Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 12 juli 2010 om 08:53
Ja, hier ben ik. We waren pas tegen achten wakker, dus even opschieten om Zoon op school te krijgen
Mmetje alweer een beetje beter?
Hier vandaag geen plannen. De vaatwasser en de was, verrder niets boeiends. En vanavond mijn zomeruggs weer laten omwikkelen. Pfff.
Merk dat ik vooral ego reageer, alsof mijn hersens alleen maar p mezelf gericht zijn, sorry
Mmetje alweer een beetje beter?
Hier vandaag geen plannen. De vaatwasser en de was, verrder niets boeiends. En vanavond mijn zomeruggs weer laten omwikkelen. Pfff.
Merk dat ik vooral ego reageer, alsof mijn hersens alleen maar p mezelf gericht zijn, sorry
maandag 12 juli 2010 om 09:14
Zomeruggs
Jij moet ook aan jezelf denken Fussie.
Goldie,ik had mijn telefoon niet bij me anders had ik wel gebeld.
Volgende keer dan maar.
Vriend is bezig om de vlaggen eraf te halen,ik heb de oranje zooi al naar zolder verbannen.
Verder het lijstje van vandaag:
kadootje want oudste 2 krijgen hun rapport vandaag
gesprek op school
stofzuigen
wassen,wassen X 1000000
beetje vouwen en strijken
Jij moet ook aan jezelf denken Fussie.
Goldie,ik had mijn telefoon niet bij me anders had ik wel gebeld.
Volgende keer dan maar.
Vriend is bezig om de vlaggen eraf te halen,ik heb de oranje zooi al naar zolder verbannen.
Verder het lijstje van vandaag:
kadootje want oudste 2 krijgen hun rapport vandaag
gesprek op school
stofzuigen
wassen,wassen X 1000000
beetje vouwen en strijken
maandag 12 juli 2010 om 09:15
maandag 12 juli 2010 om 09:39
Hier regent het al!
Mag wel even, morgen moet het weer over zijn.
Beddengoed wassen wordt dus een dagje uitgesteld, want ik wil drogen aan de waslijn en dan meteen het bed weer op.
(Ik ben wég van mijn droogmolen! Dit had ik jááren eerder moeten weten!)
Rotzooi is ver aan kant,
vaatwasser is leeg
en de stofzuiger staat al in de aanslag. Ik wacht nog even want Oudste met Puppy slapen nog.
Volgende keer Coe!
Waar waren jullie aan zee?
Ik twijfel of de oranje zooi (niet veel, alleen wat shirts en vuvuzela's) naar zolder gaan of de kliko in. Ik nijg naar het laatste.
Ik vind Fuss haar lijst wel een mooie voor vandaag.
Bevallen staat niet op je lijstje Fuss?
Mag wel even, morgen moet het weer over zijn.
Beddengoed wassen wordt dus een dagje uitgesteld, want ik wil drogen aan de waslijn en dan meteen het bed weer op.
(Ik ben wég van mijn droogmolen! Dit had ik jááren eerder moeten weten!)
Rotzooi is ver aan kant,
vaatwasser is leeg
en de stofzuiger staat al in de aanslag. Ik wacht nog even want Oudste met Puppy slapen nog.
Volgende keer Coe!
Waar waren jullie aan zee?
Ik twijfel of de oranje zooi (niet veel, alleen wat shirts en vuvuzela's) naar zolder gaan of de kliko in. Ik nijg naar het laatste.
Ik vind Fuss haar lijst wel een mooie voor vandaag.
Bevallen staat niet op je lijstje Fuss?
maandag 12 juli 2010 om 10:03
Nog 1 nachtje slapen, Zoeb!
Van mij mag het hier ook gaan regenen, ik ben zo toe aan een paar koelere dagen om een beetje bij te kunnen komen.
Van de huisarts hebben we een hormoonzalf gekregen, ook al denkt hij dat het een "gewone" luieruitslag is (maar toen ik vroeg of het geen schimmel was schreef hij toch maar een receptje uit).
De koorts staat er los van, kan een teken zijn dat hij nog iets anders onder de leden heeft, ook omdat hij soms hoest.
Tegen de koorts mogen we gewoon paracetamol geven.
En we moeten veel drinken blijven aanbieden.
Van mij mag het hier ook gaan regenen, ik ben zo toe aan een paar koelere dagen om een beetje bij te kunnen komen.
Van de huisarts hebben we een hormoonzalf gekregen, ook al denkt hij dat het een "gewone" luieruitslag is (maar toen ik vroeg of het geen schimmel was schreef hij toch maar een receptje uit).
De koorts staat er los van, kan een teken zijn dat hij nog iets anders onder de leden heeft, ook omdat hij soms hoest.
Tegen de koorts mogen we gewoon paracetamol geven.
En we moeten veel drinken blijven aanbieden.
maandag 12 juli 2010 om 10:31
fijn dat je even bij de ha geweest bent MissM.
Zielig Mmetje...
Het gaat hier nu echt goed te keer.
Ik ben net even met de auto naar Troela's-school gereden met een jas want ze was vanmorgen in een topje vertrokken...
Gezegd dat ik haar tussen de middag met de auto op kom halen, ik wil niet dat ze fietst in het onweer.
Fiets komt dan wel om kwart over drie mee naar huis, hopelijk is het ergste dan een beetje overgewaaid.
Zielig Mmetje...
Het gaat hier nu echt goed te keer.
Ik ben net even met de auto naar Troela's-school gereden met een jas want ze was vanmorgen in een topje vertrokken...
Gezegd dat ik haar tussen de middag met de auto op kom halen, ik wil niet dat ze fietst in het onweer.
Fiets komt dan wel om kwart over drie mee naar huis, hopelijk is het ergste dan een beetje overgewaaid.
maandag 12 juli 2010 om 11:12
maandag 12 juli 2010 om 17:21
maandag 12 juli 2010 om 19:34
Ach MissM toch, je bent gewoon een heel lieve moeder geen mietje!
Gelf, ik had 'geluk' ik moest nog even wat werk afmaken en toen ik eindelijk weg kon was het droog!
Jij ook droog gehouden?
Ik heb vanochtend de Beessie over het balkon gegoid, naar de bouwvakkers en de vlag hangt nog.
Hier is het echt goed wat frissig, vind het helemaal niet leuk.
Nu ga ik aardappels schillen, we eten stamppot rauwe andijvie.
Als ik het niet weet, neem ik dat altijd.
Sportman vond het geen verrassing.
Gelf, ik had 'geluk' ik moest nog even wat werk afmaken en toen ik eindelijk weg kon was het droog!
Jij ook droog gehouden?
Ik heb vanochtend de Beessie over het balkon gegoid, naar de bouwvakkers en de vlag hangt nog.
Hier is het echt goed wat frissig, vind het helemaal niet leuk.
Nu ga ik aardappels schillen, we eten stamppot rauwe andijvie.
Als ik het niet weet, neem ik dat altijd.
Sportman vond het geen verrassing.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 12 juli 2010 om 21:29
Goedenavond!
Ben druk met de vakantie-voorbereidingen, dus heb niet bijgelezen.
Zag wel voorbij komen dat Mmetje weer/nog steeds ziek is.. acht goss.. Hoe is het nu met hem?
Fuss, nog steeds geen beeb, lees ik? Spannend hoor!
Mijn lijstje voor komende dagen:
* inpakken vakantiespullen voort hele gezin
* wassen draaien
* was opvouwen
* huis vakantieklaar maken
* konijn naar de dierenarts brengen/halen
* ophalen slippers
* bellen voor fototoestel... hopen dat hij klaar is voor vrijdag
* Langs fietsenwinkel
* naar weeguurtje met 't mannetje
Ben druk met de vakantie-voorbereidingen, dus heb niet bijgelezen.
Zag wel voorbij komen dat Mmetje weer/nog steeds ziek is.. acht goss.. Hoe is het nu met hem?
Fuss, nog steeds geen beeb, lees ik? Spannend hoor!
Mijn lijstje voor komende dagen:
* inpakken vakantiespullen voort hele gezin
* wassen draaien
* was opvouwen
* huis vakantieklaar maken
* konijn naar de dierenarts brengen/halen
* ophalen slippers
* bellen voor fototoestel... hopen dat hij klaar is voor vrijdag
* Langs fietsenwinkel
* naar weeguurtje met 't mannetje
maandag 12 juli 2010 om 21:56
Och toch mmetje nog steeds ziek. Kan me voorstellen dat je naar huis wilde MissM. Hoe gaat het nu?
Van mijn schoonvader moest ik altijd een aardappel onder het matrasje leggen als mijn kinderen rode billetjes hadden. Dat trekt het vocht eruit en gaat dan sneller over. kan me niet meer herinneren of dat echt werkte.
Ik heb de hele dag op Bospop gewerkt en ben sinds lang weer eens echt moe.
En morgenochtend mag ik Saar halen,
Jan had nog een flauw grapje dat de fokker had gebeld dat het pas woensdag kon. En ik trapte er weer in. Flauw hoor want het is toch echt morgen.
Van mijn schoonvader moest ik altijd een aardappel onder het matrasje leggen als mijn kinderen rode billetjes hadden. Dat trekt het vocht eruit en gaat dan sneller over. kan me niet meer herinneren of dat echt werkte.
Ik heb de hele dag op Bospop gewerkt en ben sinds lang weer eens echt moe.
En morgenochtend mag ik Saar halen,
Jan had nog een flauw grapje dat de fokker had gebeld dat het pas woensdag kon. En ik trapte er weer in. Flauw hoor want het is toch echt morgen.
maandag 12 juli 2010 om 22:04
Grappig hè die mannen Zoeb.
Ik heb hier nog zo'n gas toeter liggen, dus ik zei tegen Sportman, Wat doen we daar mee?
Zegt hij, bewaar maar voor volgend jaar april, als Feyenoord kampioen wordt..................................................
Succes met de lijst Druifje, waar gaan jullie naartoe?
Ik ga naar bed, ik ben moe. Heb te hard gewerkt denk ik.
Slaap lekker Fuss, heb je al een andere mooie datum?
Slaap lekker allemaal!
Ik heb hier nog zo'n gas toeter liggen, dus ik zei tegen Sportman, Wat doen we daar mee?
Zegt hij, bewaar maar voor volgend jaar april, als Feyenoord kampioen wordt..................................................
Succes met de lijst Druifje, waar gaan jullie naartoe?
Ik ga naar bed, ik ben moe. Heb te hard gewerkt denk ik.
Slaap lekker Fuss, heb je al een andere mooie datum?
Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.