Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 19 juli 2010 om 21:12
maandag 19 juli 2010 om 22:09
Hullo meidels...
Poehee... wat een dag.
Vanmiddag was heftig. Ik ben dus nog wel even naar Neef gaan kijken.
Tja, zoals Marels ook al zei: ik moest een soort van bevestiging hebben dat hij er echt niet meer is.
En hij is er dus echt niet meer.
Er waren veel vrienden en heel veel bloemen dus dat is toch op een rare manier erg fijn. Gewoon het idee dat zoveel mensen de moeite nemen om afscheid te komen nemen.
Ik kreeg ter plekke heel erge spijt dat ik ook niet een paar woorden op papier had gezet, daar had ik de hele week eigenlijk niet bij stil gestaan. Maar toen ik daar zat borrelden er opeens een paar hele mooie dingen in me boven die ik graag had willen zeggen.
Ik heb toen even heel hevig moeten huilen, samen met mijn oudste en toen was het voorbij.
Poehee... wat een dag.
Vanmiddag was heftig. Ik ben dus nog wel even naar Neef gaan kijken.
Tja, zoals Marels ook al zei: ik moest een soort van bevestiging hebben dat hij er echt niet meer is.
En hij is er dus echt niet meer.
Er waren veel vrienden en heel veel bloemen dus dat is toch op een rare manier erg fijn. Gewoon het idee dat zoveel mensen de moeite nemen om afscheid te komen nemen.
Ik kreeg ter plekke heel erge spijt dat ik ook niet een paar woorden op papier had gezet, daar had ik de hele week eigenlijk niet bij stil gestaan. Maar toen ik daar zat borrelden er opeens een paar hele mooie dingen in me boven die ik graag had willen zeggen.
Ik heb toen even heel hevig moeten huilen, samen met mijn oudste en toen was het voorbij.
maandag 19 juli 2010 om 22:23
Oh Gold, wat goed dat je toch nog bent gaan kijken. En ja, dat is wel definitief, maar dan weet je het ook zeker. Fijn dat de uitvaart mooi was. En je hebt hetzelfde als ik. Ik bedenk dan ook opeens nog heel veel mooie woorden. Altijd als het al te laat is.
Wat let je. Zet ze op papier en leg ze op zijn graf. Of bij zijn urn.
Wat let je. Zet ze op papier en leg ze op zijn graf. Of bij zijn urn.
maandag 19 juli 2010 om 22:33
Mooi Goldie, jammer van je woorden. Doe wat Zoeb zegt, leg ze op zijn graf. Vind ik een mooi gebaar.
Ja Zoeb je het gelijk. Het kan beide kanten op. Ik word alleen maar luier lijkt het en die man van me alleen maar fitter.
Hij heeft ook zo'n bodybalancebandje, het lijkt echt alsof hij harder loopt!
Ben benieuwd of hij het verschil merkt met de hele triatlon in Almere.
Ik ga naar bed.
Slaap lekker allemaal!
Ja Zoeb je het gelijk. Het kan beide kanten op. Ik word alleen maar luier lijkt het en die man van me alleen maar fitter.
Hij heeft ook zo'n bodybalancebandje, het lijkt echt alsof hij harder loopt!
Ben benieuwd of hij het verschil merkt met de hele triatlon in Almere.
Ik ga naar bed.
Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 20 juli 2010 om 08:30