Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Boro, ik vind het hartstikke fijn dat je naar B komt (alleen blijf ik erbij dat ik het voor A echt geen pan vind dat hij na twee jaar weer ergens anders naartoe moet).

Ik hoop voor je dat Terror een copycat van A is. En anders dat autisme zonder mcdd wel meevalt. Zie je iets van autigedrag in je vriend?
Haai Lieffies.

Dan ben ik ook een beetje autistisch Boro.

Niet dat ik met een stapel boeken in bed slaap.

Maar niemand moet hier iets andersom neer zetten ofzo, dan word ik helemaal kriegelig.

Nog gekker word ik van geluid. Onverwachts geluid, ik haat het.

Vandaag weer lekker lang gewerk, morgen vrij!!!

Ik heb de Big Bazaar ook gezien Goldie, zit tegenover de winkel waar ik heb gewerkt afgelopen dagen.

Het waren van die lange dagen omdat het een nieuwe winkel is, we moesten het inrichten en vullen.

Leuk werk, maar zwaar.........................................

Fuss, wat fijn dat jullie Skippy hebben gezien!

Lekker High Tea Zoeb, kunnen wij niet eens zoiets doen!

Lekker gewoon thuis douchen Gelf!

Deuren die sluiten lijken me ook zo leuk.

Ik doe vandaag weer een poging tot vroeg slapen, morgen meeten met de 100+ dames.

Gister werd het toch nog laat.

Nu niet, hoop ik!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
He Bor...Zwaaiiii

Zieke,zeikende kinderen zijn niet leuk!Dikke vette punt!

Wel leuk dat A waarschijnlijk toch naar B komt!!Ik mail je daar nog wel over....heb al hele plannen in mijn hoofd

Verjaardag viel mee...schoonzus staat op knappen,is zwanger,moet nog 2weken dus spannend!Het word een nichtje,dat weten we al.Heb gevraagd om mij niet te bellen als de bevalling begint...met babyN nog heel vers in mijn gedachten lijkt dat mij voor mijn eigen zenuwen beter.

Nu nog even een uurtje werken(beetje invoerwerk en dan op tijd naar mijn bedje.
In Vriend zie ik niets van autisme, maaahaaar... in zijn familie is wel wat te vinden qua autistische trekken. Nou zijn dat inmiddels allemaal volwassen mannen, die niet gediagnostiseerd zijn, maar toch.

Ik heb het al vaker geschreven dat ik me wel eens zorgen maak om hem. Op een topic van mij ooit kwamen toen gelukkig nog aardig wat moeders vertellen dat zij peuters hadden met rituelen tot in het bizarre aan toe.

Ik wacht rustig af. In augustus gaat hij naar school, school kent onze situatie van binnen en van buiten dus ik neem aan dat Terror goed in de gaten gehouden wordt. Dat hebben ze bij Tut ook gedaan. Die had wat negatieve aandacht vraag dingen.

School is daar zo goed op ingesprongen ( ik huil gewoon als ik het schrijf ) door haar wat extra positieve aandacht te geven, dat dat helemaal weg is.

Zooo fijn die school. Gewoon omdat ze wisten dat de andere kinderen er wel eens bij-inschoten ivm A. ( En omdat ik me daar niet schuldig om mocht voelen )

Anyway ...

De reden dat A van plek naar plek gaat is omdat er in zijn leeftijds groep geen longstay facility is in NL. Dus ook al zou iedereen hem gelijk vast willen opnemen, dat kan niet. ( En ja, dat is natuurlijk belachelijk ) het langste is 2 jaar. In B. ( daarom alleen al was het zo belangrijk dat hij daar heen zou gaan ) Als hij in B klaar is, dan is hij -bijna- 12 en vanaf die leeftijd zijn er wel instellingen die kinderen voor altijd opnemen.

tegen die tijd zullen we dus ws verhuizen van Papetown naar de plek waar A gaat wonen. ( Het meeste is in het oosten des lands. We denken heel voorzichtig aan DL net over de grens. veel ruimte voor weinig geld enzo )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jee, gaan we ineens met zijn allen schrijven
Toch knap dat mijn pa in een telefoongesprek van 5 minuten, mijn humeur tot een nulpunt weet te brengen...
Hè Druifje toch!

Wat klote zeg!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:druifje76 schreef op 19 februari 2010 @ 21:29:

Toch knap dat mijn pa in een telefoongesprek van 5 minuten, mijn humeur tot een nulpunt weet te brengen...

Das niet fijn !

Wil je er over spuien ? Of is het te privé ?
quote:coeberghmetijs schreef op 19 februari 2010 @ 21:26:

He Bor...Zwaaiiii

Zieke,zeikende kinderen zijn niet leuk!Dikke vette punt!

Wel leuk dat A waarschijnlijk toch naar B komt!!Ik mail je daar nog wel over....heb al hele plannen in mijn hoofd

Verjaardag viel mee...schoonzus staat op knappen,is zwanger,moet nog 2weken dus spannend!Het word een nichtje,dat weten we al.Heb gevraagd om mij niet te bellen als de bevalling begint...met babyN nog heel vers in mijn gedachten lijkt dat mij voor mijn eigen zenuwen beter.

Nu nog even een uurtje werken(beetje invoerwerk en dan op tijd naar mijn bedje.

Ik ook ja Grappig is dat .

ik zag "ons" met zijn allen A halen om te gaan wandelen, of voor of nadat ik naar hem ga, bij een van jullie "op de koffie".

Met mamz had ik al hele minimeets in gedachte omdat zij daar ook komt Of dat mensen gewoon zomaar A een knuffel gingen brengen ( ja ik sla wat door ) omdat ze toch toevallig in de instelling waren.

Oh meiden, wat zou ik het onnoemelijk fijn vinden als hij daar terecht komt. Heel egoïstisch ook voor mezelf, met een groot deel van jullie in de buurt. Alleen het idee dat jullie daar ook "ergens" in de buurt wonen.

Gewoon eindelijk eens Goed Nieuws.
Mijn ouders zijn 6 jaar geleden, na een huwelijk van 32 jaar, gescheiden. Al 6 jaar wijst hij naar mijn moeder... maar zij deed dit, en zij deed dat. Ik had geen leven met haar etc. etc. Mijn vader zal nooit, nooit eens de fout bij zichzelf zoeken.. of zijn eigen aandeel in het verhaal eens onder de loep nemen. En omdat ik dit niet reeel vindt, heb ik niet vaak contact met hem. Af en toe bellen we eens. Af en toe komen we bij elkaar thuis.

We hadden elkaar sinds kerst niet meer gesproken, dus had hem wel wat bij te praten over mijn zwangerschap en de mogelijke problemen rondom de bevalling. Oh oh oh, zegtie en begon praktisch meteen over de kaasgroothandel van mijn man.... Hij vroeg niets, zei niets.

En het is de zoveelste keer dat ik het laat gebeuren... het stelt me teleur, het maakt me verdrietig. En ik weet dat hij zo is en toch is het weer gebeurd... Ik trap er altijd weer in.
quote:borodini schreef op 19 februari 2010 @ 21:28:

We denken heel voorzichtig aan DL net over de grens. veel ruimte voor weinig geld enzo ) Doen!
Verdorie Druif wat naar. Zo ongeïnteresseerd in je kindje. Het is toch ook zijn kleinkind daar mag hij wel wat leuker in zijn en wat aandacht aan besteden. Kan me voorstellen dat je dan weer teleurgesteld bent. Misschien moet je er eens geen energie meer in steken. Hoe moeilijk het ook is want het is natuurlijk wel je vader. Moeilijk hoor.

Wat klink je enthousiast Borretje als A naar B gaat. Lijkt me ook geweldig voor jou. Het zijn tenslotte meer dan virtuele vriendinnen hier. Zo'n stelletje fijne meiden (en dat ene Maegdje) zitten hier. Schatten die ik niet meer zou willen missen. Wat een fijne school waar Tut op zit. Geweldig zeg dat ze haar zo op hebben gevangen. En het is toch ook zo dat jij je er niet schuldig om mag voelen, want dat is helemaal niet nodig. Al kan ik me dat wel levendig voorstellen. Ik heb daar ook heel lang een schuldgevoel over gehad, maar mijn knullen zeggen nu dat het niet anders kon en dat ze blij zijn dat Nien alles heeft gekregen wat nodig was. Zo fijn als ze dat zeggen, want ik zat er ook echt mee en het werd van een muizenkeuteltje een olifantendrol om het maar eens cru te zeggen. Het zat in mijn kop en ik kon het niet meer kwijt raken en ik ging me steeds schuldiger voelen. Jou kinderen weten dat ook. Ze voelen dat. Maar je bent zo'n schat van een mamma. Dat kan niet anders.

Coetje fijn dat de verjaardag meeviel. Kan me voorstellen dat je alleen goed nieuws wilt horen en je moet er weer vertrouwen in krijgen dat het maar zo weinig slecht afloopt.

Nikki wat een leuk idee. Higt Teayen met zijn allen.

Wij zijn gewoon bij Intratuin geweest en het was heel fijn en gezellig. En lekker. We kregen het niet eens op. En wat je niet op kon mocht je meenemen. Zo leuk vind ik dat. Een aardig meisje ook dat het deed. Leuke jonge meid.

En het kostte maar ¤12.50 p.p. Dat viel al helemaal mee en we doen het nog eens over. Het was echt leuk om eens te doen. Wij hebben ook een theetuin in ons dorp, maar die is nu alleen in het weekend open. Die is nog veel leuker volgens vriendin. Meer Engels. Maar ik vond deze al super.

Ik heb net nog maar even de bedden opgemaakt.

Ja we hebben nog steeds lichtelijk een latrelatie. Manlief slaapt nog alleen en ik dus ook. Hij slaapt nog steeds slecht en is bang dat ik wakker wordt van hem en andersom. We hebben laatst nog eens geprobeerd samen in een bed maar het ging nog niet. Nu kruip ik in het weekend 's morgens maar bij hem in dat kleine bedje. Wel knus.
Druifje, ik kan me voorstellen dat dat nog extra pijn doet als je je lieve moeder ook niet meer bij je hebt

Boro, tenzij A binnen een week of zo naar B gaat ben ik niet meer toevallig op de instelling. Oudste stopt met een week of drie met zijn therapie. Maar ik woon zo kortbij met de bus dat A en jij van harte welkom zijn om te spelen met die van mij op een woensdag of zaterdagmiddag (en dan is een maar zo alleen dus een gewoonte ervan maken lijkt me leuker).

Laatste 'shortstay' is wel een fijn vooruitzicht voor je.
quote:Sarah Scott schreef op 19 februari 2010 @ 22:22:

[...]

Doen! Dat zou gezellig zijn he sarah Reken maar dat ik je dan kom opzoeken
Daar hou ik je aan!
Ohhhhh nu snap ik waarom Saar zo enthousiast reageerde.

Het kwartje viel wat laat.
(T'is ook al bijna 11 uur! )
Lol Saar. Zo laat op de avond nog.

In D heb je inderdaad nog leuke huizen voor een leuke prijs. Een paar collega's van mij zijn er ook gaan wonen in een kast van een huis.

Bor waar gaat A naar het Oosten? Of wil je dat hier niet neerzetten.
waarom woon ik nu weer niet in B maar in mijn eentje hier in A

Zieke kinderen zijn nooit leuk, Maar echo's en zwangerschaps verlof wel dus lekker genieten dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh!

En tot straks, eerst nog even een dutje(als dat lukt)
Het is kabinet is geloof ik gevallen. Nou ja daar kon je op wachten natuurlijk.
Mogguh trouwens.
Goedemorgen dames!

Boro, voor jou even een flinke , gewoon omdat ik je zo lief vindt!

En druifje, voor jou ook een .

Straks even het dorp in hier, de kinderen krijgen het voor elkaar om de niet-breekbare borden te breken. Nieuwe borden kopen voor de kinderen dus. En dan ook direct anti-klitspray kopen voor dochter want die wordt iedere ochtend wakker met een viltplek in haar haar.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen

Van A naar Beter dus Boor Leuk, gaan we meeten?

Druif, wat naar Hoe is et eigenlijk met je kindjes, verheugen ze zich al op de baby? En weten zij al wat het wordt?

Knappe kinders heb je Rainz

Hier vandaag weer wat te doen:

- was ophangen (babywasje )

- was drogen (luiers )

- nog meer wassen

- nog meer drogen

- boodschappen

- kast in elkaar zetten met Lief

- babykamer ontruimen

- werken

- plank blauw schilderen in babykamer

- vaatwasser inruimen

- vast nog wel iets

Het lijkt weer heel veel maar vandaag kan ik het samen met Lief doen

Morgen gaan we met het gezin naar de sauna. Oh, dus op het lijstje staat dat ik nog even moet reserveren

fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven