Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 20 juli 2010 om 09:11
Ooooh wat spannend dat het nu toch echt begonnen is bij Fus... misschien is Skippy er al... leuk hoor ben echt blij dat het nu toch nog gewoon vanzelf begonnen is.
MissM, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Gold, goed dat je toch nog bent gaan kijken gisteren. Ik begrijp je twijfel heel goed maar als je gaat kijken 'helpt' dat wel om te geloven/accepteren dat iemand er niet meer is.... Wat Zoebie zegt vind ik een hele goeie.. zet die woorden gewoon alsnog op papier.
Marels, leuk dat je even voorbij komt. Succes met de 'druk, druk, druk'
Fijne dag allemaal!!
Het zal wel moeilijk worden om niet om de 10 minuten te kijken of er al nieuws van Fus is....
MissM, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Gold, goed dat je toch nog bent gaan kijken gisteren. Ik begrijp je twijfel heel goed maar als je gaat kijken 'helpt' dat wel om te geloven/accepteren dat iemand er niet meer is.... Wat Zoebie zegt vind ik een hele goeie.. zet die woorden gewoon alsnog op papier.
Marels, leuk dat je even voorbij komt. Succes met de 'druk, druk, druk'
Fijne dag allemaal!!
Het zal wel moeilijk worden om niet om de 10 minuten te kijken of er al nieuws van Fus is....
dinsdag 20 juli 2010 om 12:18
Happy en ik hadden gisteren een gesprek. Het ging ongeveer als volgt:
Ik: Fussie mocht weer naar huis, Skippy dient zich nog niet aan.
Happy: dat wordt nog spannend dus!
Ik: Coebergh had een leuk voorstel!
Happy: voor Ukkie?
Ik: nee joh, voor Skippy en Fussie!
Happy: hoe is het eigenlijk met Mmetje?
Ik: volgens MissM gaat het weer hartstikke goed
Ik: ben trouwens benieuwd of Goldi nog gaat kijken
Happy: ze kreeg wel goed advies van jou
Happy: trouwens ik hoop dat Gelfling jouw kreet ter harte neemt
Ik: dat hoop ik ook!
Ik: ik mis Borodini, Mamz, Rainz en Marels!
Enzo gingen we even door en bijna alle namen kwamen ter sprake. Op een gegeven moment kijken we elkaar aan en zegt Happy: 'als we nu in een winkel hetzelfde geprek zouden hebben werden we, geloof ik, wel heel erg raar aangekeken
Ik denk dat Skippy al geboren is! Ik voel het aan mijn water!
Ik: Fussie mocht weer naar huis, Skippy dient zich nog niet aan.
Happy: dat wordt nog spannend dus!
Ik: Coebergh had een leuk voorstel!
Happy: voor Ukkie?
Ik: nee joh, voor Skippy en Fussie!
Happy: hoe is het eigenlijk met Mmetje?
Ik: volgens MissM gaat het weer hartstikke goed
Ik: ben trouwens benieuwd of Goldi nog gaat kijken
Happy: ze kreeg wel goed advies van jou
Happy: trouwens ik hoop dat Gelfling jouw kreet ter harte neemt
Ik: dat hoop ik ook!
Ik: ik mis Borodini, Mamz, Rainz en Marels!
Enzo gingen we even door en bijna alle namen kwamen ter sprake. Op een gegeven moment kijken we elkaar aan en zegt Happy: 'als we nu in een winkel hetzelfde geprek zouden hebben werden we, geloof ik, wel heel erg raar aangekeken
Ik denk dat Skippy al geboren is! Ik voel het aan mijn water!
dinsdag 20 juli 2010 om 12:39
*begrijpt dat er een beeb op komst is en holt dus snel naar het andere topic*
Menschen, nog niet teruggelezen, ben er nu weer even maar die computer moet vandaag weer uit in verband met updates van windows en dan is het maar weer de vraag wanneer hij aangaat.
Als 'ie niet aangaat maak ik nog wel een date met jullie op donderdagmiddag. Zaterdag op vakantie en ik heb er zo'n zin in!
Menschen, nog niet teruggelezen, ben er nu weer even maar die computer moet vandaag weer uit in verband met updates van windows en dan is het maar weer de vraag wanneer hij aangaat.
Als 'ie niet aangaat maak ik nog wel een date met jullie op donderdagmiddag. Zaterdag op vakantie en ik heb er zo'n zin in!
dinsdag 20 juli 2010 om 12:57
Nog geen nieuws!
Ik moest vandaag in het ziekenhuis zijn en heb nog even gekeken of ik Fusslief kon ontdekken maar heb niemand gezien.
Ukkie heeft vakantie!
Ik baal een beetje want de schoonheidsspecialiste belt net af,haar moeder moest met spoed naar het ziekenhuis.Nu moet ik dus een paar weken wachten..
Waar gaan jullie naartoe Mamzie?
Ik moest vandaag in het ziekenhuis zijn en heb nog even gekeken of ik Fusslief kon ontdekken maar heb niemand gezien.
Ukkie heeft vakantie!
Ik baal een beetje want de schoonheidsspecialiste belt net af,haar moeder moest met spoed naar het ziekenhuis.Nu moet ik dus een paar weken wachten..
Waar gaan jullie naartoe Mamzie?
dinsdag 20 juli 2010 om 15:59
Haha, dat gesprek van Happy en Yonna Ik probeer thuis weleens een kleine update te geven van het wel en wee op het forum maar vriend blijft alles door elkaar gooien, erg grappig (erg begrijpelijk ook).
Fus en lief hebben natuurlijk wel wat anders aan hun hoofd maar men wat is het spannend!!! Zit er de hele dag aan te denken
Ben natuurlijk ook al 200 x op het forum geweest vandaag.... als ze dat toch ooit eens zouden checken hier.. maar goed, eigenlijk heb ik nog best een hoop gedaan vandaag.
Vanavond mag ik van mezelf lui zijn, t is veel te warm voor actie, toch??
Nou Fus, ik hoop dat jullie lekker aan t genieten zijn van een mooi vers babietje!
Fus en lief hebben natuurlijk wel wat anders aan hun hoofd maar men wat is het spannend!!! Zit er de hele dag aan te denken
Ben natuurlijk ook al 200 x op het forum geweest vandaag.... als ze dat toch ooit eens zouden checken hier.. maar goed, eigenlijk heb ik nog best een hoop gedaan vandaag.
Vanavond mag ik van mezelf lui zijn, t is veel te warm voor actie, toch??
Nou Fus, ik hoop dat jullie lekker aan t genieten zijn van een mooi vers babietje!
dinsdag 20 juli 2010 om 16:02