Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Starshine, die is ook lekker! hoewel ik de voorkeur geef aan alleen citroen.

Iemand een dropje?
Wat, heeft Leo haar poes laten zien?
Ja, staat zelfs op een foto bij de blogs. Onbeschaamd zeg ik je.

Maar nu weten we wel dat ze heur haar zwart verft...haar poes is nl grijs.
Môgguh,

Is er al koffie?
Gelukkig Leo dat je poes weer terug is!!
Voor de liefhebbers!

quote:Starshine schreef op 17 februari 2010 @ 22:54:

Ja, staat zelfs op een foto bij de blogs. Onbeschaamd zeg ik je.

Maar nu weten we wel dat ze heur haar zwart verft...haar poes is nl grijs.

Je moet me wel hebben he de laatste tijd

Misschien moeten we het toch eens afzoenen allemaal......
Môgge Elle, ik heb liever thee, maar ik zet zelf wel even hoor!

Wat een sof weer he, bij de OS?

Pas één medaille hebben we, één pas!
Mogge,

Ik wacht nog even met koffie. Heb zo een koffiedate. En ik moet wel op mijn decorum letten natuurlijk. Veel koffie geeft maar bruine tanden.
Nou, geef mij dan maar een bakkie.

Nog twee dagen en dan is het vakantie! Ben er wel erg aan toe hoor. Kan geen school meer zien. Zometeen met De Vader naar de ene school om te kijken of we het hachje van De Zoon nog kunnen redden, want die maakt het wel heel bont.
O jee, nu al Yet?

Mijn stoompijpje zat verstopt. Maar, handig als ik ben, heb ik het weer kunnen repareren.
quote:Norre schreef op 18 februari 2010 @ 09:08:

Mogge,

Ik wacht nog even met koffie. Heb zo een koffiedate. En ik moet wel op mijn decorum letten natuurlijk. Veel koffie geeft maar bruine tanden.Zo lang je je voetjes maar netjes naast elkaar onder tafel zet en je kopje niet helemaal leegdrinkt (staat gulzig!) is er niks aan de hand.
Ja, nu al. Belachelijk toch?

Van het weekeind gaan ze in het UMC kijken wat er nou precies mis is in zijn hoofd. Ik droomde vannacht dat ze het er gewoon uit konden lipposucken en dat hij ineens normaal was.

Tsja. Dream on.
quote:yette schreef op 18 februari 2010 @ 09:33:

Nou, geef mij dan maar een bakkie.

Nog twee dagen en dan is het vakantie! Ben er wel erg aan toe hoor. Kan geen school meer zien. Zometeen met De Vader naar de ene school om te kijken of we het hachje van De Zoon nog kunnen redden, want die maakt het wel heel bont.

He, wat naar Yet.

Wil je er over praten?
quote:yette schreef op 18 februari 2010 @ 10:04:

Ja, nu al. Belachelijk toch?

Van het weekeind gaan ze in het UMC kijken wat er nou precies mis is in zijn hoofd. Ik droomde vannacht dat ze het er gewoon uit konden lipposucken en dat hij ineens normaal was.

Tsja. Dream on.
Zo, ik lust wel een kop koffie. Alom stress hier, één of andere instantie hier in FR vindt dat ik een deel van mijn (heel erg hoge) ziektekosten moet gaan betalen van afgelopen jaar.... nah, niet dus, maar dat geeft weer zo'n gedoe om het recht te zetten....

Ik wil strak van de koffie lekker opgepept naar dat kantoor vanmmiddag, dus doe mij een dubbele espresso!

Kijk eens even lieve schat.

En uit welke schatkist moet jij die rekeningen gaan betalen?

Allemachtig, lieverd, alsof je verdomme niet genoeg aan je hoofd hebt! Vechten voor je leven en dan dit er nog eens bij.

Daar kan ik me nou echt kwaad om maken.

Er is een discussie gaande over agressie in het verkeer en dan wordt er geroepen dat het zo lekker oplucht om fijn te schelden op medeweggebruikers. Ik zou mijn energie sparen en die dan in dit soort ellende steken.

Kanonne, wat een eikels!
Ha lekker, een dubbele espresso :-)

Thanks lieverd.

Ja, het geeft gigantische best wel wat stress; aan de andere kant kan ik gewoon bewijzen dat het niet hoeft, dus het komt wel goed.

Alleen die Franse bureaucratie... ik zie er nu al tegenop. Al neem ik mijn hele administratie mee, dan nog weten ze altijd om net dat éne papier te vragen dat je nou juist niét mee hebt genomen.

Tsja. Als het niet lukt vanmiddag neemt mijn man morgenmiddag vrij, die is wat eh... doortastender dan ik, als het ware :-)

En jij Leo? Helemaal in de wolken met Lotje?
Ik zit nog op een wolk hoor, ja.

Rekeningen moeten betaalt worden, stof moet gezogen maar ik heb er gewoon geen zin in. Ik ben voor het eerst in tijden heel erg ontspannen.

Eerst wéken griep gehad, allemaal hier, stress om auto's die het niet deden, geld wat niet werd gestort, muizenissen in mijn hoofd (Robo, jij weet wat ik bedoel), dan de poes weg.

Nu realiseer ik me weer even dat het gewoon ook goed is, zo, leven, zoals het is, met of zonder auto's. En dat geld ook wel een beetje later gestort kan worden zonder opgefokt te raken.

Dat komt niet alleen door Lotje hoor, dat komt ook omdat ik er heel goed over na heb gedacht, de laatste week vooral.

Het 'counting your blessings' staat weer even hoog in het vaandel.

Ik ben blij te lezen dat het wel goed gaat komen Robo, maar ik kan me ontzettend voorstellen dat je hier alles behalve op zit te wachten, op dit geneuzel.

Poeh zeg, wat frustrerend!
grmbl, steek ik net een hele tirade af over wat er allemaal fout gaat...spant de server ook nog tegen me samen en knikkert me gewoon eraf...bericht weg
Praten zou wel goed zijn, maar nu nog even niet. Eerst eens zorgen dat Zoon weer op de rails komt en dan ben ik

Ik ga ervandoor
Ja Starshine, da's nou de wet van Murphy
quote:yette schreef op 18 februari 2010 @ 10:24:

Praten zou wel goed zijn, maar nu nog even niet. Eerst eens zorgen dat Zoon weer op de rails komt en dan ben ik

Ik ga ervandoor Sterkte Yet!
quote:robo schreef op 18 februari 2010 @ 10:25:

Ja Starshine, da's nou de wet van Murphy

Of karma.....

Karma is moderner, hipper, meer trendy.

Schijnt.
dus...poging 2

maar nu wel met koffie en zonder Tia Maria. (want ik moet zo dus werken en vergaderen).

Ik heb nooit zo gelooft in winterdepressies (of dipjes zo U wilt), maar volgens mij ontwikkel ik er een.

De laatste weken is het een en al narigheid. Veel gedoe en geruzie in huis. Stress door instanties met borden voor hun kop, mensen in mijn omgeving met rotziektes waar ze aan dood gaan. Steeds net te weinig geld overhouden om lekker rond te komen. Koud en kil weer dat maar niet beter wordt en dan ook nog eens weinig Olympisch succes .

En ik ben niet de enige, Robo die ondanks alles ook nog moet vechten met instanties...moedeloos wordt je er toch van? Getverdemme, hopelijk gaat je man straks van dik hout daar en erkennen ze sidderend jouw gelijk.

Maar verder gaat het wel weer.

* geeft Leo kleffe zoen.

ik zal het niet meer over je poes hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven