Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Coe, ik heb zo moeten lachen om hoe je je vriend hebt ontmoet. Geweldig gewoon

En grappig ook hoe je jaren vlakbij elkaar woont en elkaar dan hier leert kennen.
Wie weet het antwoord op de geheime vraag van de BH??
Die beantwoord ik wel even op de BH, Jonna
Ja, man komt weer thuis hè!

Maar nu zit ik nog in bed hoor, ik heb alleen de vaatwasser aan gezet.

Fijn dat je goed geslapen hebt Fuss! Hou vast dat gevoel!

Kan me voorstellen dat je Lief het was veel vond, zo'n huis vol vrouwen en man.

We hielden ook niet op met praten hè!

Fijn MissM, dat James je lekker laat slapen, knapt een mens van op!

Ik ga iets doen nu, fijne zondag!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Niet nodig, HM is al geaccepteerd
Oké!
Mooi, hij zet de foto's er nu op. Ik heb de foto's nog niet goed bekeken, dus don't blame the messenger
Dat mag niet Jonna, want ik heb er in gezet, op dit gezellige topic.

Dan ga ik of jij, er gelijk tegen in!

Voorlopig doen ze alleen nog maar lief, had ik niet verwacht.
Heerlijk MissM, bijslapen! Dan kun je de wereld weer aan! En mooi dat je manneke zo groeit! Volgende meet neem je hem maar gewoon mee, wij tutten er wel mee hoor

Gelf, Lief had je een stuk jonger geschat dan je bent

Oooh, ik heb zoveel energie dat het voelt alsof ik nog van alles kan doen vandaag. Maar dat is zo funest, want dan gaat het morgen weer niet. Wordt dus een dagje handen zitten.

Iemand al iets gehoord van Zoebmama?
Helaas doet iemand dit niet op moderator overig :(

Sommige troela's.
Ik ben het eens met FussLief, Gelfling. Moest echt me later bedenken dat jij best al wel bijna van middelbare leeftijd bent.
Dat had ik inderdaad ook nog willen zeggen. Gelf, je ziet er jong uit, een beetje meisjesachtig. En voor je je van alles af gaat vragen, ja dat is een compliment!

Zouden wij het nou ook zeggen als iemand ons in het echt tegen was gevallen? Dat was een verwijt van een niet nader te noemen persoon op het fototopic toen. Dat iedereen mooi, lief, sprankelend en een lekker bekkie had.

Hoop dat alles goed is met Zoebmama!
Al gevonden.......... getverdegetver! (kan ik netjes vloeken he? )
quote:JonnaX schreef op 31 januari 2010 @ 10:28:

Al gevonden.......... getverdegetver! (kan ik netjes vloeken he? )Heel goed Jonna, heel netjes!
Ik moet even eem trouwauto zoeken en werken dus ik kom even zwaaien en knuffels rondstrooien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mobiel forummen in de auto zorgt voor spelfouten (itsman rijdt over teveel hobbels)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mama krijgt morgen pas allerlei onderzoeken. We maken ons wel bezorgd. Maar het is natuurlijk een mens van de dag. Z-h heeft gezegd dat ze maandag niet weg had gemogen, maar dat ze zelf weg wilde. Ze ligt in dat nieuwe zh in schiedam. Lekker makkelijk meteen aan het station. En nog steeds geen internet dus gsm forummen. Pft
Even snel,

Ik zie dat 4 waarschuwingen gaat geven voor de offopics op moderator overige. Ik ging offtopic door een wedervraag aan Roque te geven.

Dus ik zal mijn2e waarschuwing wel krijgen, en dus een ban.

Ik ben er goed klaar mee. Dat politie spel, klikken zieken enz.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zoeb , ikdenk aan je !
ja, vermoeiend is het, dat gezuig. Anders kan ik het ondertussen niet meer noemen. Bah.

Na je ban weer terugkomen hoor Boor

Zoeb, reis je over U of langs hier? Als je een tussenstop wilt maken om ff uit te rusten of je hart te luchten dan ben je welkom! Raar trouwens dat ze haar gewoon hebben laten gaan als ze vonden dat het nog niet mocht. Gek beleid.

Ik ga zo maar eens in bad. Ga toch lekker niets doen vandaag heb ik net besloten. Het voelt als spijbelen
Hier nog een aanstaande gebande (gevande).

Ik heb echt even geen zin in een gesnoerde mond, dus dan maar twee weken aan een echt leven werken.
mmm, waarschuwing binnen. Geen ban.

Hoop dat het hierbij blijft.
Hee wat leuk. Ben ik net druk aan het bezemen, ik stond namelijk in de keuken Tiramisu te maken, krijg ik zomaar een waarschuwing wegens off-topic gaan.

En ik vertelde Rogue alleen maar wat er vroeger op school gebeurde met de klasgenoot die alles aan de juf/meester probeerde te melden
Oeh, lekker. Tiramisu!

Ja, het is maar een raar ding, die waarschuwingen.

In mijn klas leer ik de kinderen dat juist af. Je mag gerust bij de juf komen maar dan als je er zelf last van hebt. En als je zelf eerst 'stop, dit is genoeg' hebt gezegd en het helpt dna nog niet.

Goed, nu echt in bad, mét een stukje vlaai

Zoeb, wil je dat niet meer doen, zoveel vlaai meenemen?
Wij hadden vroeger een fietsenhok op school waar de klikspanen hun tas op vonden

En ook de : "Meesterrr meesterrrr u heeft nog geen huiswerk gegeven" en de " Meeesteerrr wilt u ons een overwachte SO geven ? "

Hup, tas op het fietsenhok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven