Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Wrijf het er maar in dat het morgen hoerig warm wordt....



Hoe is MissM? En met Mmetje enzo?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mareltje!







Met de postbode richting China met het kreng, Nikki!
Alle reacties Link kopieren
Wat een trut Nikki. Had ze ook wel eerder kunnen zeggen.

Fus je moet het doen als het uitkomt hoor. Niet wachten tot woensdag omdat ik dan toevallig jarig ben.

Alsof je dat überhaupt zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Hé Moeie Marels!

Hoe gaat het met je? Huis al verkocht?



Ik zei ook tegen het kreng, morgen weer een dag achter de ventilator. En jij niet!

Ik heb ook even gekeken wanneer ze nog moet werken,. kan ze dat mooi met een emmertje sop doen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is het huis nog niet verkocht. Dat zal nog wel een eeuw gaan duren
668, the neighbour of the Beast
Ghe, Nikki



Hier gaat het wel weer, Marels.

Mmetje is weer de oude, dus weer lekker druk. Soms vraag ik me af of het mijn kind wel is, wat een energie heeft dat manneke
Alle reacties Link kopieren
En dat wordt alleeeen maar erger, met die energie.



Nou ja, ik schei er uit voor vandaag, tot laters!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wacht maar tot hij 40 is MissM.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het nog niet verkocht is Marels, slaap lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hullo meidels...

Poehee... wat een dag.

Vanmiddag was heftig. Ik ben dus nog wel even naar Neef gaan kijken.

Tja, zoals Marels ook al zei: ik moest een soort van bevestiging hebben dat hij er echt niet meer is.

En hij is er dus echt niet meer.

Er waren veel vrienden en heel veel bloemen dus dat is toch op een rare manier erg fijn. Gewoon het idee dat zoveel mensen de moeite nemen om afscheid te komen nemen.

Ik kreeg ter plekke heel erge spijt dat ik ook niet een paar woorden op papier had gezet, daar had ik de hele week eigenlijk niet bij stil gestaan. Maar toen ik daar zat borrelden er opeens een paar hele mooie dingen in me boven die ik graag had willen zeggen.

Ik heb toen even heel hevig moeten huilen, samen met mijn oudste en toen was het voorbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 19 juli 2010 @ 21:43:

Wacht maar tot hij 40 is MissM. zei de ervaringsdeskundige. Of bedoel je nu als voorbeeld je eigen Nikkiman?
Alle reacties Link kopieren
Oh Gold, wat goed dat je toch nog bent gaan kijken. En ja, dat is wel definitief, maar dan weet je het ook zeker. Fijn dat de uitvaart mooi was. En je hebt hetzelfde als ik. Ik bedenk dan ook opeens nog heel veel mooie woorden. Altijd als het al te laat is.

Wat let je. Zet ze op papier en leg ze op zijn graf. Of bij zijn urn.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Goldie, jammer van je woorden. Doe wat Zoeb zegt, leg ze op zijn graf. Vind ik een mooi gebaar.



Ja Zoeb je het gelijk. Het kan beide kanten op. Ik word alleen maar luier lijkt het en die man van me alleen maar fitter.

Hij heeft ook zo'n bodybalancebandje, het lijkt echt alsof hij harder loopt!

Ben benieuwd of hij het verschil merkt met de hele triatlon in Almere.



Ik ga naar bed.

Slaap lekker allemaal!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
goedennacht meisjes,



ik kom even zwaaien

Ben even niet zo aanwezig in forumland..

Maar denk wel aan jullie hoor!

Fuss nog niet bevallen, meid, succes als het zo ver is hoor!



voor de rest een voor jullie allemaal!
Dames, check Fussie's topic!

En Maegdje natuurlijk ook
Mogu!



Oh wat spannend bij Fussie!

En fijn dat toch de natuur zijn gang kan gaan.



Vandaag een drukke dag maar ik kom wel regelmatig spieken.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren




MissM! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Oeps....MissM van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Alle reacties Link kopieren
En even voor Fussie en Skippy!!



Alle reacties Link kopieren
MissM gefeliciteerd.



En vandaag wordt er een bezembaby geboren
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!!!!

Alle reacties Link kopieren
MissM, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!



Alle reacties Link kopieren
En oja, ik was ook al op het idee gekomen om alsnog wat op papier proberen te zetten.



Vandaag hoort mijn Troela bij welke meester ze komt en hoe haar klasje er volgend schooljaar uit komt te zien.

Ze was er gewoon een beetje nerveus om toen ze net weg reed...
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa, er komt een forumbeeb!



En nu aan het werk!
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven