cadeau voor supervrouw

18-02-2011 12:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drie weken geleden ben ik geëvacueerd vanuit Egypte. Ik woon en werk daar en moest opeens een koffer pakken en gaan. Ik heb mijn kat daar achter moeten laten. Eén van mijn collega's heeft de afgelopen weken voor mijn kat gezorgd. Zij is sowieso één van de liefste en sterkste vrouwen die ik ken.

Morgen vlieg ik terug naar Cairo en wil graag een cadeau voor haar meenemen. Iets speciaals, maar niet te groot, omdat het wel in mijn koffer moet passen. Ik loop hier al de hele week over na te denken, maar kom er niet uit. En nu heb ik alleen vandaag nog om iets te kopen.

Heeft iemand nog een leuk idee?
Een yoko beeldje?

http://www.spirituelewink ... nl/d379_yoko_beeldje.html

Op die site vind je overigens nog meer kadoo ideeen.
MOet het iets Nederlands zijn? Want je kunt natuurlijk ook een lekker stuk kaas laten vacumeren (weet niet wat de regels naar Egypte zijn...).
Wat is het budget?
Ramiaatje, ik heb zelf zo'n beeldje, haha. Is misschien wel een idee.

Ingmagh, het hoeft niet iets Nederlands te zijn. Ze is zelf Nederlandse en krijgt regelmatig mensen op bezoek uit NL die dan allerlei lekkere dingen meenemen. Ook is Nederlandse kaas prima te verkrijgen in Egypte

Ik denk zelf aan iets waarmee ze zichzelf een beetje kan verwennen. Volgens mij koopt ze nooit iets voor zichzelf.
Budget? Tussen de 30-50 euro, zoiets.
Een verwenpakket van Rituals, Lush, of iets dergelijks.
En wat voor type is het jong, hoogopgeleid, modern en elite of is het bij wijze van spreken de vriendelijk oudere schoonmaakster?

Ah ook een nederlandse, laat maar dan.
Rituals verwenproducten vindt vrijwel iedereen lekker.
jaaa zon pakketje van rituals hamman met van die verwendouche schuim en scrub is echt heerlijk. En dat koop je niet zo snel voor jezelf, is leuk omt ekrijgen
Rituals pakketje is wel een goed idee eigenlijk!
Ben enorm mosterd zie ik al, maar ook ik zou iets van Rituals kopen voor haar!
Rituals vind ik ook altijd leuk om te krijgen, vooral het doucheschuim
quote:borderwalk schreef op 18 februari 2011 @ 12:37:

En wat voor type is het jong, hoogopgeleid, modern en elite of is het bij wijze van spreken de vriendelijk oudere schoonmaakster?

Ah ook een nederlandse, laat maar dan.

Mogen Nederlanders geen cadeautjes krijgen?

Maar om je vragen te beantwoorden:

Middelbare leeftijd, hoogopgeleid, modern, vroeger schoonmaakser en kraker, nu vooral een hardwerkende, vriendelijke vrouw die een hoop ellende heeft meegemaakt, maar zich niet uit het veld laat slaan.
Mag het met een knipoog zijn?

Neem dan SUPERvrouw letterlijk en geef haar zoiets: http://adwords.bellatio.n ... 33.html&page=list-details
Maar het wordt dus een Rituals pakket. Op naar de stad, want waar ik nu zit verkopen ze dat niet...

Bedankt voor het meedenken!
Wel in je check in bagage doen he!!! Anders ben je je mooie dure pakket kwijt..
Goed idee, altijd lekker om te krijgen.

Wat voor werk doe je daar verademuis? (als je het niet wil zeggen snap ik het, maar ik ben altijd nieuwsgierig als mensen in het buitenland werken)
Gelukt!

Primabella, ik werk daar als leerkracht op een internationale school. Dit is mijn vierde en laatste jaar.
Hi verademuis, lief dat je geantwoord hebt. En wat ontzettend leuk. Lijkt me een mooi avontuur. Ik zou eerst stage lopen in Egypte toen ik nog studeerde maar jammer genoeg ging dat niet door.

Ga je daarna weer naar Nederland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven