Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Hmz, nee Mamz, maar die is idd lastig met openbaar vervoer denk ik. Wel een fijne Vroeger zat er een op steenworp afstand van je, was lekker makkelijk.

Nikki, heb steeds de neiging om me ermee te bemoeien. Hoe groot is het bord voor iemand haar hoofd?

En dubbelnicken is irritant. Of wees eerlijk en zeg dat je niet wilt dat de buurvrouw ziet dat je dik bent

Tja, verloren. Ik moet zeggen, sinds ik niet meer ga ben ik minder geinteresseerd.

Pfff, zit nog te werken maar geen zin meeeeeeerrrrr.....
Ga lekker naar bed dan!

Ga ik ook doen, ben helemaal gaar.

En laat ze lekker daar op 100+, ik ben lekker bezig samen met Elle.

Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Vandaag is het 15 jaar geleden dat Nienke overleed.

Het blijft een nare dag vol herinneringen. Ik heb een mooie bak met voorjaarsbloemen gemaakt. Die gaan we haar morgen met zijn allen brengen. Beetje kleur op haar grafje in deze sombere dagen.

Ik ben nog op, want ik heb vol spanning naar het schaatsen gekeken. We hebben weer goud. Mark Tuitert heeft super gereden. Maar pffft wat was het spannend op het laatst.
Lieve Zoeb, een hele dikke op deze rotdag .
Zoeb....

En ook voor je man en kinderen natuurlijk

Zoeb, mooi die voorjaarsbloemen! Nienke zit als een hele mooie engel van boven alles te aanschouwen en strooit kusjes naar jullie!
We zitten even naar de gouden race van Tuitert te kijken via internet. Wat een mooie race! En wat een blije Tuitert! Prachtig!

Waar hebben jullie het allemaal over vannacht? Dubbelnicken op het 100+? En sinds je niet meer gaat Fus? Nou ja....ben gewoon helemaal niet nieuwsgierig hoor

Mamz, het is dus toch gelukt zonder reservering. Lekker he, sauna? Ik wil ook weer, maar mag nog niet want het wondje is nog niet dicht.

Tilburg hoor ik inderdaad ook goeie dingen over, maar iets uit onze richting. Bussloo kunnen we bijna lopend doen.

Wij gaan vandaag weer lekker weinig doen:

* zusje bellen

* photoshoppen

* foto's op DVD zetten

* foto's op externe harde schijf

* werkgerelateerde foto's

* deurstopper

* kattenbakken verschonen

* MKB tankpas aanvragen

* belastingformulieren versturen

Kunnen we zittend op de bank doen, dus moe zullen we er niet van worden

En het is een gecombineerde lijst.

Gisteren bezig geweest om de foto's opnieuw te doen en dat is wel gelukt, maar net niet zoals ze waren. Ik ben er tevreden over, das belangrijker.

Geniet!
goedemorgen lieverds

Ik kom zoeb even eens stevige knuffel brengen

Nu er vandoor, want wij hebben een date met een andere forummer.

Tot morgen liever dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Moggû,

We gaan een strenger deurbeleid houden bij 100+.

We zijn het gezeik zat!

Race van Tuitert was super, zo gaaf voor hem!

Zoeb, ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen deze moeilijke dagen.

Kan geen plaatjes plakken dus alleen een en een van mij.

Ik ga hardlopen en naar een verjaardag vandaag en ik wil sushi eten vanavond.

Tot later!

Ik heb de laatste pagina gelezen, maar jullie zijn niet echt lief

Is het zo erg? En wie is dan die MvKenweetikveul?

En ik wilde nog wel mee komen schrijven omdat ik aangekomen ben, maar ik zie er van af. Van dat schrijven dan he? Ik heb een teer zieltje enzo

En ik mis Hips ook!!
Als je lief bent zou je misschien mee mogen doen, maar we zijn het zat dat 'iedereen' maar komt binnen vallen.

Er zijn zat andere afvaltopics voor zeikertjes!
Zoeb, heel heel veel knuffels voor jou! Ik denk aan je.
Zoeb,voor jou en je dierbaren veel sterkte voor deze moeilijke dagen!

Wij gaan naar de kinderboerderij vandaag en nog een rondje in het bos wandelen.Wordt mijn hoofd zo lekker leeg van!
Dank je wel jullie schatten.

Ik ga douchen. We krijgen straks een hoop visite. Ben net wakker. Beet je laat geworden door het schaatsen.

Rare dag is het altijd. Wel fijn dat het nu op zondag is.

Is toch net een beetje fijner.

Liefs Zoeb
Zoeb
Ze zou nu een hele grote meid zijn. Lukt het je ook, om haar als volwassene te 'zien', waar ze dan ook is?

Nog maar een want woorden schieten ver te kort.

Vandaag heel rustig aan hier (nog rustiger dan in de sauna?)

Twee van de kinderen gaan samen met hun pleegjes ergens naartoe, en dat is leuk, vooral voor Muis, die zo graag iets samen wilde doen..
Goedemorgen allemaal.

Zoeb, ik knuffel je hier ook even hoor:

Denk aan je.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Nee Mamz, soms vraag ik me wel eens af hoe ze geworden zou zijn. Maar ze is 11 jaar gebleven. Ik kan haar niet als een volwassene zien. Ze wilde altijd dokter worden. Andere kinderen met kanker helpen en echt, ze had er de capaciteiten voor.

Hear juf zei het altijd zo mooi. "Wat een talent is er in Nienke verloren gegaan".

Ach ja. Herinneringen.

Ik ga even naar het grafje. De bloemen erop zetten. Meestal ben ik de laatste. Staat het al vol als ik kom. Fijn is dat wel. Na 15 jaar denken ze nog aan haar.

Vanmiddag gaan we met de hele bups.
Jouw verdriet heeft zijn weerslag... hier de tranen, omdat het het ergste is wat een mama kan overkomen...
Is ook een stomme vraag. Mijn kinderen die weg zijn zijn in mijn gedachten ook nog net zoals toen ik ze het laatst zag. Ik weet wel dat ze inmiddels groter zijn, en heel andere dingen doen, maar een voorstelling ervan maken is way beyond.
Ik heb zo'n leuke brief opengemaakt gisterenavond: mijn krediet bij de GKB is afgelost

Heb nu alleen nog wat met de belastingdienst van doen en dan ben ik schuldenvrij. Yeah

En nu ga ik iets doen, want ben tegen mezelf aan het kletsen.
Mamz, je kinderen die weg zijn?
Dat is een mooi vooruitzicht Mamz,schuldenvrij.Het vreet aan je.Is iig bij mij wel het geval.Maar goed,ik heb nu echt overzicht,nog zo'n 3 jaar afbetalen.En mocht ex ooit terug komen in NL dan verhaal ik het op hem!Gnagna!

Druif Voor jou ook een virtuele knuffel!
Mamz?
Lieve Zoeb, ik denk ook aan je vandaag.. mooi dat je bloemen bij haar gaat neerzetten. Heel veel sterkte vandaag! Kunnen je man en jij dit een beetje delen samen?

Mamz, wil je vertellen over je kinderen die weg zijn? Of ben ik nu heel onattent en had ik dat allang kunnen/moeten weten?

Hier vandaag:

eindelijk werk afmaken

verder met puinruimen voor zover dat kan

boodschappen doen

koken

lekker op de bank!!

Zoeb, ik hoop dat de zon bij je schijnt vandaag....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven