cadeau
donderdag 5 november 2009 om 13:58
het 1001e topic over cadeautjes 
mijn kleine zusje ( zo klein is ze ook al niet...maar goed ze blijft me kleine zusje) heeft net dr rijbewijs gehaald....In 1 keer...wow ben zo trots op dr...
maar wat ga ik halen??
ik ben totaal inspiratie loos...
en nee heb geen geld om n auto ofzo voor dr te kopen haha

mijn kleine zusje ( zo klein is ze ook al niet...maar goed ze blijft me kleine zusje) heeft net dr rijbewijs gehaald....In 1 keer...wow ben zo trots op dr...
maar wat ga ik halen??
ik ben totaal inspiratie loos...
en nee heb geen geld om n auto ofzo voor dr te kopen haha

donderdag 5 november 2009 om 14:30
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 05 november 2009 @ 14:27:
ik zou niets voor aan het spiegeltje kopen, dat is namelijk verboden bij de wetkan ik me niet voorstellen, ik ben namelijk wel 'ns (meermaals!) in 'n fuik gereden en de politie heeft daar nog nooit 'n opmerking over gemaakt (de mijne is maar iets van 5 cm lang ofzo, dus wel 'n verschil met grote dobbelstenen)
ik zou niets voor aan het spiegeltje kopen, dat is namelijk verboden bij de wetkan ik me niet voorstellen, ik ben namelijk wel 'ns (meermaals!) in 'n fuik gereden en de politie heeft daar nog nooit 'n opmerking over gemaakt (de mijne is maar iets van 5 cm lang ofzo, dus wel 'n verschil met grote dobbelstenen)
donderdag 5 november 2009 om 14:30

donderdag 5 november 2009 om 14:32
quote:elninjoo schreef op 05 november 2009 @ 14:30:
[...]
kan ik me niet voorstellen, ik ben namelijk wel 'ns (meermaals!) in 'n fuik gereden en de politie heeft daar nog nooit 'n opmerking over gemaakt (de mijne is maar iets van 5 cm lang ofzo, dus wel 'n verschil met grote dobbelstenen)'t is dat ik weet dat je een vrouw bent elninjoo!
[...]
kan ik me niet voorstellen, ik ben namelijk wel 'ns (meermaals!) in 'n fuik gereden en de politie heeft daar nog nooit 'n opmerking over gemaakt (de mijne is maar iets van 5 cm lang ofzo, dus wel 'n verschil met grote dobbelstenen)'t is dat ik weet dat je een vrouw bent elninjoo!
donderdag 5 november 2009 om 14:33
quote:elninjoo schreef op 05 november 2009 @ 14:30:
[...]
kan ik me niet voorstellen, ik ben namelijk wel 'ns (meermaals!) in 'n fuik gereden en de politie heeft daar nog nooit 'n opmerking over gemaakt (de mijne is maar iets van 5 cm lang o, dus wel 'n verschil met grote dobbelstenen)Er is een tijdje geleden iets over gepubliceerd, kan het nu niet vinden met google, het artikel heb ik op kantoor en ben nu met verlof, dus kan het je niet laten zien
[...]
kan ik me niet voorstellen, ik ben namelijk wel 'ns (meermaals!) in 'n fuik gereden en de politie heeft daar nog nooit 'n opmerking over gemaakt (de mijne is maar iets van 5 cm lang o, dus wel 'n verschil met grote dobbelstenen)Er is een tijdje geleden iets over gepubliceerd, kan het nu niet vinden met google, het artikel heb ik op kantoor en ben nu met verlof, dus kan het je niet laten zien
"ik ben het, Barbabelladingdong"

donderdag 5 november 2009 om 15:43
donderdag 5 november 2009 om 16:23
Bandenplakset.
Of sneeuwkettingen.
abonnement ANWB
navigatiesysteem
http://www.onelinerbooks. ... ok/I_love_autorijden/14/1
Of sneeuwkettingen.
abonnement ANWB
navigatiesysteem
http://www.onelinerbooks. ... ok/I_love_autorijden/14/1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 5 november 2009 om 16:24
http://www.digitalgeek.nl ... os-voor-het-halen-van.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.