Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
donderdag 18 februari 2010 om 10:31
Ik begrijp het wel Leo.... "count your blessings" is ook in mijn leven ineens weer terug.
En dat na een week depressie waar de honden geen brood van lusten; ik wist niet wat me overkwam.
Maar, ondanks alles: ik ben eigenlijk hartstikke happy dat ik leef.
Nou, ik neem nog één espresso en dan stuiter ga ik rustig de administratie bij elkaar zoeken.
En dat na een week depressie waar de honden geen brood van lusten; ik wist niet wat me overkwam.
Maar, ondanks alles: ik ben eigenlijk hartstikke happy dat ik leef.
Nou, ik neem nog één espresso en dan stuiter ga ik rustig de administratie bij elkaar zoeken.

donderdag 18 februari 2010 om 10:31

donderdag 18 februari 2010 om 10:46
nou wiet laat ik maar voor wat het is. Het ontspant wel, zeker. Zo goed dat ik ervan in slaap val. Maar aangezien ik verder geen slaapproblemen heb, is dat niet nodig.
Maar het was verder wel een serieuze vraag. Ik zoek al een tijdje een bezigheid of hobby buitenshuis en op de een of andere manier kom ik steeds yoga en tai chi cursussen tegen. Is dat een teken? (of karma of the force)
Maar het was verder wel een serieuze vraag. Ik zoek al een tijdje een bezigheid of hobby buitenshuis en op de een of andere manier kom ik steeds yoga en tai chi cursussen tegen. Is dat een teken? (of karma of the force)
donderdag 18 februari 2010 om 10:49
Tai chi is leuk, maar je raakt er niet echt van in vorm.
Yoga wel, je wordt soepel en steeds sterker, daarbij leer je ook "goed" ademhalen. Dus ik vind het heerlijk, maar niet iedereen vindt het wat (en dan heb je ook nog veel verschillende soorten yoga, dus kies er één die bij je past).
Morgen gaan man en ik naar een supergoed restaurant voor onze beide verjaardagen.
Nu zie ik er niet zo florissant uit met dat bleke chemohoofd... dus wat zal ik aantrekken? Ik neig altijd naar onopvallende kleren om de aandacht niet op mijn hoofd te vestigen, aan de andere kant is het wel een feestelijke gelegenheid
Yoga wel, je wordt soepel en steeds sterker, daarbij leer je ook "goed" ademhalen. Dus ik vind het heerlijk, maar niet iedereen vindt het wat (en dan heb je ook nog veel verschillende soorten yoga, dus kies er één die bij je past).
Morgen gaan man en ik naar een supergoed restaurant voor onze beide verjaardagen.
Nu zie ik er niet zo florissant uit met dat bleke chemohoofd... dus wat zal ik aantrekken? Ik neig altijd naar onopvallende kleren om de aandacht niet op mijn hoofd te vestigen, aan de andere kant is het wel een feestelijke gelegenheid

donderdag 18 februari 2010 om 10:53
Goedenmorgen dames, is er nog koffie? Dan lust ik wel een bakkie. En hoorde ik dr. Oetker langskomen? Taart!!! Dáár heb ik nu zin in zeg. Met zelfgeklopte slagroom... hmmmm lekker hoor.
Robo, succes straks. Het lijkt me verschrikkelijk om alles weer opnieuw te moeten aantonen...
Ik ga nippend aan mijn koffie maar weer een briefje schrijven. Dan 2 héél vervelende akelige dossiers te behandelen... géén zin in. Maar ja, ik zal wel moeten, erg veel werk heb ik op het moment niet.
Robo, succes straks. Het lijkt me verschrikkelijk om alles weer opnieuw te moeten aantonen...
Ik ga nippend aan mijn koffie maar weer een briefje schrijven. Dan 2 héél vervelende akelige dossiers te behandelen... géén zin in. Maar ja, ik zal wel moeten, erg veel werk heb ik op het moment niet.

donderdag 18 februari 2010 om 10:59
ah bedankt voor de tip Robo. Ik heb wel eens zwangerschapsyoga gedaan, maar dat had volgens mij niet veel met yoga te maken.
Nog/alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Trek inderdaad wat leuks aan. Tegen dat bleke misschien wat make-up in de strijd gooien? (vraag me niet wat, wnat ik ben een make-upnitwit)
Nog/alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Trek inderdaad wat leuks aan. Tegen dat bleke misschien wat make-up in de strijd gooien? (vraag me niet wat, wnat ik ben een make-upnitwit)
donderdag 18 februari 2010 om 16:31
donderdag 18 februari 2010 om 16:34
Dank je lieve Norre!
Ben alweer terug, het was een drama (als je NIET geholpen wil worden moet je naar zo'n suf regiokantoor gaan, bleuh), maar ik heb het algemene landelijke nummer net gebeld en nu moet ik een aangetekende brief sturen met alle bewijsstukken.
Voor niks gegaan dus, maar ik heb me ingehouden en heb niemand geslagen
Ik neem ook nog een bakkie!
Ben alweer terug, het was een drama (als je NIET geholpen wil worden moet je naar zo'n suf regiokantoor gaan, bleuh), maar ik heb het algemene landelijke nummer net gebeld en nu moet ik een aangetekende brief sturen met alle bewijsstukken.
Voor niks gegaan dus, maar ik heb me ingehouden en heb niemand geslagen
Ik neem ook nog een bakkie!