Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...

vrijdag 5 maart 2010 om 21:01
Mooie pendels Leo, nr 6 spreekt mij erg aan, mijn action-pendel gaat er helemaal los op.
Morgen maar effe naar de BlokkerT.
Ja zeg Robo, kaarten leggen doe ik niet aan, behalve als het hartenjagen is.
Aha, ik ziet dat hier ook fans zijn van de vrije jongens uit De Haag.
Scheurgras
Goede keus Yette..altijd al geweten dat jij familie was van the Addam's family.
Er moet me even wat van het hart: jullie hebben wel interessante baantjes allemaal, retiradejuffrouw, metro-omroeper...ik ben gewoon postbezorger bij TNT, nou ja, ik mag dus tijdelijk wat sorteerwerk erbij gaan doen, da's wel een stapje hogerop hoor. Het lijkt simpel maar onderschat het niet
Houd je in zo'n werkomgeving maar eens staande.
Kijk daar ben ik:
Morgen maar effe naar de BlokkerT.
Ja zeg Robo, kaarten leggen doe ik niet aan, behalve als het hartenjagen is.
Aha, ik ziet dat hier ook fans zijn van de vrije jongens uit De Haag.
Scheurgras
Goede keus Yette..altijd al geweten dat jij familie was van the Addam's family.
Er moet me even wat van het hart: jullie hebben wel interessante baantjes allemaal, retiradejuffrouw, metro-omroeper...ik ben gewoon postbezorger bij TNT, nou ja, ik mag dus tijdelijk wat sorteerwerk erbij gaan doen, da's wel een stapje hogerop hoor. Het lijkt simpel maar onderschat het niet
Houd je in zo'n werkomgeving maar eens staande.
Kijk daar ben ik:
vrijdag 5 maart 2010 om 22:59
quote:robo schreef op 05 maart 2010 @ 19:19:
Trouwens, Nijn, gefeliciteerd, onder de pannen qua werk voor drie maanden is beter dan niks. Of zeg ik nu iets doms?
Ach dom. Misschien is het ook wel dom om iets voor 3 maanden aan te nemen. Maar me gevoel zegt> go.
Leo, ik heb je nog wel es zien gaan, bovenop de tram. Dat waren nog es tijden. Toen ze poep nog met de lange oe schreven. Meid, we worden oud.
Ahhhhh Elvis. Mooi.
Trouwens, Nijn, gefeliciteerd, onder de pannen qua werk voor drie maanden is beter dan niks. Of zeg ik nu iets doms?
Ach dom. Misschien is het ook wel dom om iets voor 3 maanden aan te nemen. Maar me gevoel zegt> go.
Leo, ik heb je nog wel es zien gaan, bovenop de tram. Dat waren nog es tijden. Toen ze poep nog met de lange oe schreven. Meid, we worden oud.
Ahhhhh Elvis. Mooi.

zaterdag 6 maart 2010 om 09:11

zaterdag 6 maart 2010 om 13:17
quote:Starshine schreef op 06 maart 2010 @ 12:26:
Nou, ze hadden gelijk hoor...de ramen zemen met sportschoenen aan, tssss.
Ja, de schánde... ik wist het niet, was toen nog niet zo heel oud. Maar dit is een smet op mijn eer en reputatie. Heb dr nu nog last van, sommigen van vroeger kijken me nóg met de nek aan.
Het is heel moeilijk geweest pa dit te vergeven. Die schoenen.... nooit meer gedragen. Ik ook niet. Heb nu goeie schoenen en dat scheelt een beetje.
En ja, het was een zondag... heel vroeg. We dachten dat het wel kon,
Nou, ze hadden gelijk hoor...de ramen zemen met sportschoenen aan, tssss.
Ja, de schánde... ik wist het niet, was toen nog niet zo heel oud. Maar dit is een smet op mijn eer en reputatie. Heb dr nu nog last van, sommigen van vroeger kijken me nóg met de nek aan.
Het is heel moeilijk geweest pa dit te vergeven. Die schoenen.... nooit meer gedragen. Ik ook niet. Heb nu goeie schoenen en dat scheelt een beetje.
En ja, het was een zondag... heel vroeg. We dachten dat het wel kon,

maandag 8 maart 2010 om 10:34
Pfffff....
Doe mij nog een koffie.
Er is iemand bezig met het dakraam op zolder, maar die heeft niet bepaald het wiel uitgevonden. Ik bedoel maar; als ik zelf moet zeggen waar 'ie scheef hangt...
Ik hoor nu (beneden) een hoop getimmer. En ik wil naar mijn bed. Heb keelontsteking en voel mij beroerd. Normaal zou ik al lang liggen...
Doe mij nog een koffie.
Er is iemand bezig met het dakraam op zolder, maar die heeft niet bepaald het wiel uitgevonden. Ik bedoel maar; als ik zelf moet zeggen waar 'ie scheef hangt...
Ik hoor nu (beneden) een hoop getimmer. En ik wil naar mijn bed. Heb keelontsteking en voel mij beroerd. Normaal zou ik al lang liggen...
maandag 8 maart 2010 om 12:15
Beterschap Norre
Wat onze plannen betreft, is het nog steeds onduidelijk wanneer er meer duidelijk wordt. Iedereen wil wel, maar het is vrij ingewikkeld allemaal. Het kan nog wel even duren voor ze eruit zijn of het allemaal kan zoals wij het willen. Tot die tijd probeer ik er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn. Man is op dit moment in elk geval wel op weg naar Amerika voor een verdere kennismaking.
Wat onze plannen betreft, is het nog steeds onduidelijk wanneer er meer duidelijk wordt. Iedereen wil wel, maar het is vrij ingewikkeld allemaal. Het kan nog wel even duren voor ze eruit zijn of het allemaal kan zoals wij het willen. Tot die tijd probeer ik er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn. Man is op dit moment in elk geval wel op weg naar Amerika voor een verdere kennismaking.
woensdag 10 maart 2010 om 07:34
Goedemorgen,
Nor, hoest met de keel? En de dakraamopzolder meneer?
Yet, wat spannend. Ik wist niet dat je deze plannen had. Nu "spreken" wij elkaar ook niet zoveel. Maar wel spannend om over mee te lezen.
Kom hier maar weer door met de koffie. Barzoon is sinds zijn prikjes van afgelopen donderdag helemaal van slag. Hij is er behoorlijk ziek van geweest en nu hij weer beter is vind hij het ook wel weer heel gezellig om s'nachts lekker wakker te zijn en dan nog een hapje te eten...... pfffff, ben er kapot van
Nor, hoest met de keel? En de dakraamopzolder meneer?
Yet, wat spannend. Ik wist niet dat je deze plannen had. Nu "spreken" wij elkaar ook niet zoveel. Maar wel spannend om over mee te lezen.
Kom hier maar weer door met de koffie. Barzoon is sinds zijn prikjes van afgelopen donderdag helemaal van slag. Hij is er behoorlijk ziek van geweest en nu hij weer beter is vind hij het ook wel weer heel gezellig om s'nachts lekker wakker te zijn en dan nog een hapje te eten...... pfffff, ben er kapot van
"ik ben het, Barbabelladingdong"