Bezemtopic deel 6
vrijdag 19 februari 2010 om 11:11
Gelf, JIPPIE!! Lek is dicht! Gewoon weer lekker douchen (het klussen aan alle kapotte dingen vergeet ik even voor het gemak!)
Dat probeer ik voor het gemak ook nog even te vergeten ben echt zo geeeeen klusser en vriend ook niet.. Gelukkig krijgen we hulp dus daar ben ik superblij mee.
En vanmorgen onder mn eigen douche vond ik gewoon een feest! Dus daar ga ik gewoon van genieten (meer genieten was ten slotte mn 'goede voornemen' )
Ok, ik schiet echt lekker op.. NOT...
Terug aan t werk dus weer
Dat probeer ik voor het gemak ook nog even te vergeten ben echt zo geeeeen klusser en vriend ook niet.. Gelukkig krijgen we hulp dus daar ben ik superblij mee.
En vanmorgen onder mn eigen douche vond ik gewoon een feest! Dus daar ga ik gewoon van genieten (meer genieten was ten slotte mn 'goede voornemen' )
Ok, ik schiet echt lekker op.. NOT...
Terug aan t werk dus weer
vrijdag 19 februari 2010 om 11:25
Oh lekker high-tea.
Geniet Zoeb!
Fijn dat het lek niet meer lekt Gelfje!
Ik ben ook al gedouched.
Wasmachine draait alweer (Ik doe ergens iets fout hier. Dit is toch niet normaal meer?)
En nu ga ik met de stofzuiger van boven naar beneden toe werken.
Oh, had ik al gezegd dat het 'aan' is tussen vriendje en oudste dochter?
Ja Jonna, we hebben het hier over Puppy!
Geniet Zoeb!
Fijn dat het lek niet meer lekt Gelfje!
Ik ben ook al gedouched.
Wasmachine draait alweer (Ik doe ergens iets fout hier. Dit is toch niet normaal meer?)
En nu ga ik met de stofzuiger van boven naar beneden toe werken.
Oh, had ik al gezegd dat het 'aan' is tussen vriendje en oudste dochter?
Ja Jonna, we hebben het hier over Puppy!
vrijdag 19 februari 2010 om 11:32
Mijn hele lijstje is af. Nu douchen en dan om 12 uur bij vriendin zijn.
Afwasmachine uitladen
Forum F5
Koelkast uitgemest en schoongemaakt ook nog gedaan tussendoor.
Keuken opgeruimd gestofzuigd en gedweild
Forum F5
Bedden afgehaald en was in het machien gedaan
Forum F5
Kamer stofzuigen
Forum F5
Kamer dweilen
Forum F5
Trap, gang beneden en boven en badkamer zuigen en gedweild
Forum F5
Twee toiletten gepoetst
Ik moet dit in ieder geval om 11.30 uur klaar hebben want om 12 uur ga ik Higteayen met een vriendin. Gekregen van vriendin.
Afwasmachine uitladen
Forum F5
Koelkast uitgemest en schoongemaakt ook nog gedaan tussendoor.
Keuken opgeruimd gestofzuigd en gedweild
Forum F5
Bedden afgehaald en was in het machien gedaan
Forum F5
Kamer stofzuigen
Forum F5
Kamer dweilen
Forum F5
Trap, gang beneden en boven en badkamer zuigen en gedweild
Forum F5
Twee toiletten gepoetst
Ik moet dit in ieder geval om 11.30 uur klaar hebben want om 12 uur ga ik Higteayen met een vriendin. Gekregen van vriendin.
vrijdag 19 februari 2010 om 13:27
Geen bedreigingen
Afspraak met bedrijfsarts op dringend verzoek van spv-er afgezegd (zij heeft het belwerk gedaan).
Dus werk ik nog even aan de rest van het lijstje en is het tijd voor een powernap.
Verder heb ik met spv-er afgesproken dat ik per dag iets voor mezelf zou gaan doen. Dat staat dus ook nog voor vandaag.
Gelfling, heerlijk is dat, douchen als het even niet kon
Goldie, wat lief, oudste en puppy
Afspraak met bedrijfsarts op dringend verzoek van spv-er afgezegd (zij heeft het belwerk gedaan).
Dus werk ik nog even aan de rest van het lijstje en is het tijd voor een powernap.
Verder heb ik met spv-er afgesproken dat ik per dag iets voor mezelf zou gaan doen. Dat staat dus ook nog voor vandaag.
Gelfling, heerlijk is dat, douchen als het even niet kon
Goldie, wat lief, oudste en puppy
vrijdag 19 februari 2010 om 14:43
vrijdag 19 februari 2010 om 16:28
Fus heb je alles kunnen zien? Was er iets meer te zien dan normaal dan? Flauw hoor. Nee, als jij het voor je wilt houden is het jou keuze en die hebben we te respecteren. Dan is het voor ons ook nog spannend als het zover is.
Maar zooooo fijn dat de echo goed was.
Gefeliciteerd.
De High Thea was heerlijk. We hebben er anderhalf uur over gedaan en het was zo gezellig dat we het nog eens gaan doen. We hebben 2 potten thee met zijn tweetjes naar binnen gewerkt. En alles was bijna opgegeten. Dus we hebben goed ons best gedaan. Lijnen doen we morgen weer.
Maar zooooo fijn dat de echo goed was.
Gefeliciteerd.
De High Thea was heerlijk. We hebben er anderhalf uur over gedaan en het was zo gezellig dat we het nog eens gaan doen. We hebben 2 potten thee met zijn tweetjes naar binnen gewerkt. En alles was bijna opgegeten. Dus we hebben goed ons best gedaan. Lijnen doen we morgen weer.
zoebie wijzigde dit bericht op 19-02-2010 16:50
Reden: Kruimels in mijn toetsenbord
Reden: Kruimels in mijn toetsenbord
% gewijzigd
vrijdag 19 februari 2010 om 16:47
Jonna!
Fuss,wat fijn zeg,goed nieuws!!
Gold,ik heb rondje gebeld maar er zijn blijkbaar mensen die werken Bel vanavond dus nog een keer!Dacht echt dat iedereen hier vakantie had!
Ik moet vanavond naar verjaardag(broertje)maar heb niet zoveel zin
Het is daar nooit zo heel gezellig..goed excuus,morgen 7.30u op voetbal zijn dus moeten we op tijd naar huis!
Fuss,wat fijn zeg,goed nieuws!!
Gold,ik heb rondje gebeld maar er zijn blijkbaar mensen die werken Bel vanavond dus nog een keer!Dacht echt dat iedereen hier vakantie had!
Ik moet vanavond naar verjaardag(broertje)maar heb niet zoveel zin
Het is daar nooit zo heel gezellig..goed excuus,morgen 7.30u op voetbal zijn dus moeten we op tijd naar huis!
vrijdag 19 februari 2010 om 16:52
vrijdag 19 februari 2010 om 17:10
vrijdag 19 februari 2010 om 18:01
Fijn dat alles goed in met de Skippies van Druif en Fuss.
Geniet van je verlof Druif!
En opeens ga ik twijfelen, of ik het wel goed gezien heb bij Fuss, ik twijfelde op de bezemmeet al he? Nu twijfel ik opeens weer.... Grrr...
Maar nu: Klaar met die speculaties!
We wachten geduldig af.
Coe, heel erg lief dat je een rondje gaat bellen. Dank je!
In tegenstelling wat ik eerder zei, zoeken we wat per juli/augustus.
In september zijn de scholen immers al weer begonnen, dus moet ze er al zitten.
Ik heb net een mega leuke winkel ondekt: Big Bazar... ofzoiets.
Een soort van Action, maar dan anders. En het kost allemaal weer geen hol.
Troela kocht hele leuke gebloemde fietstassen (a la 'Kitsch Kitchen') voor 3 euro!
De was is weer weggewerkt en ik heb even een stevig gesprek met de dames hier gehad:
Er is echt te veel was! Het loopt de spuigaten uit.
Een handdoek waar ze hun haar mee afgedroogd hebben, moeten ze te drogen hangen en kan toch nog wel een keer gebruikt worden? Of ben ik nou een viespeuk?
Is het kabinet nou al gevallen?
Ik heb alle nieuws gemist vandaag.
Geniet van je verlof Druif!
En opeens ga ik twijfelen, of ik het wel goed gezien heb bij Fuss, ik twijfelde op de bezemmeet al he? Nu twijfel ik opeens weer.... Grrr...
Maar nu: Klaar met die speculaties!
We wachten geduldig af.
Coe, heel erg lief dat je een rondje gaat bellen. Dank je!
In tegenstelling wat ik eerder zei, zoeken we wat per juli/augustus.
In september zijn de scholen immers al weer begonnen, dus moet ze er al zitten.
Ik heb net een mega leuke winkel ondekt: Big Bazar... ofzoiets.
Een soort van Action, maar dan anders. En het kost allemaal weer geen hol.
Troela kocht hele leuke gebloemde fietstassen (a la 'Kitsch Kitchen') voor 3 euro!
De was is weer weggewerkt en ik heb even een stevig gesprek met de dames hier gehad:
Er is echt te veel was! Het loopt de spuigaten uit.
Een handdoek waar ze hun haar mee afgedroogd hebben, moeten ze te drogen hangen en kan toch nog wel een keer gebruikt worden? Of ben ik nou een viespeuk?
Is het kabinet nou al gevallen?
Ik heb alle nieuws gemist vandaag.
vrijdag 19 februari 2010 om 18:04
Leuk onderwerp voor een topic (was er al by the way, plusminus een jaar geleden). De meningen hierover verschillen, wat mij betreft ben je geen viespeuk. Maar dat zegt niet zo veel.
Druif, lekker genieten
Leuk onderwerp voor een topic (was er al by the way, plusminus een jaar geleden). De meningen hierover verschillen, wat mij betreft ben je geen viespeuk. Maar dat zegt niet zo veel.
Druif, lekker genieten
vrijdag 19 februari 2010 om 18:30
Even snel.
Fuss Fijn dat alles goed is met skipster
Ben kapot van de huilende zeurende zeikende zieke kinders Dwz, Tut is ziek, Terror zorgt voor de rest Ze. Liggen. In. Bed.
Vannacht van 2 tot 3 wakker geweest met Terror die aan eens stuk door bleef brullen, ook bij ons in bed. Vanmorgen om half zes weer op. pffff er zijn momenten dat ik denk "waaaarom leek het me ookalweer leuk om kinderen te hebben "
Goed nieuws !!!!!! A kan ws toch naar B voor een behandeling van minimaal 2 jaar, dus met een beetje geluk kan ik dan diverse bezems makkelijker meeten Is dat even leuk ? .
Ik ga uitpuffen
Dag liefjes, sorry at ik even zo ego post
Fuss Fijn dat alles goed is met skipster
Ben kapot van de huilende zeurende zeikende zieke kinders Dwz, Tut is ziek, Terror zorgt voor de rest Ze. Liggen. In. Bed.
Vannacht van 2 tot 3 wakker geweest met Terror die aan eens stuk door bleef brullen, ook bij ons in bed. Vanmorgen om half zes weer op. pffff er zijn momenten dat ik denk "waaaarom leek het me ookalweer leuk om kinderen te hebben "
Goed nieuws !!!!!! A kan ws toch naar B voor een behandeling van minimaal 2 jaar, dus met een beetje geluk kan ik dan diverse bezems makkelijker meeten Is dat even leuk ? .
Ik ga uitpuffen
Dag liefjes, sorry at ik even zo ego post
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 19 februari 2010 om 18:37
Oh ik gebruik ook twee handdoeken. 1 voor mijn haar en 1 om af te drogen. Een kleine dus en een grote. Op de kleine waar ik mijn haar mee heb afgedroogd ga ik staan na het douchen.
Maar toen mijn zoon nog thuis was snapte ik ook niet waar hij drie handdoeken voor nodig had. 't Is dus wel bekend.
En nee het kabinet is nog niet gevallen en het kan wel laat worden. Ben benieuwd. Er gebeurt veel daar.
Ocharm Boro zieke zeikende kinderen zijn niet leuk.
Ik stond er altijd van te kijken dat Nien nooit maar dan ook nooit klaagde. Maar dat is ernstig zieke kinderen eigen denk ik. Heb je inmiddels al een beetje kunnen bijslapen?
Dat zou geweldig zijn als A naar B kan. Lekker dichtbij.
Ik hoop met je mee.
Maar toen mijn zoon nog thuis was snapte ik ook niet waar hij drie handdoeken voor nodig had. 't Is dus wel bekend.
En nee het kabinet is nog niet gevallen en het kan wel laat worden. Ben benieuwd. Er gebeurt veel daar.
Ocharm Boro zieke zeikende kinderen zijn niet leuk.
Ik stond er altijd van te kijken dat Nien nooit maar dan ook nooit klaagde. Maar dat is ernstig zieke kinderen eigen denk ik. Heb je inmiddels al een beetje kunnen bijslapen?
Dat zou geweldig zijn als A naar B kan. Lekker dichtbij.
Ik hoop met je mee.
vrijdag 19 februari 2010 om 18:43
Nog niet Zoeb, wel vanmiddag een half uurtje op de bank getukt, bij vriend op schoot. Maar toen schrok ik wakker van een snurkende Vriend, wassie ook in slaap gevallen
Soms he, soms denk ik dat Terror ook autistisch is.
Neem nou zijn slaapritueel.
In zijn bed ligt een stapel boekjes, netjes opgestapeld (kaarsrecht ) aan het voeteind van zijn bed. De linker kant. Ook links, maar dan bij zijn hoofd liggen 9 auto's , netjes in kaarsrechte rijen van 3 En oh wee je gebeente als er 1 niet recht staat. Dan gaat hij helemaal over zijn toeren ( weet even echt geen andere smily dan die ) .
Net lag hij keihard te krijsen. Kom ik boven, mist hij uit die stapel met 9 boekjes ( Ja, alweer 9 ) 1 boek. Helemaal overstuur. Ik dat boek zoeken. Geef het aan hem. Wordt het boek op de stapel gelegd, en zegt hij: "Zo, nu kan ik lekker slapen".
Deken over de boeken en auto's heen. En hij slaapt.
Brrrrr.
Soms he, soms denk ik dat Terror ook autistisch is.
Neem nou zijn slaapritueel.
In zijn bed ligt een stapel boekjes, netjes opgestapeld (kaarsrecht ) aan het voeteind van zijn bed. De linker kant. Ook links, maar dan bij zijn hoofd liggen 9 auto's , netjes in kaarsrechte rijen van 3 En oh wee je gebeente als er 1 niet recht staat. Dan gaat hij helemaal over zijn toeren ( weet even echt geen andere smily dan die ) .
Net lag hij keihard te krijsen. Kom ik boven, mist hij uit die stapel met 9 boekjes ( Ja, alweer 9 ) 1 boek. Helemaal overstuur. Ik dat boek zoeken. Geef het aan hem. Wordt het boek op de stapel gelegd, en zegt hij: "Zo, nu kan ik lekker slapen".
Deken over de boeken en auto's heen. En hij slaapt.
Brrrrr.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....