Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 13 juli 2010 om 01:16
Zo, wij zijn er hier goed van het padje af.
M dronk weer amper iets vanavond. Daarna wilde hij niet slapen, na een paar uur huilen en gillen sliep hij uiteindelijk om tien uur... Om om twaalf huilend wakker te worden
Ik heb hem maar een flesje gegeven, en nu ligt hij weer op bed, maar slapen ho maar.
Hopelijk valt hij dadelijk toch in slaap, ik zou vannacht ook graag nog wat meer slapen dan de anderhalf uur die ik nu heb gehad.
Gelukkig is de koorts met een zetpilletje onder controle.
M dronk weer amper iets vanavond. Daarna wilde hij niet slapen, na een paar uur huilen en gillen sliep hij uiteindelijk om tien uur... Om om twaalf huilend wakker te worden
Ik heb hem maar een flesje gegeven, en nu ligt hij weer op bed, maar slapen ho maar.
Hopelijk valt hij dadelijk toch in slaap, ik zou vannacht ook graag nog wat meer slapen dan de anderhalf uur die ik nu heb gehad.
Gelukkig is de koorts met een zetpilletje onder controle.
dinsdag 13 juli 2010 om 01:21
Hoera, het is dindag, vandaag is de dag voor Zoeb
Wel zo snel mogelijk foto's posten hè
Druifje, ik dacht dat jullie al weg waren!
Fussie, vandaag is mijn allerliefste vriendin jarig dus ik vind dit ook een mooie verjaardag
Nik, ik heb de hele oranje zooi alweer in een tas gepropt voor over een paar jaar.
Een paar straten verderop hadden ze het spul verbrand zag ik vanmorgen.
Wel zo snel mogelijk foto's posten hè
Druifje, ik dacht dat jullie al weg waren!
Fussie, vandaag is mijn allerliefste vriendin jarig dus ik vind dit ook een mooie verjaardag
Nik, ik heb de hele oranje zooi alweer in een tas gepropt voor over een paar jaar.
Een paar straten verderop hadden ze het spul verbrand zag ik vanmorgen.
dinsdag 13 juli 2010 om 08:06
Moggûh lieffies!
Heb jij nog een beetje kunnen slapen MissM? Ik hoop het voor je!
Coe aan de race? Niet fijn! Norit?
Yippie!! Saartje komt vandaag! Zo snel mogelijk een foto! Hadden jullie bij Bospop geen overlast van het weer?
Druif, waar gaan jullie heen? En na jullie vakantie gaan we afspreken. Op de kamer van Ixsje ligt al vanaf mannetje zijn geboorte een cadeau voor je. Mijn dochter zei gister: die ligt er al tijden!
Gelf, uitslag van het bloed vandaag? Ik duim!
Borodini, u wordt gemist hier!
Marels, u wordt gemist hier!
En ik ga vandaag weer aan het werk, uitzoekwerk en foo's op mijn portfolio zetten en vanmiddag naar de verjaardag van mijn schone zoon. Oh en nog een cadeau kopen voor hem!
Geniet!
Heb jij nog een beetje kunnen slapen MissM? Ik hoop het voor je!
Coe aan de race? Niet fijn! Norit?
Yippie!! Saartje komt vandaag! Zo snel mogelijk een foto! Hadden jullie bij Bospop geen overlast van het weer?
Druif, waar gaan jullie heen? En na jullie vakantie gaan we afspreken. Op de kamer van Ixsje ligt al vanaf mannetje zijn geboorte een cadeau voor je. Mijn dochter zei gister: die ligt er al tijden!
Gelf, uitslag van het bloed vandaag? Ik duim!
Borodini, u wordt gemist hier!
Marels, u wordt gemist hier!
En ik ga vandaag weer aan het werk, uitzoekwerk en foo's op mijn portfolio zetten en vanmiddag naar de verjaardag van mijn schone zoon. Oh en nog een cadeau kopen voor hem!
Geniet!
dinsdag 13 juli 2010 om 08:36
Bah Coe. Lastig is dat hé.
MissM kun je zelf ook nog even ergens over de dag een dutje doen. Dat Mmetje maar heel erg gauw beter mag worden.
Straks gaan we Saar halen. Jippieahjeeeeee..
Jullie krijgen meteen foto's hoor.
Yonna ja hoor, gisteren een paar flinke onweersbuien op Bospop. En de grote tent waar de artiesten in optraden is kapot gewaaid. Ik zag het gebeuren. De eerste onweersbui was voorbij en we wilden weer allemaal aan de slag en ook de grote tent lieten ze meteen zakken. Maar de volgende onweersbui kwam er meteen achteraan en die was met behoorlijke windstoten. Toen ging het mis. Ik had die tweede bui ook niet eens verwacht.
MissM kun je zelf ook nog even ergens over de dag een dutje doen. Dat Mmetje maar heel erg gauw beter mag worden.
Straks gaan we Saar halen. Jippieahjeeeeee..
Jullie krijgen meteen foto's hoor.
Yonna ja hoor, gisteren een paar flinke onweersbuien op Bospop. En de grote tent waar de artiesten in optraden is kapot gewaaid. Ik zag het gebeuren. De eerste onweersbui was voorbij en we wilden weer allemaal aan de slag en ook de grote tent lieten ze meteen zakken. Maar de volgende onweersbui kwam er meteen achteraan en die was met behoorlijke windstoten. Toen ging het mis. Ik had die tweede bui ook niet eens verwacht.
dinsdag 13 juli 2010 om 09:24
Morning sunshines
Zoeb, vandaag d-day!! super leuk!
Coe, wat ellendig zeg... ik hoop dat je je beter voelt nu je het kwijt bent.
MissM, hoe is het met Mmetje? Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik hoop het maar.
Fus, alles nog rustig?? Vandaag is ook een hele mooie datum hoor!
Yonna, tja.. ik had me inderdaad ziekgemeld donderdag maar ben de volgende dag weer gaan werken. Ik vind het altijd zo lastig om me ziek te melden en zeker in dit geval. Ik heb geen koorts of iets ander aanwijsbaars maar alleen maar vage dingen... dus dan toch maar gewoon werken.
Ik ga straks bellen voor de uitslag, hoop dat ie binnen is.
Mooie dag vandaag!
Zoeb, vandaag d-day!! super leuk!
Coe, wat ellendig zeg... ik hoop dat je je beter voelt nu je het kwijt bent.
MissM, hoe is het met Mmetje? Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik hoop het maar.
Fus, alles nog rustig?? Vandaag is ook een hele mooie datum hoor!
Yonna, tja.. ik had me inderdaad ziekgemeld donderdag maar ben de volgende dag weer gaan werken. Ik vind het altijd zo lastig om me ziek te melden en zeker in dit geval. Ik heb geen koorts of iets ander aanwijsbaars maar alleen maar vage dingen... dus dan toch maar gewoon werken.
Ik ga straks bellen voor de uitslag, hoop dat ie binnen is.
Mooie dag vandaag!
dinsdag 13 juli 2010 om 10:06
Net gebeld.. alles was prima behalve hb, die was laag. Bloedarmoede dus, had ik ook wel een beetje verwacht omdat ik dat in het verleden al vaker heb gehad. Wel een geruststelling op zich hoewel ik me nu stiekem toch alweer zorgen zit te maken en me afvraag of ik me daar nou echt zo brak van kan voelen...
Maar goed, eerst dat hb maar eens opkrikken en dan weer verder kijken. Over 3 maanden gaan ze het weer controleren.
Voor vanavond maar biefstukjes halen (jammer dat ik daar niet zo van hou..)
Maar goed, eerst dat hb maar eens opkrikken en dan weer verder kijken. Over 3 maanden gaan ze het weer controleren.
Voor vanavond maar biefstukjes halen (jammer dat ik daar niet zo van hou..)
dinsdag 13 juli 2010 om 12:08
Dan is er dus toch iets lichamelijks Gelf. En misschien lijkt het niet zo ernstig, maar als jij je een dag niet goed voelt kun je gerust thuis blijven toch? Af en toe even extra bijtanken kan dan geen kwaad hoor!
MissM, Mmetje alweer wat opgeknapt?
En Coe alweer wat beter?
Wij zijn vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. En waar Zoonlief mijn buik maar niets vond, vindt Skippy het fantastisch. Nog geen tekenen van een naderende bevalling. Skippy mag deze week gewoon lekker zelf bedenken of hij/zij wel wil komen en anders is het maandag as melden in eht ziekenhuis. Ben er absoluut niet blij mee. Sterker nog, vind het helemaal niet leuk
MissM, Mmetje alweer wat opgeknapt?
En Coe alweer wat beter?
Wij zijn vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. En waar Zoonlief mijn buik maar niets vond, vindt Skippy het fantastisch. Nog geen tekenen van een naderende bevalling. Skippy mag deze week gewoon lekker zelf bedenken of hij/zij wel wil komen en anders is het maandag as melden in eht ziekenhuis. Ben er absoluut niet blij mee. Sterker nog, vind het helemaal niet leuk
dinsdag 13 juli 2010 om 12:11
dinsdag 13 juli 2010 om 12:12
dinsdag 13 juli 2010 om 12:15
Getver.. wat stom van die gyn.. Ziekenhuismensen hebben er wel vaker een handje van om vooral naar de 'technische' kant te kijken ipv naar wat het met je doet. Vind ik wel een gebrek in de opleiding eigenlijk maar goed..
Ik hoop dat je het straks een beetje kunt loslaten.. laat die gast maar lullen!!
Ik hoop dat je het straks een beetje kunt loslaten.. laat die gast maar lullen!!
dinsdag 13 juli 2010 om 12:18
Echt waar?? Wat leuk!! Jammer dat ze hier niet meer schrijft maar wie weet leest ze nog dus.. GEFELICITEERD!
Leuk dat jij haar nog wel 'spreekt'.
MissM, wat een zorgen om Mmetje... tenminste zo voelt het als ik je post lees, dat je je zorgen maakt. Gaat het met jou nou een beetje? Heb je iemand waar je je zorg ook af en toe even van je af kunt kletsen? Je hebt ons natuurlijk wel maar ff een echte arm om je heen is wel heel belangrijk natuurlijk. Bij deze nog maar ff een virtuele..
Leuk dat jij haar nog wel 'spreekt'.
MissM, wat een zorgen om Mmetje... tenminste zo voelt het als ik je post lees, dat je je zorgen maakt. Gaat het met jou nou een beetje? Heb je iemand waar je je zorg ook af en toe even van je af kunt kletsen? Je hebt ons natuurlijk wel maar ff een echte arm om je heen is wel heel belangrijk natuurlijk. Bij deze nog maar ff een virtuele..
dinsdag 13 juli 2010 om 12:24
En waarschijnlijk was je te overdonderd om met de vuist op tafel te slaan bij de gyn. Zullen we maar gewon heeeeel hard duimen dat Skippy zich komend weekend aandient?
MissM, denk jij alsjeblieft ook aan jezelf? Want ik heb niet het idee dat James dat doet.
Een dochter voor Allis! Wat mooi! Gefeliciteerd Allis!
MissM, denk jij alsjeblieft ook aan jezelf? Want ik heb niet het idee dat James dat doet.
Een dochter voor Allis! Wat mooi! Gefeliciteerd Allis!
dinsdag 13 juli 2010 om 12:42
James zegt dat ik maar dingen moet delegeren en hem verantwoordelijkheid moet geven.
Terwijl ik juist nodig heb dat iemand me even wat dingen uit handen neemt.
Maar goed, ik zal hem eens wat meer opdrachten geven. Het is alleen zo jammer dat we over sommige dingen anders denken: gisteren huilde/gilde M twee uur aan een stuk voordat hij eindelijk sliep. James wil hem dan laten huilen. Ik niet, het manneke is ziek, huilt dus niet voor niets en dan vind ik dat je hem moet troosten. Dus doe draai ik er weer voor op.
Terwijl ik juist nodig heb dat iemand me even wat dingen uit handen neemt.
Maar goed, ik zal hem eens wat meer opdrachten geven. Het is alleen zo jammer dat we over sommige dingen anders denken: gisteren huilde/gilde M twee uur aan een stuk voordat hij eindelijk sliep. James wil hem dan laten huilen. Ik niet, het manneke is ziek, huilt dus niet voor niets en dan vind ik dat je hem moet troosten. Dus doe draai ik er weer voor op.
dinsdag 13 juli 2010 om 12:49
Het is, denk ik, geen kwestie van opdrachten geven. Het moet hem duidelijk(er) worden dat jullie samen! een zoon hebben. Jij meot hem duidelijk maken dat jij het niet trekt alleen! Ik ga niet alle vorbeelden erbij halen die jijde afgelopen maanden hier hebt neer gezet, maar ik denk dat jij zelf ook in de gaten hebt dat het op deze manier op langere termijn niet gaat werken.
Er moet dus inderdaad iets gebeuren.
Oh en zeg namens mij tegen James dat je een baby géén twee uur laat huilen! Als een baby huilt dan is er iets, als een baby 'huilt' om aandacht dan hoor je dat direct.
Er moet dus inderdaad iets gebeuren.
Oh en zeg namens mij tegen James dat je een baby géén twee uur laat huilen! Als een baby huilt dan is er iets, als een baby 'huilt' om aandacht dan hoor je dat direct.