mensen die je daarvoor eigenlijk nog nooit of weinig gezien hebt. Mooi is dat!
En wat ben ik verwend! Prachtige bloemen, cadeaus voor de kinders, lieve kaarsjes, zalige vlaai (werkelijk, wat is dat lekker zeg, als het echt uit Limburg komt! Ik ga die uit de supermarkt nooit meer lusten!), en jullie gezelligheid. Het leven is mooi
Lief (de visite ) vond het nogal overweldigend maar dat wijt ik maar aan zijn kater
Mamz, ook tijd voor jezelf nemen he? Daar zijn je weekenden ook voor, niet alleen om te bezemen
zondag 31 januari 2010 om 10:10
Haha Mamz.klinkt niet optimistisch voor MissM...nog zo;n anderhalf jaar te gaan....Mij hielden ze altijd voor dat het na 6 maanden wel over was,ukkie is nu 2,5 en wordt nog geregeld wakker.Vannacht bijvoorbeeld 4 keer volgens mijn moeder ...scheelt natuurlijk dat het pas de 2e keer is dat ie daar slaapt.
Wel fijn dat James het overneemt MissM!Soms heb je het gewoon nodig om even bij te tanken!
Ik heb al een beetje van de mounteverstrijk gedaan,nu nog een mountever te gaan.
Nik,wie weet zitten er van gister wel leuke foto's bij...
Flinke lijst heb je!
Wel fijn dat James het overneemt MissM!Soms heb je het gewoon nodig om even bij te tanken!
Ik heb al een beetje van de mounteverstrijk gedaan,nu nog een mountever te gaan.
Nik,wie weet zitten er van gister wel leuke foto's bij...
Flinke lijst heb je!
zondag 31 januari 2010 om 10:11
Moggûh lieffies!
Nikki, wat ben je toch een lekker mens!! Ik hoop dat het topic niet verzandt in gehakketak.
MissM, het gaat echt over! Voor je het weet lig je weer wakker, maar dan van bezorgdheid: waar hangt hij uit?
Fijn dat James een paar voedingen van je overneemt!
Mamz, sloopt het konijn de bank? Das toch niet te hopen zeg!
Gold, hoe was de voorstelling? Oh ja, ik hyves je nog even!
Ik heb Happy uitgenodigd om lid te worden van de BH, kan hij de foto's van gisteren er op zetten.
Hips,
Geniet!
Nikki, wat ben je toch een lekker mens!! Ik hoop dat het topic niet verzandt in gehakketak.
MissM, het gaat echt over! Voor je het weet lig je weer wakker, maar dan van bezorgdheid: waar hangt hij uit?
Fijn dat James een paar voedingen van je overneemt!
Mamz, sloopt het konijn de bank? Das toch niet te hopen zeg!
Gold, hoe was de voorstelling? Oh ja, ik hyves je nog even!
Ik heb Happy uitgenodigd om lid te worden van de BH, kan hij de foto's van gisteren er op zetten.
Hips,
Geniet!