Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Goedemoooooorgen. Eerst om boodschappen, dan de rest van de ellende. Wordt vervolgd dus.
668, the neighbour of the Beast
Misschien moet ik dat weer gaan doen! Oordopjes in! Wij hebben een buurman met een cabrio-car, die gaat iedere ochtend loeivroeg weg. Hij rijdt zijn car altijd achteruit de garage uit...... en niet zacht maar met een loeigeluid van hier tot NY! Vannacht zelfs om 5 uur....de zot! Ik heb zelfs liggen denken om een briefje bij hem in de bus te doen met daarop het vriendelijke verzoek of hij zijn car de garage uit wil duwen........ *zucht* Oordopjes is ook een idee!

Marels, ik geef je een dikke smak op je wangen! Zomaar!

Nikki, high-tea ze!

Zoeb, ook aan de BBQ vanavond! Eetze!
goedemorgen

leuk is dat yonna zo een buur. We hebben hier iemand met een nep harley. Zo een jong gozertje die op onmogelijke tijden met dat ding uit rijden gaat. De eerste keer dat ik dat er iets van het gebouw instortte en zaten de katten onder het bed. Nu weet ik dat hij het is maar de katten nog steeds niet.

Zoeb, veel plezier vanavond

Nikki, leuk een high-tea

Marels succes vandaag met je drukke planning

Wij hebben ook een strak schema maar daar zitten dan ook leuke dingen bij. Zo moet ik naar de ikea (voor borrie echt waar ) en gaan we bij vrienden op bezoek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Yonna irritant lijkt me dat. Inderdaad lekker de garage uit laten duwen.

Hier wordt 's morgens om 7 uur de glasbak geleegd. Drie keer in de week en vanmorgen weer. Op zaterdag. Ook zo irritant als wat. Zeker nu je met het raam wijd open slaapt.

Ik snap ook de mensen niet die 's morgens in alle vroegte thuiskomen van het stappen. Kolere wat kunnen die een herrie maken. Houwdoe, bedankt hé, tot morgen, het was gezellig. En dan een hoop gelach en gelal erbij. Met decibellen waarmee een dove het nog kan verstaan. Onvoorstelbaar. Soms denk ik wel eens dat ik dat onder hun raam ook maar eens ga doen. En dan wonen ze ook nog eens 5 huizen verder. Hoor ik het nog letter voor letter. gelukkig slaap ik meestal wel meteen weer in.

Boodschappen doen

Kamer en keuken stofzuigen en dweilen

Plee's poetsen

Badkamer doen

Bedden opmaken en boven stofzuigen en dweilen.

Wassen en drogen. Gedeeltelijk.
Zo imposant is mijn lijstje niet hoor. Straks hier wat opruimen en vanmiddag de keukenkastjes uitmesten. Niet heel veel zin in, maar het moet maar eens gebeuren he.

Oh, en plannen maken voor de vakantie, ook dat.
Ik heb overigens niet zooo snel last van buren die auto's starten en dergelijke. Zeker overdag niet.

Alleen de twee kutkeffertjes van mijn buurvrouw vind ik nog wel eens irritant, maar ja, wat doe je er aan he...
Mogu!

Ik ben weer boven water!Het was een hele leuke avond

Kinderen zijn ook weer terug dus nu ga ik iets leuks verzinnen om te doen.

Later!
Vanmorgen om half zeven waren ze hierachter aan het tennissen.

Je hoorde alleen: Tok - tok - tok - tok -tok -tok. Een uur lang. Absurd wat een tijd. Mag dat eigenlijk wel zo vroeg al?
Coe, klopt 't trouwens dat ik nog geen envelopje gezien heb? Geeft niet hoor, maar dat ik weet dat ie niet kwijt is ofzo

Ach ja Zoeb, ik stoor me niet zo snel geloof ik. Hier ook vaak 's ochtends vroeg al kinderen aan het spelen, of buren aan het klussen of weet ik veel wat, maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel last van. Leven en laten leven, ofzo.

Ik heb zo een buurman die een draaitafel heeft. En dat hoor ik echt wel goed. Zo goed dat ik mijn eigen muziek er niet altijd overheen krijg. Maar zolang hij het niet om drie uur 's nachts doet, ach ja.
Zo, wij zijn flink aan de poets, was draait, bedden zijn verschoond.

Nog stofzuigen, was opruimen, logeerspullen inpakken, douchen.
Envelopje is wel gepost,maar in het buitengebied hiero.Hij zal er dus wel aankomen,neem ik aan.Zoniet heb ik er nog meer Marels Het is trouwens gericht aan Billy.

Kinderen willen niks met mij doen :( Die zijn levend stratego aan het spelen buiten.

Doe ik het lekker rustig aan in de tuin vandaag.
Ik erger me er ook niet eens zoveel aan hoor Marels. Het is niet anders. Het komt omdat ik er steeds van wakker wordt.

Het lukt me gewoon niet om eens één nacht lekker door te slapen.
Komt helemaal goed dan

Ik zie hem wel verschijnen hoor.

Ik heb overigens zojuist besloten dat ik als ik later groot ben keramisch parket in de woonkamer en keuken wil. Puh.

Het is alleen godvergeten duur (vanaf 50 euro de m2) maar vooruit maar.
Als ik er van wakker wordt ben ik ook ineens wat minder van 't "laat maar doen" hoor
Dag dames!

Nog niet helemaal opgeknapt dus word een rustig weekendje. Alleen even de wc, stofzuigen en dweilen en een wasje draaien.

Ik doe de was, man de rest heb ik net besloten

Fijne dag!
Ik moet aan het werk maar ik wil niet. Wel het bed afgehaald en een was in gezet, maar dat telt niet als productieve weekenddag
Ik kom ook niet op gang Mareltje,

Zit nog met mijn hoofd bij gisteravond

Ik haal zo even de stofzuiger door de huiskamer en ik ga verse tomatensoep maken.

Gold,leuk geweest bij de 4 daagse?
Fuss,wat een lekker mannetje!Wat fijn dat jullie al thuis zijn met zijn allen.Op zijn Yonna's...Geniet!!
Was 't leuk gisteravond?

Ik ga mezelf zo toch maar een schop onder mijn hol geven. Ik wil alle keukenkastjes soppen vandaag en da's dus best een heel werk.
Ja ik heb genoten We zijn naar de pc geweest,en hoewel we alleen maar wat uitgespookt hebben met elkaar,was het een super avond!

Soep staat te pruttelen,nu even foto's van feestje Oudste op hyves zetten.

Ik zit lekker in de tuin,heb niet voor niks vakantie toch?Vriend is een middagdutje doen
Heerlijk toch. Kan me voorstellen dat met anderen niet eens echt hoeft ofzo, dat het meer de sfeer is enzo. Als ik nu te gedetailleerd ben voor op 't forum moet je 't zeggen hoor, dan verwijder ik dit.

Ik heb de planten al water gegeven en moet nu écht aan de keuken beginnen.
Ik vind het altijd zo leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad bij een Coe-tijd-avond!

In het verleden ook wel geweest en er van genoten, maar nu hoeft het echt niet meer voor mij.

Ik ben me toch een portie druk geweest!

Opticien

boodschappen

cadeautjes

gestoft

stofzuigen

kattenbakken

Happy heeft alle foto's op dvd's gezet, dus volgende week heb ik een weekje vakantie! Alles is van voor en na de vakantie is klaar! En vanaf vrijdag pas weer aan het werk!

Zometeen nog twee gesprekken en dan naar de BBQ!
Nee joh,ik schaam me er absoluut niet voor.

Het is idd het sfeertje wat er heerst,het bekijken en bekeken worden,gewoon de spanning.

We hebben wel leuke mensen leren kennen,die we nog wat beter willen leren kennen,maar voor ons was het gister een leuke avond uit met zijn 2en met net dat beetje meer spanning.

Mijn batterij is weer opgeladen
Yonna,als je me 10 jaar geleden had gezegd dat ik dat nu leuk zou vinden,had ik je voor gek verklaard.

Vriend en ik hebben er eerst heel veel over gepraat,langzaamaan zijn we het samen gaan ontdekken.En dat is dus ook het fijne,het is echt iets wat we samen beleven.Staan voor veel dingen open,maar het "wij"blijft op de 1e plaats.
Omdat ik wist dat je er in het verleden minder open over was

Ik ben ook niet zo preuts, verder, ik praat ook bijna overal over, maar goed. Ik zou zelf toch niet zo gauw naar zo'n toko gaan, puur omdat er volgens mij alleen maar hippe, slanke, knappe mensen rondlopen. En ik ben niet hip en niet slank En ook al niet knap. Dus ja.

Keukenkastje 1 is klaar trouwens, 2 is leeggehaald, maar ik moet mijn kerel nu hebben om die meuk even mee uit te zoeken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven