Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Nee psies Nor! Dus dat is in die zin een tegenvaller.

Boekenwijsheid. Pardon? Vanmorgen ruim 2 uur op een matje liggen mediteren ja. Ik heb mezelf van top tot teen gebodyscand. En weer terug.
Doe het allebei, Nijn!

Zo, heb al heel wat gedaan hoor vandaag. Wilde toch even gezegd hebben dat ik zojuist Nordochter naar de manege heb gebracht. Even zitten maar weer.. O ja, Kleine Huis op de Prairie. Die vervelende Nancy ook...
quote:Nijntje schreef op 05 maart 2010 @ 17:04:

Nee psies Nor! Dus dat is in die zin een tegenvaller.

Boekenwijsheid. Pardon? Vanmorgen ruim 2 uur op een matje liggen mediteren ja. Ik heb mezelf van top tot teen gebodyscand. En weer terug.En wat wil je er verder van met ons delen?
Dat je goed moet kawuh, Nor. Zodat het ete gelijkmatig in je bloed komp.
Ik heb al een bakkie neutronenkorrels op net...
Weet je wat jij moet hebben, Nijn? Een bakkie..
Ik heb al een bakkie Nor, dank. Er zit merlot in. En you?

(wat zijn neutronenkorrels ook al weer???)

Ik heb ineens een gedachte over een lederuh pokahbekah. Shit, het Kloot en Debiel lid is van de pan.
Dan moet je zeggen: "Ik heb net koffie gehad..."

Neutronenkorrels is gewoon ordinaire basterdsuiker..
Ach so.
Ik zie al dat ik te laat ben, pendelwise Nijn, je hebt al voor de Merlot gekozen.

Ja had voor de sjardonee moeten gaan, maar ja, daar kom je nog wel achter.

Gefeliciteerd met je baan!

Wat ga je doen?

De sjalottenbuurman is een buurman van een kleine kilometer verderop, dat heet hier ook nog gewoon buurman, lekker makkelijk, hoef je ook geen namen te onthouden.

De stomme buurman is nog steeds een lul.

Hij feunt zijn oprit als er sneeuw op ligt met zijn bladblazer, het liefst om een uur of 11 's avonds, naast het slaapkamerraam van Fien.
Shit, das balen Leo, van die buurman. Die lul dus. Ben je klaar mee.

Van schrik ga ik gelijk alsnog een sjardonee openmaken. De pendel heeft altijd gelijk!

Over mijn baan> ik word koffiejuffrouw bij een gemeente in het zuiden des lands. Koffie en plees, is me beloofd. Dus leuk!
Met de buurman ben ik klaar ja, dat kun je wel zeggen. Maar ik wind me eigenlijk nooit over hem op, vind het gewoon een sukkel. Geen zin om het aan mijn hart te gaan krijgen voor zo'n omgewaaid tuinhek als hij.

Die sjardonéé is een goed idee, dat weet ik zo zonder pendel te vertellen.

Leuk zeg, koffiejuffrouw. Ik ben een tijdje stationsomroeper op de metro in Amsterdam geweest. Ja, dus echt óp de metro. Dat als we bijna bij het Damrak waren dan riep ik, zittend bovenop de metro om; het volgende station is Dam-rak.......

De 'ping-pong' van het deurengeluidje deed ik ook trouwens.

Nu zijn het allemaal bandjes maar vroeger, in mijn tijd, zo in de jaren 90, ging het nog allemaal met de hand.

Heeft niks met koffiejuffrouw te maken natuurlijk, was gewoon een aanleiding om mijn verhaal weer eens te vertellen. De familie heeft het wel gehad met mijn metro verhalen.
Was jij dat ook van 'Oewaa tur loo plein' ?
Wat een kneus, die bladsneeuwblazende buurman.

Hier noemen wij trouwens ook iedereen in een straal van 5km buurman Grappig, da's echt plattelands.

Ik lust wel een virtuele borrel, net is er weer door een onkundige verpleegster in mijn aderen gepoerd en dat doet pijhijn.

Doe mij maar een wodka!

Trouwens, Nijn, gefeliciteerd, onder de pannen qua werk voor drie maanden is beter dan niks. Of zeg ik nu iets doms?

Yette, jij gaat naar Detroit las ik?!? Wat een verandering zeg... in de Engelse kranten staat de laatste tijd heel veel over Detroit, over dat er huizen voor 1 dollar verkocht worden enzo. Als je wil kan ik je de links wel sturen, maar waarschijnlijk doe je zelf al research genoeg :-)
Nee, dat was mijn Antilliaanse collega Rodney.

Deed 'ie soms expres. Pittoresk, folkloristisch, authentiek klonk dat he?

Ah....mooie tijden, moooooie tijden.......
Bo, een wodka!

In één keer he!
Jahoor, ik heb 'm adje getrokken!

*hik*

Thanks Leo
Wat ellendig trouwens dat je pijn hebt door die onkundige verpleger.

Zal ik 'm een virtuele knal verkopen?

Maar dan met een verpleegpak aan.
Nah, de eerste was niet zozeer onkundig hoor, meer dat mijn aderen nogal moeilijk te prikken zijn.

Maar ik vraag altijd: kunt u echt moeilijke aderen prikken?

En iédereen zegt dan ja, waarna de helft me eerst pijn doet en daarna pas een ander roept.

Tsja, de beroepstrots van verpleegsters :-)

Anyway, ik moet gaan koken geloof ik, ik heb een man met een knorrende maag naast me zitten.
En wat staat er vandaag op het menu?

Is dat hert nou eindelijk eens op?
Mijn Wé heeft trouwens hazenpeper gegeten, had ik ingevroren, na de kerst.

Fien had een pizza (ik had er nog één in de vriezer) en ik had tosti's. Met salami.
Simpel: pasta met spekjes, knoflook en room. Sla erbij.

Geen zin in ingewikkeld gedoe.

En de reebout is op: de hond ligt as we speak aan het dijbeentje te knagen
O wauw, een soort carbonara dus.

Als ik toch iets niet kan is het pasta koken, heel raar, het gaat heel vaak mis bij mij.

Wat een bofkont, de hond!

Mijn katten mochten de pan van de hazenpeper uitlikken. Het was een drukte van belang op het aanrecht.
Nee, Robo, in die stad zelf wil je inderdaad niet wonen. Maar ik vind dat leegloopproces op zich wel interessant

Vandaag werd het trouwens weer onzekerder omdat een van de schakels tussen opdrachtgever en uitvoerder ineens heeft bedacht dat het voor hun handiger is als ze van een klus een baan maken. Met alle gevolgen van dien. Nog maar eens even heel hard over nadenken dus.
Oooo, is dat je aanstaande stulp Yet?

Beeldig zeg!

Staat het in een beetje een veilige buurt of in Tha Hood?

In het laatste geval zou ik iets met traliehekken en gewapend glas voor willen stellen.

Wacht, ik pendel wel even wat je moet doen.

Glas in lood komt er uit......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven