Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
3 keukenkastjes; check!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Vier.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wat een drukte hier.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Nou ja, alleen nog twee lades, maar da's voor morgen.



Dus jullie morgen weer tevoorschijn komen, ik hoef niet meer aan het werk.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nik, ik weet wel dat je er bent hoor.... Kom maar te voorschijn
668, the neighbour of the Beast
Nou dat is wel een groot vooroordeel Mareltje.

Er komen mensen van allerlei maten,soorten.Ik ben ook niet slank of hip maar heb gewoon een enorm sexy uitstraling

Zonder dollen,waar wij geweest zijn valt het echt reuze mee met de Barbie's en Ken's. Gewoon normale,spontane,verzorgde mensen.
Alle reacties Link kopieren
Och, ik heb wel eens op zo'n website gekeken, van één of andere club, en daar stond min of meer expliciet vermeldt dat mensen met een.... ietwat afwijkend uiterlijk.... beter thuis konden blijven. Met een hint naar dikke mensen. Dus ja, dan hoef ik al niet meer
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof zelfs iets van dat mensen aan de deur geweigerd konden worden ofzo, omdat hun lichaam wel voor andere mensen appetijtelijk moest zijn om naar te kijken. Iets in die geest.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 juli 2010 @ 19:49:

Nik, ik weet wel dat je er bent hoor.... Kom maar te voorschijn Lekker wijf!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ja, huhuh, jij maar rondsletten op het forum en ik maar eenzaam zijn hier!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Er zal wel per club een ander deurbeleid zijn, net zoals bij sportscholen.

Ik moet zeggen dat het mij niet trekt, gelukkig zijn we allemaal anders.



Ik had een leuke dag,high tea was geweldig, veel te veel gesnoept.

Ik mag ook nergens binnen nu!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 juli 2010 @ 20:04:

Ja, huhuh, jij maar rondsletten op het forum en ik maar eenzaam zijn hier!Ja sorry! Ik zat ook nog te eten tussendoor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Kun je dan al in mijn broek Nik?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Voor Coe, van website van een club:



Er aantrekkelijk uitzien door middel van een verzorgd postuur is een pré. 50 Procent overgewicht ten opzichte van ideaal, is iets wat weinig andere gasten aantrekkelijk vinden.



En dan hoef ik al niet meer te gaan dus... Laat maar dan
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Vast wel!

We begonnen om 11.30 met eten, snoepen en thee drinken en om 14.15 stapten we pas op.

Ik had niet ontbeten en ik heb net een klein bordje bami gegeten.

Op de terrassen onderweg heb ik nog wel wijn gedronken.



Daarna gingen we bij Didi kleding passen, maar de jurkjes zaten wat krap, niets gekocht!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren


Ik ben er weer!



Vriendin heeft 'hem' uitgelopen en ik heb alleen het laatse stuk als verstekeling meegelopen.

Ik ben haar tegemoet gelopen naar Malden, een dorpje ongeveer 10 km vanaf het station van Nijmegen. Daar heb ik haar opgewacht en ik ben met haar samen het stuk terug naar de Wedren gelopen. Dus ik ben op de Via Gladiola ook toegejuicht door mensen terwijl dat dus helemaal niet terecht was. Voelde me dus wel een beetje opgelaten, maar omdat vriendin er goed doorheen zat was het ook wel weer fijn dat ik met haar mee kon lopen om haar over die eindmeet te krijgen.





Oke, ik ben ook weer bijgelezen en sluit weer aan.

En over dat mensen soms iets doen wat ze een paar maanden eerder voor onmogelijk hadden gehouden: Daar kan ik over meepraten .



De groeten meidels. Ik ga plat.

Ik ben moe en heb zere voeten (ja, na die zielige 20 km )
Alle reacties Link kopieren
Was jij niet aardig wat afgevallen? Of is dat bij jou ook allaaang over?

In wat voor kledingmaat zit jij tegenwoordig? Of is dat zwaar privé?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je het naar je zin gehad het Goldie! Platze!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nikki en Marels, jullie zijn lekkere gekke wijven
Alle reacties Link kopieren
Krijg ik de schuld weer.... Nik zat zomaar ergens anders te forummen hoor, ik niet!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik was niet zo veel afgevallen hoor, iets van 9 kilo denk ik.

En nu is het nog een kilo of 5 schat ik.

Kleding maat voor broeken is 44/46 en bovenkleding 46/48.

Staat wel erg zo als ik het lees.

Maar morgen ga ik weer hardlopen met vreetvriendin.

Zij is al een jaar 25 kilo kwijt. Zij wel.............................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 24 juli 2010 @ 20:25:

Nikki en Marels, jullie zijn lekkere gekke wijven

Dank, dank!

Lekker wijf!



Vind je dat niet stom dan, dat die mensen je toe juichen terwijl je eigenlijk 'niets' hebt gedaan?

Bij de marathon zie je dat ook wel, mensen die meelopen zonder startnummer. Ik vind het eigenlijk niet leuk.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Dammit, mijn broek is een 50 die valt als een 48



En och, zo erg is het niet hoor. Ik heb ook al 3000000 (al dan niet half) mislukte afvalpogingen achter de rug.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar zo zwart op wit is wel een confrontatie!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ja Nikki, daarom zei ik al dat ik me een beetje opgelaten voelde.

Ik hou me maar vast aan het idee dat vriendin het zonder mijn niet meer had getrokken en dat ze het dankzij mijn support heeft gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven