Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Mogguh

Ik wou vandaag naar de sauna. En dan zonder reservering, ben benieuwd of me dat gaat lukken.

En verder helegaars niets.
Moggûh lieffies!

Wat een vrolijke boel op het forum met de jarigen. Lief van je Zoeb!

Ik heb gisteren de hele dag aan en met photoshop gewerkt, is er iets niet goed gegaan met het opslaan

Ben een behoorlijk aantal foto's kwijt, die moeten dus overnieuw. En nu maar hopen dat ik nog weet welke bewerkingen ik heb gedaan.

Hoop dat iedereen een lekker dagje heeft met alles wat jullie gaan doen.

Geniet!
Mogguh...

Een voor Druif.

Nou stond ik net mijn dekentje op te vouwen en dacht ik opeens dat we 1609 al een hele tijd niet meer gezien hebben?

1609, meid, waar zit je?

Wij krijgen vandaag visite. Een internetvriendinnetje van oudste.

Die komt helemaal van Texel, dus ook vader en moeder zullen wel aan een bakkie koffie toe zijn.

Ook nog wat boodschappen in huis halen.

Oh, en fijn dat het dus wel mee valt met dat ik een viespeuk ben.

En ik mis Pips ook.

Grrr.....

Fijne dag ladies en Maegdje
Goldie, geweldig, een minimeet van je meis. Goed opgevoed

Zolang je maar never nooit de originelen kwijtraakt, Jonna.

Ik ga maar eens wat actiever worden.
Mogu!

Weer verloren met voetbal,omdat ze najaarskampioen waren zijn ze nu hoger ingedeeld en verliezen dus elke wedstrijd,dat is niet echt leuk.En het was berekoud!In kantine kreeg Ukkie een voetbaltafelstok in zijn oog en dat is al aardig blauw..:(

Vanmiddag oudste 2 naar opa en oma en dan kruip ik even lekker terug mijn bed in.

Gold,een kamer midden in het centrum vind je dat een optie?(....ik zelf eigenlijk niet vandaar) Andere opties hoor ik nog.
Hello!

Zit weer achter de computer want heb gisteren mn werk niet meer afgemaakt en ja..... dan moet je dus op zaterdag gewoon verder. Eigen schuld dikke bult!

Vriend is beneden de gerepareerde keukenmuur aan het schilderen, de was draait.. we zijn reuze nuttig zo

Jonna, balen van die foto's. Maarrr.. komt vast goed hoewel het natuurlijk niet fijn is om het opnieuw te doen.

MissM, hoop dat het lukt om nog een dutje te doen. Gaat het verder eigenlijk goed? Met jou en miniM?

Lekker naar de sauna Fus, moet ik binnenkort ook maar weer eens doen. Echt zoiets wat ik superfijn vind maar bijna nooit doe.

Geniet van de dag allemaal! Hier schijnt zowaar een zonnetje dus wie weet.. misschien ligt de lente op de loer??
Slapen lukte niet meer, maar ik heb lekker in bed een boek gelezen

Gelf, fijn dat alles weer gemaakt is, dan kun je nu beginnen met puinruimen.

Boro, dat is goed nieuws zeg! Hoera!

Fuss, een plankje blauw schilderen?

hier is al een was gedaan, de droger draait.

Nu ook even de vaatwasser aan, en even stofzuigen.
Jippieajee. Nog 4 dozen uitzoeken op zolder en ik ben klaar.

Wat een zee van ruimte heb ik opeens. Heerlijk gewoonweg. Het werd wel tijd, maar door de zooi had ik er helemaal geen zin in. Als ik iets moest hebben moest ik zoeken en over een hele berg dingen heen stappen. Nu zijn er zo'n 15 vuilniszakken (blauwe, jeweetwel van die grote) rommel weg en wel 10 zakken oude kleren. En de dozen oud papier niet te vergeten.

Zo af en toe moest ik er weg, want dan kon ik het even niet meer aanzien. Maar nu het bijna klaar is, is het een zaligheid. Even pauze nu en dan subiet die laatste dozen doen. En dan is het klaar. Zalig zalig zalig.
quote:rainz schreef op 20 februari 2010 @ 08:47:

En dan ook direct anti-klitspray kopen voor dochter want die wordt iedere ochtend wakker met een viltplek in haar haar.

Dat heeft Troela ook.

Tegenwoordig gaat zij slapen met een staart in haar haar, dat helpt een boel.

En als je anti-klit koopt: Die van het kruitvatmerk is met zo goed als de duurdere merken.
Zoeb, ik kan me er iets bij voorstellen.

Je had een 'voor' en 'na' foto moeten maken
Coe, ik zal straks eens informeren in welke wijk van B haar school staat, da's misschien wel zo handig?
Ik krijg helemaal zin om op te ruimen als ik Zoeb lees
Het werkt bijna aanstekelijk ja...maar jammer genoeg niet helemaal.

*zei zij met laptop op schoot, een bak thee en een Zeeuwsche Bolus binnen handbereik. Mjammie *
Maar ik ben mooi klaar daar boven. Nog even stofzuigen en het is weer netjes en ik heb weer zeeën van ruimte om te verzamelen. Niet dus. Ik had wel plaats om een extra lijntje te spannen om dekbedhoezen op te drogen. Heerlijk hoor zo'n opgeruimde zolder.

Ik heb een doos apart gezet met alle ziekenhuisdingen van Nienke. Behandelprotocollen en uitslagen. Wil nog ooit eens een boek schrijven over die periode en dan heb ik die nodig.

Zo lekker Gold Bolussen. Miss M Ben je al begonnen?

Jammer ja van die voor en na foto. Maar je was je rot geschrokken van die voor foto ben ik bang.
Goed bezig Zoeb

Wij hier vandaag ook. Wat is dat toch lekker he? We zien opeens schot in de werkzaamheden komen.

Gelf, fijn dat de keuken weer opschiet en gewoon water is ook fijn he?

Jonna, is het nog gelukt?

Lijstje van vandaag:

was ophangen (babywasje )

- was drogen (luiers )

- nog meer wassen -->> ga ik zo doen.

- nog meer drogen--->> doe ik daarna

- boodschappen

- kast in elkaar zetten met door Lief

- babykamer ontruimen

- werken -->> ga ik zo doen

- plank blauw schilderen in babykamer

- vaatwasser inruimen

En dan nog:

- kast inruimen

- spiegel op babykamer opgehangen

- heleboel dozen uitgezocht en leeggeruimd

- commodekastje opgehangen in babykamer

- lijstjes opgehangen in babykamer

- grote foto opgehangen in hal

- gekookt

- voetbalplaatjes gesorteerd en geplakt

Heerlijk zo'n lijst die af is.

Oh ja, en de babykamer was al grotendeels blauw, dus daar borduren we op voort. Geen aanwijzing dus

De mannen zijn naar de voetbal, ik zit hier heerlijk met de radio aan op mijn gemakje. Wat kan ik daar toch van genieten. Moet alleen straks Zoon nog even oppikken bij NAC, dan kan Lief nog een biertje pakken daarzo

Maar nu eerst even aan het werk, stel het heel de vakantie al uit
Wow, wat een lijst, Fussie..

Jonna, gelukt met de foto's? Balen zeg...

Wij hebben de babykamer afgemaakt vandaag. Jeuh... Nu zit ik uit te blussen op de bank.
Coe, ik stuur je even een mail. Ivm kamer zoektocht.
Wat leuk al die babykamers Vond dat zo'n fijn,veilig gevoel.

voor jullie die zo hard gewerkt hebben!Ik heb nog steeds niet veel gedaan,had deze week 1 dag een opkikker maar was van korte duur

Heb me wel voorgenomen om morgen te gaan beginnen met bezemen..
Coe, het loopt niet weg. Een weekje wat minder doen mag best eens hoor!!!!
Helleu!

Ik heb vandaag geen moer gedaan.

Ben om half 9 de deur uit gegaan en stapte om kwart voor 8 vanavond weer binnen.

We hadden een meet met de 100 plussers, was weer gezellig.

Morgen moet ik wel bezemen anders wordt niets meer hier.

Nu bankhangen en niets doen.

Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Het was me een partij lekker in de sauna

Wel ongeveer net zo lang onderweg geweest als dat ik daar was, dat zal een volgende keer slimmer moeten.

Coebergh, wat ik me zo in de bus afvroeg (je moet toch wat): ben je helemaal opgelucht dat je je operatie hebt gedaan en helemaal klachtenvrij?

Goldie, voor een studente (en dat is je dochter volgend jaar) is een kamer midden in het centrum natuurlijk hartstikke gaaf
Goedzo Mamz!

Volgende keer gewoon langer gaan!
Nikki, denk aan je hart he? Mensenkinderen, jullie hebben wel bezoek he, daar bij de 100+

Lekker Mamz, sauna-en. Heb ook al echt zin in morgen. Waar ben je geweest?

Druifje, hoe ziet de kamer eruit? Wordt de baby nu volgende week al gehaald?

Ben nog aan het werk. Wat is het af en toe toch heerlijk om alleen thuis te zijn! Oke, Zoon ligt intussen op bed maar toch, het is wel zalig rustig Al mis ik Lief dan wel enorm
Ik kan er niets aan doe Fuss, die meetings maken het slechte in mij los!

Wat vind jij van dubbel nicken dan?

Dat hebben we daar al zo vaak gehad. Zo irritant!

Lekker ook al naar de sauna, moet ik weer eens doen!

Jammer dat ze verloren hè?
Ik ben in Tilburg geweest, bij de thermen. Weet jij een goede dichterbij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven