Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zondag 1 augustus 2010 om 19:22
quote:coeberghmetijs schreef op 01 augustus 2010 @ 19:20:
Wij doen het bijna iedere dag van de week.
Maandag bijna..
Dinsdag bijna..
Woensdag bijna..
Donderdag bijna..
Vrijdag bijna..
Zaterdag bijna..
Zondag bijna..
Sorry,het is de wijn
Ja zo kan ik het ook.
Wijn of geen wijn.
Nee de Viebs zijn eruit en daar maak je me ook helemaal niet eens blij mee. Zie bovenstaande van maandag tot vrijdag. Gaat hier ook zo.
Maandag bijna..
Dinsdag bijna..
Woensdag bijna..
Donderdag bijna..
Vrijdag bijna..
Zaterdag bijna..
Zondag bijna..
Sorry,het is de wijn
Ja zo kan ik het ook.
Wijn of geen wijn.
Nee de Viebs zijn eruit en daar maak je me ook helemaal niet eens blij mee. Zie bovenstaande van maandag tot vrijdag. Gaat hier ook zo.
zondag 1 augustus 2010 om 19:28
quote:coeberghmetijs schreef op 01 augustus 2010 @ 19:20:
Maandag bijna..
Dinsdag bijna..
Woensdag bijna..
Donderdag bijna..
Vrijdag bijna..
Zaterdag bijna..
Zondag bijna..
Sorry,het is de wijn Herkenbaar, man komt net thuis. Ik zal eens even vragen of hij er al bijna klaar voor is.
Maandag bijna..
Dinsdag bijna..
Woensdag bijna..
Donderdag bijna..
Vrijdag bijna..
Zaterdag bijna..
Zondag bijna..
Sorry,het is de wijn Herkenbaar, man komt net thuis. Ik zal eens even vragen of hij er al bijna klaar voor is.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 1 augustus 2010 om 22:35
quote:Marels schreef op 01 augustus 2010 @ 22:30:
Zo, ik denk dat ik een eind klaar ben. Nog een paar dingen voor de kat er in morgen en ik geloof dat we wel weg kunnen. Heb steeds het gevoel dat ik iets vergeet, maar dat heb ik altijd, geloof ik.
Vergeet je magnetron niet, anders heb je zo weinig aan je lekkere kleffe Aldipopcorn.
Hebbie je man al ingepakt?
Zo, ik denk dat ik een eind klaar ben. Nog een paar dingen voor de kat er in morgen en ik geloof dat we wel weg kunnen. Heb steeds het gevoel dat ik iets vergeet, maar dat heb ik altijd, geloof ik.
Vergeet je magnetron niet, anders heb je zo weinig aan je lekkere kleffe Aldipopcorn.
zondag 1 augustus 2010 om 22:35
quote:Marels schreef op 01 augustus 2010 @ 22:30:
zondag 1 augustus 2010 om 22:40
maandag 2 augustus 2010 om 08:05
Moggûh lieffies!
Marels, fijne vakantie!
Zoeb, gefeliciteerd!! En werk ze weer!
Nik, ook maar iets!! Euhm.... sterkte met de pubers!?
Rainz, hoe is het met zoon? En met jou?
Gister zijn ze met Ixsje naar de huisartsenpost geweest, hij had 40.6 koorts. Volgens de huisarts zijn het zijn amandelen en moet hij uitzieken. Vandaag pas ik daar op en niet bij ons.
Geniet!
Marels, fijne vakantie!
Zoeb, gefeliciteerd!! En werk ze weer!
Nik, ook maar iets!! Euhm.... sterkte met de pubers!?
Rainz, hoe is het met zoon? En met jou?
Gister zijn ze met Ixsje naar de huisartsenpost geweest, hij had 40.6 koorts. Volgens de huisarts zijn het zijn amandelen en moet hij uitzieken. Vandaag pas ik daar op en niet bij ons.
Geniet!
maandag 2 augustus 2010 om 08:43
Moggû,
Jammer hè Zoeb dat die vakantie weken zo hard gaan. Succes vandaag.
Dank Yonna, vandaag heb ik maar 1 puber. Een makkie vandaag!
Beterschap voor Ixje.
Ik duim! Succes, ik hoop dat het mooie dag voor Oudste wordt!
Ik ga nog even de laatste was wegruimen en werken.
Adios!
Jammer hè Zoeb dat die vakantie weken zo hard gaan. Succes vandaag.
Dank Yonna, vandaag heb ik maar 1 puber. Een makkie vandaag!
Beterschap voor Ixje.
Ik duim! Succes, ik hoop dat het mooie dag voor Oudste wordt!
Ik ga nog even de laatste was wegruimen en werken.
Adios!
maandag 2 augustus 2010 om 09:32
maandag 2 augustus 2010 om 09:33
Morning!
Gold, ik ben aan t duimen hoor!!
Zoeb, wat goed dat je in de eregalerij staat, en…. Ook zo heel erg ontzettend verdient, je bent een lieverd
Yonna.. arme Ixsje.. zieke kindjes zijn zooo sneu, je kunt ze niet uitleggen wat er is en dat het weer overgaat en zo’n sneu hoopje is gewoon heel zielig. Ik hoop dat hij heel snel beter wordt en weer helemaal lekker zijn eigen gezellige vrolijke zelf is!
Heb jullie wel een beetje gelezen hoor, lekkere melige types haha
Vorige week voelde ik me best heel lekker, weer wat meer energie, stuk vrolijker en positiever en dit weekend… ineens was het weer helemaal over. Zo stom, opeens is alles weer vervelend en moeilijk en hangt die stomme wolk weer boven mijn hoofd..
Ik hoop dat ie weer snel voorbij drijft
Vandaag:
Werken
…… (weet nog niet)
Mooie dag allemaal!!
Gold, ik ben aan t duimen hoor!!
Zoeb, wat goed dat je in de eregalerij staat, en…. Ook zo heel erg ontzettend verdient, je bent een lieverd
Yonna.. arme Ixsje.. zieke kindjes zijn zooo sneu, je kunt ze niet uitleggen wat er is en dat het weer overgaat en zo’n sneu hoopje is gewoon heel zielig. Ik hoop dat hij heel snel beter wordt en weer helemaal lekker zijn eigen gezellige vrolijke zelf is!
Heb jullie wel een beetje gelezen hoor, lekkere melige types haha
Vorige week voelde ik me best heel lekker, weer wat meer energie, stuk vrolijker en positiever en dit weekend… ineens was het weer helemaal over. Zo stom, opeens is alles weer vervelend en moeilijk en hangt die stomme wolk weer boven mijn hoofd..
Ik hoop dat ie weer snel voorbij drijft
Vandaag:
Werken
…… (weet nog niet)
Mooie dag allemaal!!