Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zondag 1 augustus 2010 om 12:15
quote:Miss Moneypenny schreef op 01 augustus 2010 @ 12:07:
Ik snap ook niet waarom iedereen altijd maar aan het eten en drinken is. En dan vraagt iedereen zich ook nog af hoe het komt dat ze te dik zijn. Tsja.
Ja dat hè, ik ben ook veel te zwaar, maar kan best zonder hoor.
Ook heel goed met, dat wel..................
Ik snap ook niet waarom iedereen altijd maar aan het eten en drinken is. En dan vraagt iedereen zich ook nog af hoe het komt dat ze te dik zijn. Tsja.
Ja dat hè, ik ben ook veel te zwaar, maar kan best zonder hoor.
Ook heel goed met, dat wel..................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 1 augustus 2010 om 12:48
Lijstje voor vandaag;
- laatste dingen in camper pakken (boeken, handdoeken, regenkleding en medicijntasje controleren)
- huis vakantieklaar maken:
* woonkamer opruimen
* woonkamer soppen
* benedenverdieping stofzuigen
* keuken opruimen en soppen
* wc poetsen
* slaapkamer opruimen
* doekie door badkamer halen
* 2e slaapkamer checken en opruimen
* boven alles stofzuigen
* huis eens extra nalopen op spinnenwebben aan het plafond en dergelijke, die vergeet ik nogal makkelijk
* niet te vergeten; PLANTEN WATER GEVEN (kreng hangt nogal slap)
Zo. Al een eindje op weg, toch?
Was is ook weggewerkt, laatste paar dingetjes hangen te drogen.
Ik ga morgen weg, en waarheen had ik al 100 keer getypt toch?
Naar de Moezel dus.
Ik vind dat ook bloedirritant trouwens, altijd en overal maar moeten vreten en drinken. Vroegah haalde je het niet in je hoofd om te eten of drinken tijdens een college. Toen kwamen ineens overal de flesjes water op de banken te staan. Blijkbaar ook al op de middelbare school?! Nu is het al normaal dat je tijdens een les een evergreen of andere koek naar binnen snaait.
Och, ik vind sowieso dat de Nederlandse mentaliteit steeds harder naar de klote gaat.... Wat een asociaal teringvolk zijn we aan het worden zeg. Jammer.
En nu weer verder!!
- laatste dingen in camper pakken (boeken, handdoeken, regenkleding en medicijntasje controleren)
* woonkamer opruimen
* woonkamer soppen
* wc poetsen
* slaapkamer opruimen
* boven alles stofzuigen
* huis eens extra nalopen op spinnenwebben aan het plafond en dergelijke, die vergeet ik nogal makkelijk
Zo. Al een eindje op weg, toch?
Was is ook weggewerkt, laatste paar dingetjes hangen te drogen.
Ik ga morgen weg, en waarheen had ik al 100 keer getypt toch?
Naar de Moezel dus.
Ik vind dat ook bloedirritant trouwens, altijd en overal maar moeten vreten en drinken. Vroegah haalde je het niet in je hoofd om te eten of drinken tijdens een college. Toen kwamen ineens overal de flesjes water op de banken te staan. Blijkbaar ook al op de middelbare school?! Nu is het al normaal dat je tijdens een les een evergreen of andere koek naar binnen snaait.
Och, ik vind sowieso dat de Nederlandse mentaliteit steeds harder naar de klote gaat.... Wat een asociaal teringvolk zijn we aan het worden zeg. Jammer.
En nu weer verder!!
668, the neighbour of the Beast
zondag 1 augustus 2010 om 13:00
Ik vind ook dat je altijd en overal mensen ziet eten tegenwoordig. Vroeger namen wij ook altijd eten en drinken mee naar Drievliet. Lopend en het was een kolere eind lopen. En ik moest altijd een hele rits broertjes en zusjes meenemen, dus ik sjouwde me te pleuris. Vandaar ook dat ik liefst niks meer meeneem. Alleen water voor onderweg. Of we moeten in een bus naar Frankrijk zitten en die stopt meestal maar één keer. Dan neem ik altijd bergen eten mee. dat is een tic geloof ik.
zondag 1 augustus 2010 om 13:52
Lijstje voor vandaag;
* woonkamer opruimen
* woonkamer soppen
* wc poetsen
* slaapkamer opruimen
* boven alles stofzuigen
* woonkamer opruimen
* woonkamer soppen
* wc poetsen
* slaapkamer opruimen
* boven alles stofzuigen
zondag 1 augustus 2010 om 15:28
zondag 1 augustus 2010 om 16:44
Ik ben er ook nog, maar ik ben druk met vakantie vieren
Is Ixsje al een beetje opgeknapt Yonna?
Ettert wond nu niet meer Coe?
Al gebadderd en ge- AHd, Nikki?
Ik lees dus wel met een half oog mee om bij te blijven maar voor zelf reageren weinig tijd en puf.
Vandaag een lekker rit gemaakt in de cabrio en lekker op een terras geluncht.
Geen kinderen bij (eentje uit logeren en eentje aan het werk) dus erg relaxed.
Bij terugkomst wel even mijn autootje volgetankt 'op het Bels' en wat noodzakelijke boodschappen ingeslagen (Wat een genot dat hier de AH iedere dag open is .)
Straks kookt Goldman en vanavond kijken wij met z'n allen (Ik voor de tigste keer) Shawshank Redamption. Ik ben een beetje verliefd op Morgan Freeman .
Zo. Toch nog een stukkie getypt. Nu zwaai ik weer.
Toedels allemaal!
Oh, en morgen alsjeblieft allemaal duimen om 9 uur?
Dan rijdt Oudste weer af!
zondag 1 augustus 2010 om 17:01
Schoonouders op bezoek gehad dus verder niet veel aan het lijstje toe gekomen. Wel de afwas nog gedaan en ik dénk dat op boeken na alles ingepakt is.
Dus het zou goed moeten komen.
Zo nog even de wc poetsen en een doekie door de badkamer en dan vind ik het mooi geweest.
Dus het zou goed moeten komen.
Zo nog even de wc poetsen en een doekie door de badkamer en dan vind ik het mooi geweest.
zondag 1 augustus 2010 om 17:47
Dankuuuu!
Ik ga maar eens koken. Ik ga vanavond uit eten, dus dan neem ik wel zelf mijn chili con carne mee natuurlijk. Anders moet ik een hoofdgerecht kopen en da's veel te duur.
Dus ik bestel stokbrood met kruidenboter straks, dan halen we de chili tevoorschijn en misschien nemen we na nog wel een kopje thee.
Ik ga maar eens koken. Ik ga vanavond uit eten, dus dan neem ik wel zelf mijn chili con carne mee natuurlijk. Anders moet ik een hoofdgerecht kopen en da's veel te duur.
Dus ik bestel stokbrood met kruidenboter straks, dan halen we de chili tevoorschijn en misschien nemen we na nog wel een kopje thee.
zondag 1 augustus 2010 om 17:55
Ja, ik ben ook schoon inmiddels! Badkamer ook, ik stond daar toch...............
Rosé had ik zelf gekocht en de aardbeien stonde op tafel toen ik gisteravond thuis kwam.Ik denk dat ze van mijn schoonouders komen, ze zijn lekker. Maar veel, we moeten echt door eten.
Ik ben de deur niet uit geweest, Sportman doet het maar met zijn afgekloven pizza van gisteren, hij eet brood met een eitje of hij gaat iets bestellen.
De keuze is reuze hier!
Goed idee Marels, hoofdgerechten zijn zo duur!
Wel je eigen theezakje menenemen hè? Of wat extra zakjes uit de doos jatten, kan ook.
Ik verschoon ons bed ook niet elke week hoor, om de week. Dat vind ik vaak genoeg, wij liggen er alleen maar in, verder niemand.
Rosé had ik zelf gekocht en de aardbeien stonde op tafel toen ik gisteravond thuis kwam.Ik denk dat ze van mijn schoonouders komen, ze zijn lekker. Maar veel, we moeten echt door eten.
Ik ben de deur niet uit geweest, Sportman doet het maar met zijn afgekloven pizza van gisteren, hij eet brood met een eitje of hij gaat iets bestellen.
De keuze is reuze hier!
Goed idee Marels, hoofdgerechten zijn zo duur!
Wel je eigen theezakje menenemen hè? Of wat extra zakjes uit de doos jatten, kan ook.
Ik verschoon ons bed ook niet elke week hoor, om de week. Dat vind ik vaak genoeg, wij liggen er alleen maar in, verder niemand.
zondag 1 augustus 2010 om 19:08
Wij hebben een rondje natuur en bos gefietst.Toen we eenmaal op het terras aankwamen heb ik de pakjes capri-sonne tevoorschijn getoverd,voor de kinderen een broodje met gebakken ei en voor ons had ik koffie met een stukje boterkoek bij.Ook nog dankbaar gebruik gemaakt van de toiletten aldaar.
We hebben een leuk rondje gemaakt en ons op terras vol zitten stoppen met tapas en wijn
We hebben een leuk rondje gemaakt en ons op terras vol zitten stoppen met tapas en wijn
zondag 1 augustus 2010 om 19:14
quote:coeberghmetijs schreef op 01 augustus 2010 @ 19:10:
Je hebt het verdient Zoebie.
*krijg je nu nog steeds een vibrator?Of zal ik daar voor zorgen
Ik verschoon iedere week mijn bed,soms wel vaker
Daar heb ik helemaal geen tijd voor! Niet voor elke dag seks of elke week het bed verschonen.
Hoedan ook, je krijgt een vibrator Zoeb!
Je hebt het verdient Zoebie.
*krijg je nu nog steeds een vibrator?Of zal ik daar voor zorgen
Ik verschoon iedere week mijn bed,soms wel vaker
Daar heb ik helemaal geen tijd voor! Niet voor elke dag seks of elke week het bed verschonen.
Hoedan ook, je krijgt een vibrator Zoeb!