Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 10 juni 2010 om 21:32
ik was weer thuis, gezellig bij mijn schoonzus, zwager en neefjes geweest en stiekem een nieuwe jurk gekocht (geen liefdesjurk en ook geen oranje)
ik ga morgenochtend de boel oranje maken hier in huis. Maar dat is eigenlijk alleen maar om de VVE te klooien
Fussie, wat een fijne knul heb je toch
ik ga morgenochtend de boel oranje maken hier in huis. Maar dat is eigenlijk alleen maar om de VVE te klooien
Fussie, wat een fijne knul heb je toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 10 juni 2010 om 21:53
Zoeb, die is goed
Ik had een heel klein mini-lijstje maar behalve werken heb ik niks gedaan Kreeg onverwachts bezoek en nu heb ik geen puf (= zin) meer..
Morgen moet ik er dus echt ff tegenaan:
- 2 uurtjes werken;
- dierenarts
- weekboodschappen
- wassen
- bed verschonen
- vaatwasser uit/inruimen & draaien
- rommel opruimen (ik heb zo'n tafel... je weet wel..)
- planten water
- stofzuigen
- dweilen
Aan die laatsts 2 heb ik een enorme hekel en doe ik echt veeeeel te weinig...
Jurken zijn aan mij (nog) niet besteedt maar ik ben eigenlijk van plan om daar eens verandering in te brengen. Maar misschien is zo'n oranje ding toch niet echt handig voor een 'beginneling'
Ik had een heel klein mini-lijstje maar behalve werken heb ik niks gedaan Kreeg onverwachts bezoek en nu heb ik geen puf (= zin) meer..
Morgen moet ik er dus echt ff tegenaan:
- 2 uurtjes werken;
- dierenarts
- weekboodschappen
- wassen
- bed verschonen
- vaatwasser uit/inruimen & draaien
- rommel opruimen (ik heb zo'n tafel... je weet wel..)
- planten water
- stofzuigen
- dweilen
Aan die laatsts 2 heb ik een enorme hekel en doe ik echt veeeeel te weinig...
Jurken zijn aan mij (nog) niet besteedt maar ik ben eigenlijk van plan om daar eens verandering in te brengen. Maar misschien is zo'n oranje ding toch niet echt handig voor een 'beginneling'
donderdag 10 juni 2010 om 21:57
Helleu.
Ik vlieg even binnen met wederom een egopost. Het is hier gewoon Zo Vreselijk Druk dat ik echt niet meer weet waar ik tijd vandaan moet halen.
En dan vind ik het weer lullig om hier alleen te komen posten zonder dat ik mee ben met wat er bij jullie allemaal speelt en dat vind ik dan weer vervelend.... Dus post ik maar alleen one-liners op onzintopics
Ik beloof dat ik mijn leven snel ga beteren! Ik mis jullie, maar ik wil dus ook niet alleen binnen komen waaien zonder me in jullie te kunnen verdiepen....
Ik vlieg even binnen met wederom een egopost. Het is hier gewoon Zo Vreselijk Druk dat ik echt niet meer weet waar ik tijd vandaan moet halen.
En dan vind ik het weer lullig om hier alleen te komen posten zonder dat ik mee ben met wat er bij jullie allemaal speelt en dat vind ik dan weer vervelend.... Dus post ik maar alleen one-liners op onzintopics
Ik beloof dat ik mijn leven snel ga beteren! Ik mis jullie, maar ik wil dus ook niet alleen binnen komen waaien zonder me in jullie te kunnen verdiepen....
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 11 juni 2010 om 08:21
Môgge meissies en jungske.
Ik ga vandaag maar eens trachten een lijstje af te werken.
't Is nodig.
Was ophangen en een nieuwe in de machine doen.
Man mailen en de bestanden van de fietstocht sturen om te kopiëren.
Bedden verschonen.
Stofzuigen en dweilen
Volgende was ophangen
Naar de Sligro voor de fietstocht.
De drank mag bij de slager in de koeling. Fijn.
Met de auto door de wasstraat.
Auto van binnen poetsen. Een van de managers van ons bedrijf die voorzitter is van de personeelsvereniging gaat er morgen in rijden omdat hij nog geen trekhaak heeft. En het is altijd zo'n bende in mijn auto.
Ergens nog een gaatje zien te vinden om mijn ramen te lappen.
Het is kermis hier en dan poetst iedereen zijn huis. Dus ik doe maar mee.
Ik ga vandaag maar eens trachten een lijstje af te werken.
't Is nodig.
Was ophangen en een nieuwe in de machine doen.
Man mailen en de bestanden van de fietstocht sturen om te kopiëren.
Bedden verschonen.
Stofzuigen en dweilen
Volgende was ophangen
Naar de Sligro voor de fietstocht.
De drank mag bij de slager in de koeling. Fijn.
Met de auto door de wasstraat.
Auto van binnen poetsen. Een van de managers van ons bedrijf die voorzitter is van de personeelsvereniging gaat er morgen in rijden omdat hij nog geen trekhaak heeft. En het is altijd zo'n bende in mijn auto.
Ergens nog een gaatje zien te vinden om mijn ramen te lappen.
Het is kermis hier en dan poetst iedereen zijn huis. Dus ik doe maar mee.
vrijdag 11 juni 2010 om 08:59
Hai allen,
Hihi zoeb, leuk stukje!
Gefling, dat jurkje is voor geen enkel figuur goed, tenzij je Barbie heet.
Fussie, wat een lief mannetje heb je.
Hier vandaag een vrije ochtend, nadat ik de nodige ruzies heb moeten oplossen. Het huis is kuis en de was is weggewerkt. Zometeen een lekker bakkie doen en relaxen.
Hihi zoeb, leuk stukje!
Gefling, dat jurkje is voor geen enkel figuur goed, tenzij je Barbie heet.
Fussie, wat een lief mannetje heb je.
Hier vandaag een vrije ochtend, nadat ik de nodige ruzies heb moeten oplossen. Het huis is kuis en de was is weggewerkt. Zometeen een lekker bakkie doen en relaxen.
vrijdag 11 juni 2010 om 09:11
vrijdag 11 juni 2010 om 09:21
vrijdag 11 juni 2010 om 09:35
knuffel terug voor marels en boro, ik mis jullie
hier een leuk maar druk lijstje:
-testrit met de nieuwe leaseauto van itsman (een automaat dus ik heb nu al zenuwene)
- wassen
- Naar de dierenarts voor de uitslag van kemke en ottelientje
- naar ons volkstuintje
- opening voetbal kijken
- boodschappen doen voor het werk en voor ons zelf
en als itsman voetbal gaat kijken. tijd voor mezelf
hier een leuk maar druk lijstje:
-testrit met de nieuwe leaseauto van itsman (een automaat dus ik heb nu al zenuwene)
- wassen
- Naar de dierenarts voor de uitslag van kemke en ottelientje
- naar ons volkstuintje
- opening voetbal kijken
- boodschappen doen voor het werk en voor ons zelf
en als itsman voetbal gaat kijken. tijd voor mezelf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 11 juni 2010 om 10:57
Mogguh
Ik heb een soort van dipje. Of eigenlijk geef ik er nu pas aan toe dat ik al een week een dip heb. Vandaag afscheid van mijn knuffelgehandicapte en daar mag ik nu over huilen, tegenover haar verwart haar alleen maar 'dan zeg je gewoon dat je nu voor het laatst komt'.
Verder was een vriendje plus zusje er gisteren nog veel te lang, komt dat vriendje en zusje van het weekend logeren, en zal ik blij zijn als het volgende week is. Omdat ik dan fijn de hele week mijn huis op slot doe voor vriendjes.
Mijn wereld wordt eng klein
Ik heb een soort van dipje. Of eigenlijk geef ik er nu pas aan toe dat ik al een week een dip heb. Vandaag afscheid van mijn knuffelgehandicapte en daar mag ik nu over huilen, tegenover haar verwart haar alleen maar 'dan zeg je gewoon dat je nu voor het laatst komt'.
Verder was een vriendje plus zusje er gisteren nog veel te lang, komt dat vriendje en zusje van het weekend logeren, en zal ik blij zijn als het volgende week is. Omdat ik dan fijn de hele week mijn huis op slot doe voor vriendjes.
Mijn wereld wordt eng klein
vrijdag 11 juni 2010 om 11:26
vrijdag 11 juni 2010 om 12:45
hier een leuk maar druk lijstje:
-testrit met de nieuwe leaseauto van itsman (een automaat dus ik heb nu al zenuwene)
- wassen (verschoven naar volgende week ergens)
- Naar de dierenarts voor de uitslag van kemke en ottelientje
- naar ons volkstuintje
- opening voetbal kijken
- boodschappen doen voor het werk en voor ons zelf
en als itsman voetbal gaat kijken. tijd voor mezelf
mamz, dat is ook heel verdrietig. Dat kan ik me goed voorstellen.
-testrit met de nieuwe leaseauto van itsman (een automaat dus ik heb nu al zenuwene)
- wassen (verschoven naar volgende week ergens)
- Naar de dierenarts voor de uitslag van kemke en ottelientje
- naar ons volkstuintje
- opening voetbal kijken
- boodschappen doen voor het werk en voor ons zelf
en als itsman voetbal gaat kijken. tijd voor mezelf
mamz, dat is ook heel verdrietig. Dat kan ik me goed voorstellen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan