Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



is er een forumbeebie op komst jeah



en lieve missM



Gefeliciteerd met je verjaardag



Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ooooh wat spannend dat het nu toch echt begonnen is bij Fus... misschien is Skippy er al... leuk hoor ben echt blij dat het nu toch nog gewoon vanzelf begonnen is.



MissM, gefeliciteerd met je verjaardag!!



Gold, goed dat je toch nog bent gaan kijken gisteren. Ik begrijp je twijfel heel goed maar als je gaat kijken 'helpt' dat wel om te geloven/accepteren dat iemand er niet meer is.... Wat Zoebie zegt vind ik een hele goeie.. zet die woorden gewoon alsnog op papier.



Marels, leuk dat je even voorbij komt. Succes met de 'druk, druk, druk'



Fijne dag allemaal!!

Het zal wel moeilijk worden om niet om de 10 minuten te kijken of er al nieuws van Fus is....
Alle reacties Link kopieren
Ik wil helemaal niet werken... ik wil F5-en tot er nieuws is over Fus

(of is dat nou een slappe smoes en heb ik vandaag gewoon echt geen zin.. )
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een ijzersterk argument, Gelf!
Alle reacties Link kopieren
MissM Van harte gefeliciteerd. Het mooiste cadeau is onderweg.

Alle reacties Link kopieren
Ja he? Ik moet me zelfs al inhouden om niet aan mijn collega's te vertellen dat Fussie aan t bevallen is..

Vind het zooooo leuk en spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Gelf gewoon F 5en. het is een hardstikke goeie smoes.
Alle reacties Link kopieren
Stuurt iemand me een sms mocht er nieuws over Fuss en Skippy zijn voor 12 uur?



Ik moet nu gaan.

Laterrrrr!
Komt goed, Goldie, we houden je op de hoogte!

*drukt weer op F5 op Fussies topic *
Alle reacties Link kopieren
Wat een goedemorgen is het!



Lieve MissM van harte gefeliciteerd ! Ik hoop dat je een mooie dag hebt met je mannen.

En als je moet werken, dan een mooie avond.



En nu ga ik naar Fuss!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer hoor, dus ik kan vanaf nu weer zelf F5-en.
Alle reacties Link kopieren
Happy en ik hadden gisteren een gesprek. Het ging ongeveer als volgt:



Ik: Fussie mocht weer naar huis, Skippy dient zich nog niet aan.

Happy: dat wordt nog spannend dus!

Ik: Coebergh had een leuk voorstel!

Happy: voor Ukkie?

Ik: nee joh, voor Skippy en Fussie!

Happy: hoe is het eigenlijk met Mmetje?

Ik: volgens MissM gaat het weer hartstikke goed

Ik: ben trouwens benieuwd of Goldi nog gaat kijken

Happy: ze kreeg wel goed advies van jou

Happy: trouwens ik hoop dat Gelfling jouw kreet ter harte neemt

Ik: dat hoop ik ook!

Ik: ik mis Borodini, Mamz, Rainz en Marels!

Enzo gingen we even door en bijna alle namen kwamen ter sprake. Op een gegeven moment kijken we elkaar aan en zegt Happy: 'als we nu in een winkel hetzelfde geprek zouden hebben werden we, geloof ik, wel heel erg raar aangekeken



Ik denk dat Skippy al geboren is! Ik voel het aan mijn water!
Ik hoop het, Yonna, dan heeft Fus er niet te lang over gedaan, dat zou fijn zijn

Hopelijk komt er snel een update!
Alle reacties Link kopieren
*begrijpt dat er een beeb op komst is en holt dus snel naar het andere topic*

Menschen, nog niet teruggelezen, ben er nu weer even maar die computer moet vandaag weer uit in verband met updates van windows en dan is het maar weer de vraag wanneer hij aangaat.

Als 'ie niet aangaat maak ik nog wel een date met jullie op donderdagmiddag. Zaterdag op vakantie en ik heb er zo'n zin in!
Nog geen nieuws!

Ik moest vandaag in het ziekenhuis zijn en heb nog even gekeken of ik Fusslief kon ontdekken maar heb niemand gezien.



Ukkie heeft vakantie!



Ik baal een beetje want de schoonheidsspecialiste belt net af,haar moeder moest met spoed naar het ziekenhuis.Nu moet ik dus een paar weken wachten..



Waar gaan jullie naartoe Mamzie?
Yonna

Als ik iets vertel tegen vriend snapt ie er helemaal niks van,van al die namen!



Ik hoop dat Fussie Skippy nu in haar armen heeft.Krijg er gewoon kippenvel van!Zo'n heerlijk warm babylijfje
Alle reacties Link kopieren
Dat is het grote voordeel dat Happy af en toe mee schrijft.

Ik hoop het echt dat Skippy lekker op Fus dr buik ligt nu!



Ik moet een poosje oppassen op Ixsje en zijn grote broer, gelukkig kan ik daar ook af en toe even loeren
Ik kan niet op hyves,dus ik mail jullie vanavond terug.



Veel plezier met lxsje!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar Drente. En ik sms je even, Coe.
Alle reacties Link kopieren
Spannend spannend spannend.



Leuk gesprek Yonna!



Fijne vakantie vast Mamz.



Pauze is weer om, ga weer werken.

Adios.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wie lust er een stukje taart?

We moeten tenslotte op krachten blijven, met alle spanning rond Fussie's bevalling



Alle reacties Link kopieren
Haha, dat gesprek van Happy en Yonna Ik probeer thuis weleens een kleine update te geven van het wel en wee op het forum maar vriend blijft alles door elkaar gooien, erg grappig (erg begrijpelijk ook).



Fus en lief hebben natuurlijk wel wat anders aan hun hoofd maar men wat is het spannend!!! Zit er de hele dag aan te denken

Ben natuurlijk ook al 200 x op het forum geweest vandaag.... als ze dat toch ooit eens zouden checken hier.. maar goed, eigenlijk heb ik nog best een hoop gedaan vandaag.

Vanavond mag ik van mezelf lui zijn, t is veel te warm voor actie, toch??

Nou Fus, ik hoop dat jullie lekker aan t genieten zijn van een mooi vers babietje!
Alle reacties Link kopieren
Lekker MissM, ik zat net te bedenken of ik niet iets te snaaien moet gaan halen bij AH maar dat hoeft nu niet meer

Heb je een beetje een leuke verjaardag tot nu toe? Vier je het eigenlijk??



Mamz, weet niet of je dit nog leest eigenlijk maar..... fijne vakantie!! Geniet ervan!!
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaaaaa!!!

Skippy is er!

En het is een Hij!!!!





Hoera!



Fussie, Fuslief en Grote Broer, ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd!







Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven