Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier ben ik. We waren pas tegen achten wakker, dus even opschieten om Zoon op school te krijgen



Mmetje alweer een beetje beter?



Hier vandaag geen plannen. De vaatwasser en de was, verrder niets boeiends. En vanavond mijn zomeruggs weer laten omwikkelen. Pfff.

Merk dat ik vooral ego reageer, alsof mijn hersens alleen maar p mezelf gericht zijn, sorry
Zomeruggs

Jij moet ook aan jezelf denken Fussie.



Goldie,ik had mijn telefoon niet bij me anders had ik wel gebeld.

Volgende keer dan maar.



Vriend is bezig om de vlaggen eraf te halen,ik heb de oranje zooi al naar zolder verbannen.

Verder het lijstje van vandaag:

kadootje want oudste 2 krijgen hun rapport vandaag

gesprek op school

stofzuigen

wassen,wassen X 1000000

beetje vouwen en strijken
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



ik baalde ook wel een beetje, maar vandaag weer over tot de orde van de dag. Werken (veel te lang) en hier wat aanklooien. Ik wil vakantie



Fuss, lekker ego posten hoor



Yonna, veel plezier met ixsje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het al!

Mag wel even, morgen moet het weer over zijn.



Beddengoed wassen wordt dus een dagje uitgesteld, want ik wil drogen aan de waslijn en dan meteen het bed weer op.

(Ik ben wég van mijn droogmolen! Dit had ik jááren eerder moeten weten!)



Rotzooi is ver aan kant,

vaatwasser is leeg

en de stofzuiger staat al in de aanslag. Ik wacht nog even want Oudste met Puppy slapen nog.



Volgende keer Coe!

Waar waren jullie aan zee?



Ik twijfel of de oranje zooi (niet veel, alleen wat shirts en vuvuzela's) naar zolder gaan of de kliko in. Ik nijg naar het laatste.



Ik vind Fuss haar lijst wel een mooie voor vandaag.

Bevallen staat niet op je lijstje Fuss?
Nog 1 nachtje slapen, Zoeb!



Van mij mag het hier ook gaan regenen, ik ben zo toe aan een paar koelere dagen om een beetje bij te kunnen komen.



Van de huisarts hebben we een hormoonzalf gekregen, ook al denkt hij dat het een "gewone" luieruitslag is (maar toen ik vroeg of het geen schimmel was schreef hij toch maar een receptje uit).

De koorts staat er los van, kan een teken zijn dat hij nog iets anders onder de leden heeft, ook omdat hij soms hoest.

Tegen de koorts mogen we gewoon paracetamol geven.

En we moeten veel drinken blijven aanbieden.
Alle reacties Link kopieren
fijn dat je even bij de ha geweest bent MissM.

Zielig Mmetje...



Het gaat hier nu echt goed te keer.

Ik ben net even met de auto naar Troela's-school gereden met een jas want ze was vanmorgen in een topje vertrokken...

Gezegd dat ik haar tussen de middag met de auto op kom halen, ik wil niet dat ze fietst in het onweer.

Fiets komt dan wel om kwart over drie mee naar huis, hopelijk is het ergste dan een beetje overgewaaid.
Hier zijn ze ook zonder jas vertrokken,vriend haalt ze straks op.

Wij waren in Zoutelande Goldie.Makkelijk parkeren daar en daar kun je met de bolderkar de duin over.
Alle reacties Link kopieren
Zoutelande is mooi!

Toen we nog in Vlissingen woonden fietsten we daar regelmatig naar toe.
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier zijn de eerste flinke buien al geweest

Wel handig, werd er meteen productief van want de zolderramen stonden nog open. Nu draait de was en vaat, dus alles klaar voor vandaag.



Bevallen staat idd niet op het lijstje Gold. Ik wil wel een mooie geboortedatum op dat kaartje natuurlijk
Dat wilde ik ook Fus, maar helaas, Mmetje had wat anders in gedachten

En nu vind ik het de allermooiste datum die er is!
Alle reacties Link kopieren
Aaaah, wat mooi dat dat zo werkt!
Alle reacties Link kopieren
Ach gut, Zoonlief net van school gehaald. Kind voelde zich helemaal niet lekker. Beetje moe van het voetballen denk ik zo maar

Moet nu van mij slapen maar heeft daar ook weer niet zoveel trek in. Tja....
Ik kreeg net een update van thuis, de koorts van Mmetje is nu 39,2

Ik heb James opdracht gegeven hem een zetpil te geven, hopelijk helpt dat.



Ik wil naar huis!

Zit ik hier op dat stomme werk terwijl mijn Mmetje ziek is
Alle reacties Link kopieren
Ach lieffie toch! Kun je niet een spijbeluurtje pakken? Of in overleg met de leidinggevende een uurtje eerder weg?
Alle reacties Link kopieren
He, wat vervelend MissM

En wat pakt Mmetje toch alles mee he? Heeft hij ook nog zoveel last van zijn billen?
Nee, ik kan hier echt pas over een uur weg.

Ben er gewoon nerveus van, wat ben ik toch een mietje
Ok, als de mensen voor mijn laatste twee afspraken nou eens vroeg melden, dan kan ik weg.

Ben ondertussen al wat op aan het ruimen zodat ik zo onmiddelijk weg kan.
Alle reacties Link kopieren
Ach MissM toch....

Hoop dat je lekker snel thuis bent en dat Mmetje snel opknapt!



Voel me weer bagger vandaag.. (hopelijk morgen uitslag van bloedprikken) nu nog heeeeel even werken, dan sporten en dan hoef ik niks meer van mezelf. Behalve vroeg naar bed
Alle reacties Link kopieren
Ehm.. en ik moet eerst nog even door een enorme regenbui naar huis fietsen.. hoewel.. het stormt ineens echt heel erg.

Toch maar even wachten denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat jij je ziek had gemeldt, Gelf?

Hier is het alweer warm, maar het heeft ook niet echt knetterhard geregend. Wij zitten op balkon en Happy is een zwembadje aan het opblazen voor Ixsje. Arme Happy, we hebben geen pomp
Alle reacties Link kopieren
Ach MissM toch, je bent gewoon een heel lieve moeder geen mietje!



Gelf, ik had 'geluk' ik moest nog even wat werk afmaken en toen ik eindelijk weg kon was het droog!

Jij ook droog gehouden?



Ik heb vanochtend de Beessie over het balkon gegoid, naar de bouwvakkers en de vlag hangt nog.



Hier is het echt goed wat frissig, vind het helemaal niet leuk.



Nu ga ik aardappels schillen, we eten stamppot rauwe andijvie.

Als ik het niet weet, neem ik dat altijd.

Sportman vond het geen verrassing.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goedenavond!

Ben druk met de vakantie-voorbereidingen, dus heb niet bijgelezen.



Zag wel voorbij komen dat Mmetje weer/nog steeds ziek is.. acht goss.. Hoe is het nu met hem?

Fuss, nog steeds geen beeb, lees ik? Spannend hoor!



Mijn lijstje voor komende dagen:

* inpakken vakantiespullen voort hele gezin

* wassen draaien

* was opvouwen

* huis vakantieklaar maken

* konijn naar de dierenarts brengen/halen

* ophalen slippers

* bellen voor fototoestel... hopen dat hij klaar is voor vrijdag

* Langs fietsenwinkel

* naar weeguurtje met 't mannetje
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds niets hier, tijd om te slapen!

Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Och toch mmetje nog steeds ziek. Kan me voorstellen dat je naar huis wilde MissM. Hoe gaat het nu?

Van mijn schoonvader moest ik altijd een aardappel onder het matrasje leggen als mijn kinderen rode billetjes hadden. Dat trekt het vocht eruit en gaat dan sneller over. kan me niet meer herinneren of dat echt werkte.



Ik heb de hele dag op Bospop gewerkt en ben sinds lang weer eens echt moe.

En morgenochtend mag ik Saar halen,

Jan had nog een flauw grapje dat de fokker had gebeld dat het pas woensdag kon. En ik trapte er weer in. Flauw hoor want het is toch echt morgen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig hè die mannen Zoeb.

Ik heb hier nog zo'n gas toeter liggen, dus ik zei tegen Sportman, Wat doen we daar mee?

Zegt hij, bewaar maar voor volgend jaar april, als Feyenoord kampioen wordt..................................................



Succes met de lijst Druifje, waar gaan jullie naartoe?



Ik ga naar bed, ik ben moe. Heb te hard gewerkt denk ik.



Slaap lekker Fuss, heb je al een andere mooie datum?



Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven