Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren


Fus, Fus-lief en grote broer nogmaals gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Van Harte!!! En Fussie krijgt natuurlijk alle eer, dus van mij een kadootje voor Fussman



Alle reacties Link kopieren
Geweldig dat Skippy er al is. En dat alles goed is gegaan en het gezond is en dat broer nu een kleine broer heeft en dat Fussie en lief er zo blij mee zijn. En en en en zoveel.

Jippie.
Alle reacties Link kopieren
Wouw!

Gefeliciteerd!

Ik sta gewoon in de winkel te internetten en mijn collega`s denken dat ik gek ben geworden!



Erik is de Mol en HPL de Lul.
Yiehaaaa!!

Gefeliciteerd allemaal.

Heb er een traantje om gelaten.

Enne,ik had goed gegokt.(had vanochtend al een kaart meegebracht
Alle reacties Link kopieren
Haha Coe, ik zat ook met natte oogjes en een brok in mijn keel hier... maf he hoe dat werkt? Ben gewoon superblij voor Fus!!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg! En ik maar denken dat Skippy een meisje was!



Fussie en Fusman en grote Fusbroer, heel erg gefeliciteerd met Skippy!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, een jongen erbij! Gefielseteerd, Fuss, en wat fijn dat je al die tijd hebt genoten van de zwangerschap. Nu nog mooier
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie op Fus d'r hyves de naam gezien voor Skippy? Mooie, stoere naam!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yonna schreef op 20 juli 2010 @ 19:05:

Hebben jullie op Fus d'r hyves de naam gezien voor Skippy? Mooie, stoere naam!!!

JA!

Stond ooit (meer dan 18 jaar geleden) ook op mijn lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Mijn neef heet ook zo. Ik ben bij zijn geboorte geweest, heel speciaal!



Fus, ik vind het zo ongelooflijk fijn dat jij zo hebt genoten van je zwangerschap en ik vind het zo ongelooflijk fijn dat jullie nu een gezond jochie hebben! Ik las op jouw topic dat je heerlijk ligt te genieten met een klein, warm jongetje op je buik

Alle reacties Link kopieren
Joehoooeee voor Skippy die geen Skippy meer heet!!!!

Ik was er eigenlijk de hele tijd van uit gegaan dat 't een jongetje zou zijn.

Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Was grappig net op mijn werk.

Ik vertellen dat een vriendin was bevallen van een zoon, ik helemaal blij.

Vragen ze hoe hij heet, tja dat wist ik niet!



En nu weet ik het nog niet, we hebben geen internet.

Ik ga eens kijken of ik met mijn telefoon op hyves kan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Overigens ben ik morgen zomaar vrij. Rare Belgen. Kwam ik dus vanmiddag pas achter.

Dan maar aan de grote schoonmaak morgen, als het hier tenminste eindelijk afgekoeld is.
668, the neighbour of the Beast
Nikki!
Ja de belgen hebben morgen een vrije dag,dat wist ik wel.

Morgen gaat je envelopje op de post
Alle reacties Link kopieren
Yay voor envelopje!!



Enne, ik had ook wel vaag iets gehoord van Nationale Feestdag, maar jeetje, weet ik veel dat ik dan ook vrij ben
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh Belgen morgen vrij?

Dat betekent dus dat mijn stadje weer overspoeld gaat worden.

Gelukkig hoef ik niet perse boodschappen te halen. Altijd een gekkenhuis op de zgn Belgendagen.
Alle reacties Link kopieren
Yup, alle belgen vrij. En ik val dus blijkbaar ook onder de Belgen.
668, the neighbour of the Beast
Ja hier is het meestal ook een ware invasie



Ik wil morgenvroeg even snel hier in het dorp naar de bakker en als de kinderen uit school komen gelijk richting zwembad als dat weer technisch kan.
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen veel te ver van de belgen af.

Het viel me wel op dat er veel duiters in de winkel zijn, wat die nou bij ons moeten?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, is skippy er



Gefeliciteerd fussie, fussman en fusszoon







Morgen vrij, lekker Marels



Ik heb kantoordag en mag erna mijn autootje op gaan halen



MIssM heb je een beetje leuke dag gehad



Wij wonen gelukkig ook te ver van Belgenland
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogu



Lieve Zoeb,gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ze komen Dasty halen, Nik
Lieve Zoebie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven