Binnenpretjes / leuke momentjes

10-02-2010 17:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nog steeds binnenpretjes als ik denk aan de chauffeur die gisterenavond heerlijk in zichzelf zat te swingen in een lege bus. Ik stond voor het rode licht, keek links van mij en kreeg hem in de gaten. Na een tijdje had hij het ook gemerkt dat ik met hem zat te lachen en hij lachte lief en een beetje verlegen terug. Vond ik echt een leuk moment en als ik eraan terugdenk, moet ik nog lachen :-)

Of de ochtend dat ik besliste om een keertje met de fiets te gaan werken. Een ietwat oudere man stak mij voorbij en ik moest lachen. Gewoon omwille van het feit dat ik als jonge deerne - normaal gezien met goede conditie - voorbij werd gestoken door een oudere man. Ik keek naar hem en lachte en dat was het begin van een leuk gesprekje.

Hebben jullie ook zo van die kleine, leuke momentjes/anekdotes waar je weleens aan terugdenkt en blij van wordt?
Ik heb een heel groot binnenpretje. Maar ik kan er niets over zeggen
Ik heb een heel groot binnenpretje. Maar ik kan er niets over zeggen
achhh suus, vertel het nou!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Suus, je bent toch niet in .....?
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 17:48:

Ik heb een heel groot binnenpretje. Maar ik kan er niets over zeggenAmsterdammertje op batterijen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb er zin in..
@ lolliebollie; wat grappig van de situatie met de buschauffeur!

Vanochtend iets soortgelijks hier in de straat; er liep een man langs mijn raam en ik had zwaar het vermoeden dat hij druk met zichzelf aan het praten was (wat al grappig was) vervolgens gleed hij vanwege de gladde weg onderuit (sneu en pijnlijk!). hij krabbelde snel overeind, keek nogal beschaamd om zich heen om te kijken of niemand het gezien had en liep opgelucht en verder tegen zichzelf pratend verder,. Niet in de gaten hebbend dat ik alles had gevolgd
[EDIT]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 10-02-2010 21:03
Reden: spam
% gewijzigd
Haha Jewell! En hij maar denken "gelukkig dat niemand dit gezien heeft" :-)
Mijn schattige oude Belgische docent die in de colleges altijd een beetje staat te murmelen... Gisteren kwam er onder college een flinke kar langsrijden, zegt ie gewoon tussen de zinnen door 'nou nou, dat karretje heeft ook geen rubberen wieletjes' en dat op z'n Belgisch, ik kwam niet meer bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven