Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
En nu ga ik ECHT douchen. Zit nog steeds te stinken in mijn joggingbroek en elders op het forum is te lezen dat het geen decorum is.
Ik zag het Trench... De liefde spat eraf!
Latex!
Jemig wat een fijn bericht Leo!!

Kan me goed voorstellen dat ook jij op een roze wolk zit; je hebt zo meegeleefd tenslotte.

Die kleine baby heeft dus toch een goede start in het leven, ontzettend fijn!

En what the heck, ik doe een Lewinsky: geef mij een sigaar
Robo!

Ik ga straks even bijlezen op jouw eigenste topic.

En nu ga ik ECHT!
Ben je weer schoon, Norre?

Het is leeg in de kroeg, ik hang hier alleen aan de bar...

In een discotheeeeeeek

Zat ik van de weeeeek

En voelde mij toch zooooo alleeeeeeennn........
Moet je ook op een coulante tijd komen, robo. zoals 11 uur s avonds.

ECHOOOOOOOOO!

Leo, gefeliciteerd smak smak smak! met je nieuwe nichtje. Ik las net pas dat het zenuwewerk was, maar dat ze flink en stoer ter wereld is gekomen. Tenminste, dat maak ik er zelf dan maar weer van.

Zo zie je maar weer. Toch de genen van tante Leo georfen.

Ik heb vanavond mijn burgerplicht gedaan en ben naar het lokale verkiezingsdebat geweest. Kan er nog steeds geen chocola van maken. Maar heb wel een leuke flotte jonge dame gezien op wie ik wel zou willen stemmen. Nu nog even de inhoud...
Ik geloof dat ik een beetje uitgeschoten ben met mijn efs in het vorige bericht.

Morgen laatste werkdag. Heeft er iemand een nieuw baantje voor me?
Hey Nijn, biertje?

Of iets politiek verantwoords?
Hoi
Hoi Yette!

ça va?
Oui, ça va tres bien, un peu un hectisch dagje wel. Man kan aan de slag in de US
Meiden, ik ga politiek correct slapen.

yette, succes met dat bericht verwerken. Dat is nogal wat! :-)

Teruste.
Slaap lekker Nijn. Tja, ik heb geen idee wat ik moet verwerken, maar dat zal vannacht wel komen. Om te beginnen maar de loonsonderhadelingen afwachten. En dan hier de zooi verwerken n die ik over anderhalf jaar niet meer wil tegenkomen.
Goedemorgen dames...

De US.. Jeetje Yet...

Ik zit te wachten op de vrachtwagen die tussen 9.00 en 12.00 uur kan komen. Zo irritant... Zal je zien dat 'ie om 12.00 uur komt.

Nog maar een koffie.

Vandaag hou ik mijn kinderen thuis. Met de nadruk op mijn. Het is hier de hele week een komen en gaan van logeetjes geweest. Daar ben ik even klaar mee.
Ha Nor!

Ik zit nu te logeren, as we speak.

Vriendin is naar haar werk en ik ga koffiedrinken bij mijn ouders zo meteen omdat mijn vader jarig is (ja, dank u) en mijn dochter is daar ook.

Ik heb om elf uur afgesproken en zit nu lekker even achter de laptop van mijn vriendin te forummen.

Wel ruk geslapen, bah, eigen bed roels toch wel.

Nijn, wat een lief bericht. Tegen mij, over de genen en zo.

Ik spreek je nog maar nauwelijks op het forum. Leuk om je hier tegen te komen zo nu en dan!

Yet, de US!

Ga je dan mee?

Ja vast....

Wauw, wat spannend!

Hoe denk jij er over?
Gefeliciteerd, Leo!

Zo, de nieuwe wasmachine en droger zijn er. Ik kan gaan beginnen aan het achterstallige onderhoud op wasgebied. Heb net al op een krukje gebiologeerd zitten kijken naar alle knopjes en hoe 'ie draait. 't Is net een nieuwe tv...

En stil! Jemig, wat is dat ding stil...
Van harte met je vader Leo!

Natuurlijk gaan wij mee Leo! Het is voor ongeveer een jaar, dus da's wel overzichtelijk voor een eerste keer buitenland. En tsja, hoe ik erover denk...ik probeer het 'what-to-do-denken' nog even uit te stellen tot de loonsonderhandelingen rond zijn. Ik hoop dat dat voor het weekeind is. En dan maar een draaiboek maken. Geen idee hoe ik dit aan moet pakken, maar het zal wel goed komen
Spannend zeg!
Leo, van harte met je vader! Gezellig weer een daggie in je oude woonplaats én je ouders weer zien.

Er zit nu iemand heel zielig te doen op de grond... mijn hond stelt zich weer eens vakkundig aan zeg... ik wil uit. Tsja, je bent net geweest! En het regent en ik heb er nog niet veel zin in om nu wéér naar buiten te gaan. Oh god, ik moet dr ook niet aankijken he... die zielige hondeoogjes en dan een klein kwispeltje er bij...

Yette, dat is wel even wat anders! Een jaar naar Amerika! Als je gaat, ga je dan naar een grote stad of niet? Het bedrijf van mijn vriend heeft ook een vestiging in Ohio. In een heel klein plaatsje in the middle of helemaal niks... Als hij ooit uitgezonden wordt ga ik zeker met m mee maar dan wel onder de voorwaarde dat we in Des Moines gaan wonen. Heb ik iig nog wat te doen aan shoppen enzo.
Leo gefeliciteerd met je vader!

Nor gefeliciteerd met je nieuwe witgoed!

Yet, ....tering....spannend!

Ratteke, tis hondeweer!

Mijn schoondochter is op sivite. Ze zitten al de hele dag boven elkaars handje vast te houden...!
Hoe oud is je schoondochter? 12?
Mijn zoon is 12 en schoondochter wordt volgende maand al 14....
Ik ben trouwens wel met de hond naar buiten gegaan. Is maar goed ook, want ze moest errug nodig de grote boodschap doen. Zat ze dus toch niet voor niks te piepen...
Mijn hond geeft het dus nooit aan. Ik moet altijd maar raden of ie moet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven