Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...

vrijdag 5 maart 2010 om 14:27
ja ga me ook nog is lekker zitten maken!
Dan heb ik straks een dronken kind.
Kan dat trouwens, als je straal bezopen je kind voed, dat je kind dan ook dronken word?
Of is dit een vraag voor het borstvoedings topic?
hmmm, krijg dan misschien wel ontaarde voor mijn naam
Dan heb ik straks een dronken kind.
Kan dat trouwens, als je straal bezopen je kind voed, dat je kind dan ook dronken word?
Of is dit een vraag voor het borstvoedings topic?
hmmm, krijg dan misschien wel ontaarde voor mijn naam
"ik ben het, Barbabelladingdong"

vrijdag 5 maart 2010 om 14:36

vrijdag 5 maart 2010 om 14:54
quote:yette schreef op 05 maart 2010 @ 14:36:
Ik heb geen idee. Dronk best wel eens een glaasje als ik borstvoeding gaf. Niet tegelijkertijd tuuk meestal vlak nadat de kleine in bed lag. En als ik een keer op een feestje meer wilde drinken, gaf ik die nacht als ik het had gekolfde melk en anders nepmelk.dat doe ik ook wel, mocht van de kraamverzorgster gerust 1 glaasje na de laatste voeding, maar zou wel weer is door willen tanken
Ik heb geen idee. Dronk best wel eens een glaasje als ik borstvoeding gaf. Niet tegelijkertijd tuuk meestal vlak nadat de kleine in bed lag. En als ik een keer op een feestje meer wilde drinken, gaf ik die nacht als ik het had gekolfde melk en anders nepmelk.dat doe ik ook wel, mocht van de kraamverzorgster gerust 1 glaasje na de laatste voeding, maar zou wel weer is door willen tanken
"ik ben het, Barbabelladingdong"

vrijdag 5 maart 2010 om 15:11
quote:robo schreef op 05 maart 2010 @ 14:54:
Ik leg wel even De Kaarten voor je Leo.
Wacht: nee, ik heb de vier van Zwaarden gelegd en je mag dus geen sap.
Behalve als het spitskoolsap is, maar dat heb je vast niet in huis!
Damn!
Karma is het zeg ik je, kármaaaaaaa!
Spitskoolsap heb ik inderdaad niet maar ik heb zojuist via de pendel doorgekregen dat het ook sjalottensap mag wezen en laat ik nou net een hele plastic tas vól sjalotten hebben gekregen van een buurman (echt waar)!
Ik leg wel even De Kaarten voor je Leo.
Wacht: nee, ik heb de vier van Zwaarden gelegd en je mag dus geen sap.
Behalve als het spitskoolsap is, maar dat heb je vast niet in huis!
Damn!
Karma is het zeg ik je, kármaaaaaaa!
Spitskoolsap heb ik inderdaad niet maar ik heb zojuist via de pendel doorgekregen dat het ook sjalottensap mag wezen en laat ik nou net een hele plastic tas vól sjalotten hebben gekregen van een buurman (echt waar)!

vrijdag 5 maart 2010 om 16:05
Gooi jij die pendel eens heel snel de Drentse hunebedden op!
Mèn, wat ben ik suf vandaag. Ik heb niet alleen mijn dagelijkse ochtendtukkie gehouden, maar ben net ook nog even terug gegaan.
Misschien moet ik ook gewoon eens aan de borrel. Heb ik tenminste een reden om suf te zijn.
Een glaasje chalottezap... Dat meurt niet alleen van onderen hoor. Mag ik je vriendelijk verzoeken, Leo, om niet richting het Westen te hoesten?
Mèn, wat ben ik suf vandaag. Ik heb niet alleen mijn dagelijkse ochtendtukkie gehouden, maar ben net ook nog even terug gegaan.
Misschien moet ik ook gewoon eens aan de borrel. Heb ik tenminste een reden om suf te zijn.
Een glaasje chalottezap... Dat meurt niet alleen van onderen hoor. Mag ik je vriendelijk verzoeken, Leo, om niet richting het Westen te hoesten?

vrijdag 5 maart 2010 om 16:41
Ik zal het proberen Nor.
Net even gependeld of ik de pendel de hunnebedden op mag gooien, mag niet......
Ik weet niet of het wat voor me is eigenlijk, dat alternatieve. Misschien dat ik katholiek word, lekker duidelijk. Je doet een dingetje, biecht, 10 weesgegroetjes, klaar.
Meer mijn ding, qua sterrenbeeld ook. Ik, als maagd, heb graag duidelijkheid.
Net even gependeld of ik de pendel de hunnebedden op mag gooien, mag niet......
Ik weet niet of het wat voor me is eigenlijk, dat alternatieve. Misschien dat ik katholiek word, lekker duidelijk. Je doet een dingetje, biecht, 10 weesgegroetjes, klaar.
Meer mijn ding, qua sterrenbeeld ook. Ik, als maagd, heb graag duidelijkheid.
vrijdag 5 maart 2010 om 16:59
Roop, je plaatje doet het niet. Hoop dat je vanacht beter slaapt!
Norre, als je moeten vervangt door willen is het ineens een stuk leuker! Jippie.
*is vanmorgen naar de eerste mindfulnesssessie geweest en ik nu enorm chilllllllllllllll*
Had ik al gezegd dat ik weer werkeloos-af ben. Voor de komende 3 maanden?
Norre, als je moeten vervangt door willen is het ineens een stuk leuker! Jippie.
*is vanmorgen naar de eerste mindfulnesssessie geweest en ik nu enorm chilllllllllllllll*
Had ik al gezegd dat ik weer werkeloos-af ben. Voor de komende 3 maanden?
vrijdag 5 maart 2010 om 17:02
quote:eleonora schreef op 05 maart 2010 @ 15:11:
[...]
Hebben jullie vrede gesloten? Of is dit een nieuwe buurman nadat je de vorige weggepest hebt?
Sorrz btw als mijn vorige post nergens op sloeg, ik had een blz overgeslagen.
Ha! borreltijd!
[...]
Hebben jullie vrede gesloten? Of is dit een nieuwe buurman nadat je de vorige weggepest hebt?
Sorrz btw als mijn vorige post nergens op sloeg, ik had een blz overgeslagen.
Ha! borreltijd!