Cadeau vriend
dinsdag 29 oktober 2013 om 13:08
Ik wist niet goed waar ik dit onder moest plaatsen.
Binnenkort wordt mijn vriend 20 en ik ben opzoek naar een cadeautje. Ik ben helemaal niet creatief, dus vind het erg lastig. Zat te denken om er sowieso een bioscoopbon bij te doen. En misschien een lekker geurtje? Wat zijn populaire geurtjes voor mannen dit moment? Of heeft iemand nog een ander leuk idee misschien? Ik hoor het graag.
Ik zou graag een weekend met hem weg willen ofzo, maar dat wordt wel een erg duur cadeau en we zijn nog maar twee maand samen, dus misschien een beetje overdreven.
Ik hoor graag van jullie!
Binnenkort wordt mijn vriend 20 en ik ben opzoek naar een cadeautje. Ik ben helemaal niet creatief, dus vind het erg lastig. Zat te denken om er sowieso een bioscoopbon bij te doen. En misschien een lekker geurtje? Wat zijn populaire geurtjes voor mannen dit moment? Of heeft iemand nog een ander leuk idee misschien? Ik hoor het graag.
Ik zou graag een weekend met hem weg willen ofzo, maar dat wordt wel een erg duur cadeau en we zijn nog maar twee maand samen, dus misschien een beetje overdreven.
Ik hoor graag van jullie!
dinsdag 29 oktober 2013 om 19:27
quote:jovo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 Maar, hoe ga ik dat dan doen op zijn verjaardag als ik een avond bioscoop + uiteten wil geven, maar dan niet met een bon. Vertellen? Dan lijkt het net of hij niets krijgt toch?Ik zou dan gewoon een kaartje schrijven met daarop dat je een verrassingsacond voor hem in petto hebt!
woensdag 30 oktober 2013 om 10:42